Die is inderdaad wel aardig (qua vormgeving)quote:Op donderdag 30 december 2004 12:31 schreef Irris het volgende:
[img=http://img151.exs.cx/img151/7946/irrisat5mb.th.jpg]
Op het mohammed b photoshop topic na, wat heeft dit nou weer met fok te maken?quote:
Je hebt gelijk, ik zal het proberen goed te maken:quote:Op donderdag 30 december 2004 19:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op het mohammed b photoshop topic na, wat heeft dit nou weer met fok te maken?
Das een msn smilie man!quote:Op donderdag 30 december 2004 20:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
Denk alleen niet dat ik hem aantrek....
it is btw.?? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel aardig (qua vormgeving).
[afbeelding] it is btw.
Pff, lekker late reactiequote:
Jup... dank je..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Pff, lekker late reactie.
Je postte het plaatje, maar gebruikte de code verkeerd.
Daarom dus onder mijjn reactie het plaatje met daarachter 'it is btw', oftewel: '<plaatje> is het bij de weg'.
Snappu nu?
quote:
Nee, laat die ook maar uitquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:18 schreef Captivate het volgende:
Och, ik doe m'n FOK!topje gewoon aan. Da's net zo makkelijk
Je kijkt zeker vaak in de spiegelquote:
whehehe, het ziet er inderdaad een beetje asfaltachtig uit.....Maar ik kon zo gauw geen mooiere vinden..quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:50 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor bier jij drinkt, maar mijn bier heeft meestal een witte kraag![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:18 schreef B4CO het volgende:
Voorkant:
[afbeelding]
achterkant:
[afbeelding]
Ha, leuk dat ik wat dat betreft niet de enige ben blijkbaar...quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:19 schreef ikkemem het volgende:
Scootmobiel,als ik wist hoe het moest kwam dit in mijn Tshirt te staan.
[afbeelding]
je hebt geen ava...quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:41 schreef freecell het volgende:
Oeh, die met LIEV![]()
En dan met mijn Avatar en die van TARAraboedijee!!!!!Ik zou hem aantrekken
Jouw avatar staat er al opquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:41 schreef freecell het volgende:
Oeh, die met LIEV![]()
En dan met mijn Avatar en die van TARAraboedijee!!!!!Ik zou hem aantrekken
als je maar niet denkt dat het shirt aangepast wordtquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij is wegIk ga hem er weer opzetten
Ga ik voor mijn part nog zelf laten drukken... Alleen dan met mijn nick erinquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |