Inderdaad, want het is meestal BN'end Nederland die zo hoog van de toren blaast als het om dit soort dingen gaat. Hypocriete lui zijn het toch.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
en alle mensen die gucci en prada kopen winkelen maar een weekje bij scapino!! ze storten al hun geld maar op 555 dat ze overhouden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja daar kan ik me dus ook dood aan ergeren! Mag ik ff lekker zelf weten wat ik met m'n geld doe? Ik heb er zelf hard genoeg voor gewerkt en zal er dan ook wel zelf over beslissen. Ik vind het helemaal hypochriet worden als BN'ers je gaan vertellen dat je met kerst niets moet doen maar dat geld aan Darfur moet schenken. Ja als ik zo'n inkomen als hen had zou dat niets uitmaken nee!quote:Op woensdag 29 december 2004 14:57 schreef Steijn het volgende:
En dan die combinatie van beide, dat levert vervelende taferelen op. Ze vinden dat ik mijn geld beter in die bodemloze put van giro 555 kan storten dan dat ik het aan vuurwerk besteed. Op de radio zijn ze er, op de TV zijn ze er, in de krant zijn ze er en ook op Fok! heb ik ze al gesignaleerd. Ik wordt er misselijk van. Is het voor jullie nou echt zo moeilijk om mensen gewoon zelf te laten beslissen waar ze hun geld aan uitgeven? Er zijn bijvoorbeeld mensen die vuurwerk heel erg leuk vinden.
Bovendien vraag ik me af of deze moraalridders hun eigen hobby ook opgeven om het vrijgemaakte geld op giro 555 te storten. Die skivakantie?, doe maar niet, dat geld kan ook wel naar Azië.
joh.. ben je het ze gaan vragen?? niet? welke bron dan? of blaat je nu maar weer na wat je ooit in een kroeg gehoord hebt?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:00 schreef Ixionn het volgende:
Alsof dat geld goed terecht komt. Die mensen uit Iran (of een van die andere achterlijke landen) waar die aardbeving was vorig jaar hebben daar ook echt niks van terug gezien...
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:05 schreef DJ-Maurits het volgende:
Mijn hobby is geld verdienen en dat laat ik speciaal voor de slachtoffers in Azië een aantal weken.
En natuurlijk stort ik al het geld wat ik in die tijd níet verdien níet op giro 555....
Precies, dus je kan beter honderdduizenden mensen laten verrotten, dat is beter.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:06 schreef DeRCT14 het volgende:
Je weet echt NOOIT waar dat geld heengaat
leuk dat iedereen elkaar napraat.. maar ik zou dat toch graag eens bewezen willen zien...quote:Op woensdag 29 december 2004 15:13 schreef DeRCT14 het volgende:
mjah, ik bdoel dat het toch weer strijkstok enzow iser gaat wel geld heen, maar er gaat echt veel geld in eigen zak.
Puik plan. Op naar de vuurwerkshop.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:09 schreef Posdnous het volgende:
Precies, dus je kan beter honderdduizenden mensen laten verrotten, dat is beter.
Goed tegen de overbevolking, kunnen ze in India wel gebruiken.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:16 schreef Kluupkluup het volgende:
Ohw.. je bedoeld diezelfde mensen die in mijn KLB-topics (over bijv. ranzig voedsel) schreeuwen waar ik 'het lef' vandaan haal me daar zo druk over te maken als elders in de wereld mensen verhongeren of verdrinken.
Als heel nederland nu zou onderlopen zouden ze dan ook geld stortenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:20 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hmm nee TS ik ben het niet met je eens. In die zin dat mensen anderen er best op mogen attenderen dat ze geld kunnen schenken aan 555. Andere mensen in nood helpen is inderdaad je morele plicht en ik vind het alleen maar goed dat mensen zo voor elkaar opkomen!
Ze weten niet eens dat Nederland bestaat. Asociaal tuig is het toch, die mensen zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:26 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Als heel nederland nu zou onderlopen zouden ze dan ook geld storten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |