Ik voel me nauwelijks verbonden met die mensen. Bovendien is het natuurlijk buitengewoon hypocriet als we de rest van het jaar de economieën van de derde wereld dmv. landbouwsubsidies om zeep helpen om dan nu ineens geld te storten.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:20 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hmm nee TS ik ben het niet met je eens. In die zin dat mensen anderen er best op mogen attenderen dat ze geld kunnen schenken aan 555. Andere mensen in nood helpen is inderdaad je morele plicht en ik vind het alleen maar goed dat mensen zo voor elkaar opkomen!
Sterke, sarcastische en moralistische one-linersquote:Op woensdag 29 december 2004 15:18 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Goed tegen de overbevolking, kunnen ze in India wel gebruiken.
Nee, jij bent lekker.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:00 schreef Speedo666 het volgende:
Stelletje ondankbare koters.
Gewoon 5 eur op giro 555 storen en verder je kapitalistische kutterige apekop dichthouden.
Sommige mensen vinden knallen leuken, anderen houden weer van postzegels verzamelen en weer andere houden van zeiken op anderen. Ieder z'n hobby toch.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:02 schreef Cafun het volgende:
Ik vind vuurwerk zoiezo al geldverspilling. Niet dat ik het niet mooi vind om te zien, maar ik koop het gewoon niet.
Vooral die knallers.. Wat heb je eraan? Het doet *boem* en dan klaar.
Ondankbaar?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:00 schreef Speedo666 het volgende:
Gewoon 5 eur op giro 555 storen en verder je kapitalistische kutterige apekop dichthouden.
Tuurlijk, ieder zijn hobbyquote:Op woensdag 29 december 2004 16:04 schreef Steijn het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden knallen leuken, anderen houden weer van postzegels verzamelen en weer andere houden van zeiken op anderen. Ieder z'n hobby toch.![]()
Heb je het zelf al gedaan?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:00 schreef Speedo666 het volgende:
helaas, ik ga mijn breedbeeld tv niet terugbrengen, vond ik een betere besteding voor de 13de maandquote:Op woensdag 29 december 2004 16:08 schreef Devius het volgende:
Het vuurwerk verhaal is gewoon een pakkend voorbeeld.
Stort anders je 13e maand, of het geld dat je normaal spaart ofzo....
Dat is het zekerquote:Op woensdag 29 december 2004 16:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
helaas, ik ga mijn breedbeeld tv niet terugbrengen, vond ik een betere besteding voor de 13de maand![]()
Ja, normaal gesproken wel ja, maar in dit soort gevallen sta ik hem graag af..quote:Op woensdag 29 december 2004 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is het zekerje werkt het hele jaar niet om die 13de maand terug te geven. Maar om jezelf een plezier te doen met wat leuke dingen.
mijn baas weet het nog niet, maar er zijn net 50 sms'jes die kant op gegaan (handig dat sms via Outlook)quote:Op woensdag 29 december 2004 16:21 schreef LesbieMeid het volgende:
Je kan ook doneren door te smssen
'GEEF' naar 5380 (radio 538), ze beloven dat alles naar 555 gaat (zowel 538 als de provider wint er niet aan)
Ik zal zelf ook wat overmaken maar ik weet nog niet hoeveel.
Naja wat die ene zei 0.8% van BNP is best wel tering veel hoor ... achjah doneer jij maarquote:Op woensdag 29 december 2004 16:19 schreef Speedo666 het volgende:
yeps,
25 hele euro's.
En je argumenten geven aan dat je nog behoorlijk nat achter je oren bent.
NL geeft al genoeg........... Ik zou je door je kop moeten schieten voor zo een opmerking.
Nee, dat is een volwassen argumentquote:Op woensdag 29 december 2004 16:19 schreef Speedo666 het volgende:
Ik zou je door je kop moeten schieten voor zo een opmerking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |