abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24276755
En dan die combinatie van beide, dat levert vervelende taferelen op. Ze vinden dat ik mijn geld beter in die bodemloze put van giro 555 kan storten dan dat ik het aan vuurwerk besteed. Op de radio zijn ze er, op de TV zijn ze er, in de krant zijn ze er en ook op Fok! heb ik ze al gesignaleerd. Ik wordt er misselijk van. Is het voor jullie nou echt zo moeilijk om mensen gewoon zelf te laten beslissen waar ze hun geld aan uitgeven? Er zijn bijvoorbeeld mensen die vuurwerk heel erg leuk vinden.

Bovendien vraag ik me af of deze moraalridders hun eigen hobby ook opgeven om het vrijgemaakte geld op giro 555 te storten. Die skivakantie?, doe maar niet, dat geld kan ook wel naar Azië.
  woensdag 29 december 2004 @ 14:59:33 #2
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_24276803
en alle mensen die gucci en prada kopen winkelen maar een weekje bij scapino!! ze storten al hun geld maar op 555 dat ze overhouden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 29 december 2004 @ 15:00:01 #3
109342 Ixionn
Saatanan Mulkku
pi_24276815
Alsof dat geld goed terecht komt. Die mensen uit Iran (of een van die andere achterlijke landen) waar die aardbeving was vorig jaar hebben daar ook echt niks van terug gezien...
#Team-mirage
  woensdag 29 december 2004 @ 15:01:53 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_24276840
Azië is zoooo ver weg!
pi_24276842
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
en alle mensen die gucci en prada kopen winkelen maar een weekje bij scapino!! ze storten al hun geld maar op 555 dat ze overhouden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad, want het is meestal BN'end Nederland die zo hoog van de toren blaast als het om dit soort dingen gaat. Hypocriete lui zijn het toch.
  woensdag 29 december 2004 @ 15:02:04 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24276843
Op zich is het niet zo'n rare gedachte. Je redt mensenlevens ipv wat af te knallen.

Maar het is zo wel erg eenzijdig, net alsof alleen vuurwerkliefhebbers hun liefhebberij opzij zouden moeten zetten. Onzin natuurlijk.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24276871
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:57 schreef Steijn het volgende:
En dan die combinatie van beide, dat levert vervelende taferelen op. Ze vinden dat ik mijn geld beter in die bodemloze put van giro 555 kan storten dan dat ik het aan vuurwerk besteed. Op de radio zijn ze er, op de TV zijn ze er, in de krant zijn ze er en ook op Fok! heb ik ze al gesignaleerd. Ik wordt er misselijk van. Is het voor jullie nou echt zo moeilijk om mensen gewoon zelf te laten beslissen waar ze hun geld aan uitgeven? Er zijn bijvoorbeeld mensen die vuurwerk heel erg leuk vinden.

Bovendien vraag ik me af of deze moraalridders hun eigen hobby ook opgeven om het vrijgemaakte geld op giro 555 te storten. Die skivakantie?, doe maar niet, dat geld kan ook wel naar Azië.
Ja daar kan ik me dus ook dood aan ergeren! Mag ik ff lekker zelf weten wat ik met m'n geld doe? Ik heb er zelf hard genoeg voor gewerkt en zal er dan ook wel zelf over beslissen. Ik vind het helemaal hypochriet worden als BN'ers je gaan vertellen dat je met kerst niets moet doen maar dat geld aan Darfur moet schenken. Ja als ik zo'n inkomen als hen had zou dat niets uitmaken nee!
Geen vuurwerk kopen... Ik zou het niet eens kunnen
pi_24276906
Mijn hobby is geld verdienen en dat laat ik speciaal voor de slachtoffers in Azië een aantal weken.
En natuurlijk stort ik al het geld wat ik in die tijd níet verdien níet op giro 555....
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  woensdag 29 december 2004 @ 15:06:20 #9
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_24276930
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:00 schreef Ixionn het volgende:
Alsof dat geld goed terecht komt. Die mensen uit Iran (of een van die andere achterlijke landen) waar die aardbeving was vorig jaar hebben daar ook echt niks van terug gezien...
joh.. ben je het ze gaan vragen?? niet? welke bron dan? of blaat je nu maar weer na wat je ooit in een kroeg gehoord hebt? is het nu echt zo moeilijk te bevatten dat een dergelijke ramp niet zomaar een overstrominkje is.. wat denk je dat het kost om in die gebieden ook maar enigszins de boel te herstellen??

OT: ik vind idd dat als je wat kunt missen een bijdrage op 555 nu heel gepast zou zijn...en zie het voor mezelf als een soort van morele plicht... maar ben het wel met TS eens dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen... Bovendien: misschien heeft degene die dat vuurwerk koopt al lang een donatie gedaan...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 29 december 2004 @ 15:06:21 #10
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24276931
Je weet echt NOOIT waar dat geld heengaat
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_24276997
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:05 schreef DJ-Maurits het volgende:
Mijn hobby is geld verdienen en dat laat ik speciaal voor de slachtoffers in Azië een aantal weken.
En natuurlijk stort ik al het geld wat ik in die tijd níet verdien níet op giro 555....
  woensdag 29 december 2004 @ 15:09:52 #12
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24277011
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:06 schreef DeRCT14 het volgende:
Je weet echt NOOIT waar dat geld heengaat
Precies, dus je kan beter honderdduizenden mensen laten verrotten, dat is beter.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24277067
inderdaad
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  woensdag 29 december 2004 @ 15:13:03 #14
69621 DeRCT14
pi_24277070
mjah, ik bdoel dat het toch weer strijkstok enzow is er gaat wel geld heen, maar er gaat echt veel geld in eigen zak.
  woensdag 29 december 2004 @ 15:14:01 #15
69621 DeRCT14
pi_24277089
natuurlijk is het niet leuk, maar eigenlijk heb ik bij geen enkel 'goed doel' het idee dat AL het geld naar dat doel gaat.
  woensdag 29 december 2004 @ 15:14:12 #16
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_24277090
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:13 schreef DeRCT14 het volgende:
mjah, ik bdoel dat het toch weer strijkstok enzow is er gaat wel geld heen, maar er gaat echt veel geld in eigen zak.
leuk dat iedereen elkaar napraat.. maar ik zou dat toch graag eens bewezen willen zien...

Dit gaat niet over de "normale" donaties aan bijvoorbeeld de hartstichting.. dit is noodhulp...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 29 december 2004 @ 15:15:05 #17
69621 DeRCT14
pi_24277106
mjah.. ik vetrouw het gewoon niet mag toch?
pi_24277133
Vuurwerk is toch niet zó leuk
Haal wel wat, maar niet al te veel.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_24277137
Ohw.. je bedoeld diezelfde mensen die in mijn KLB-topics (over bijv. ranzig voedsel) schreeuwen waar ik 'het lef' vandaan haal me daar zo druk over te maken als elders in de wereld mensen verhongeren of verdrinken.

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24277147
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:09 schreef Posdnous het volgende:
Precies, dus je kan beter honderdduizenden mensen laten verrotten, dat is beter.
Puik plan. Op naar de vuurwerkshop.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_24277166
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:16 schreef Kluupkluup het volgende:
Ohw.. je bedoeld diezelfde mensen die in mijn KLB-topics (over bijv. ranzig voedsel) schreeuwen waar ik 'het lef' vandaan haal me daar zo druk over te maken als elders in de wereld mensen verhongeren of verdrinken.

Goed tegen de overbevolking, kunnen ze in India wel gebruiken.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_24277201
Hmm nee TS ik ben het niet met je eens. In die zin dat mensen anderen er best op mogen attenderen dat ze geld kunnen schenken aan 555. Andere mensen in nood helpen is inderdaad je morele plicht en ik vind het alleen maar goed dat mensen zo voor elkaar opkomen!
pi_24277333
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:20 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hmm nee TS ik ben het niet met je eens. In die zin dat mensen anderen er best op mogen attenderen dat ze geld kunnen schenken aan 555. Andere mensen in nood helpen is inderdaad je morele plicht en ik vind het alleen maar goed dat mensen zo voor elkaar opkomen!
Als heel nederland nu zou onderlopen zouden ze dan ook geld storten
046
Dank aan Yeahinho
pi_24277342
Ik hoef helemaal geen geld storten, want Nederland (regering) geeft 0,8% van BNP aan ontwikelingslanden, dus ik heb het gewoon meebetaald via de belastingen. Die 0,8% is echt extreem veel, vergelijk het maar met andere landen.
pi_24277372
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:26 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

Als heel nederland nu zou onderlopen zouden ze dan ook geld storten
Ze weten niet eens dat Nederland bestaat. Asociaal tuig is het toch, die mensen zijn geen knip voor de neus waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')