je kan het best doen natuurlijk....quote:Op woensdag 29 december 2004 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
maar goed dat ik eff f5 drukte anders had ik er een voor ze klaar gezet
Patsertje ben ik hequote:Op woensdag 29 december 2004 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
met kop en schouders boven de rest..
tsss....
gaan we dat gewoon overleggen met de modjes of daar missschien een txt van moet komen?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:00 schreef cygnusx het volgende:
geen txt bestandje van de op...W te moeilijk.. dan niet..
ik heb het tegen QG op irc gezegt maar hij vind het mooi dat ie vol isquote:Op woensdag 29 december 2004 22:00 schreef cygnusx het volgende:
geen txt bestandje van de op...W te moeilijk.. dan niet..
hij bedoelde volgens mij van het feedback topic...quote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef Jump het volgende:
txt: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txt
we hadden het over de dig feedback..quote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef Jump het volgende:
beter opletten voordat je springtquote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef Jump het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeey allemaal!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeey allemaal!!!!!!!!!!!!!
Wow kan het nog meer gek!quote:
Hooooooooiiiiiiiiiiiiiiiquote:
sorryquote:
true, maar dan zouden we elkaar niet meer mogen begroeten..?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:05 schreef SHERMAN het volgende:
ik wil niet lullig doen hoor maar kunnen we beter niet een beetje rustig aan doen tot we antwoord van QG hebben?
wordt wat lastig ik zit pas in de 2de fase...quote:Op woensdag 29 december 2004 22:05 schreef cygnusx het volgende:
[..]
sorryik zit al sinds vandaag op de anti-spammen-in-slowchat-topics-kliniek, georganiseerd door Slarioux met een vleugje QG .... ze kunnen het erg goed...
ik zit al in de 3e fase...
met mate wel natuurlijk...maar ik wil het topic niet nog een keer op slot hebbenquote:Op woensdag 29 december 2004 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar dan zouden we elkaar niet meer mogen begroeten..?
het topic is vandaag op slot geweest omdat wij zo ontiegelijk veel posten hierquote:Op woensdag 29 december 2004 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow waar gaat het eigelijk over??
gaat over het feit dat we niet weten wat de modjes spam vinden...quote:Op woensdag 29 december 2004 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow waar gaat het eigelijk over??
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
het topic is vandaag op slot geweest omdat wij zo ontiegelijk veel posten hier
we proberen ook nu uit te zoeken waar de grens ligtquote:Op woensdag 29 december 2004 22:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]stom hoor, daar is GC toch voor, waar maken ze nou zo druk om
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
we proberen ook nu uit te zoeken waar de grens ligt
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:07 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Beetje vragen naar de bekende weg. Ze weten waar de grens ligt
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
uhm.. bekende weg?? zou je dat eens uit kunnen leggen?
[...]
Ze vinden blijkbaar tegenwoordig alles spam, het is de laaste tijd ook nooit eens goed.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat over het feit dat we niet weten wat de modjes spam vinden...
Sorry helaas ben ik niet echt een held in ENGquote:Op woensdag 29 december 2004 22:11 schreef QuietGuy het volgende:
gut o gut wat zielig..... ze weten niet wat spam en flooden is....
kom op zeg, hou hier gewoon een gezellig sfeertje volgens de openingspost.
Voor diegenen die geen flauw idee hebben hoe je een topic gezellig kan houden, hier de definities spam en flood...
Als ze het nou gewoon eens zeggen zonder dat wij het moeten uitzoeken tot hoever we mogen gaan dan scheeld het al een hele hoop elende.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
we proberen ook nu uit te zoeken waar de grens ligt
dat doen we tochquote:Op woensdag 29 december 2004 22:11 schreef QuietGuy het volgende:
Onderander ikquote:Op woensdag 29 december 2004 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doen we toch
er zijn alleen andere party-crashers (noem geen namen)
volgens mij probeerd iedereen hier ook gewoon gezellig te doen...wij vragens ons gewoon af waar de grens ligt, is dat zoals mschol deed veelvuldig achter elkaar posten zonder tussen komst van een ander? of een langdradig gesprek tussen 2 users?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:11 schreef QuietGuy het volgende:
gut o gut wat zielig..... ze weten niet wat spam en flooden is....
Voor diegenen die geen flauw idee hebben hoe je een topic gezellig kan houden, hier de definities spam en flood...
het is al weer zo ver he...quote:Op woensdag 29 december 2004 22:18 schreef mschol het volgende:
ik zal het neiwue deeltje aan maken (staat inmiddels al klaar iemand nog een goede TT anders is ie leeg...
Ach gos...quote:Op woensdag 29 december 2004 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ze het nou gewoon eens zeggen zonder dat wij het moeten uitzoeken tot hoever we mogen gaan dan scheeld het al een hele hoop elende.
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ach gos...
Goed, hier komt een uitlegje:
Spam, dat zijn ongewensde berichten. Vaak in veelvoud verstuurd. 84 berichten in een topic die klaarblijkelijk nergens op sloegen (ik heb ze niet gezien, maar vertrouw Slarioux hierbij op zijn woord), is dus spam.
Wat je nu wel en niet kan? Gewoon normaal doen hier. Het slowchat-topic heeft een hele simpele regel: Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft.
84x onzin posten is niet erg meewerken aan een gezellig topic, en daarover door blijven janken ook niet echt... Als het aan Slarioux had gelegen was dit topic nog steeds dicht. Ik overtuigde hem dat 't wel open kon, daarom gooide ik het open, met gelijk een gezellig, vrolijk bericht. Gelijk gaan jullie zaneken over wat wel en niet kan, terwijl het heel simpel is: je kan het hier gezellig houden, of gewoon niet posten.
meer een opmerking dat het weer zo ver is dat er een nieuw topic moet worden geopend...quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ach gos...
Spam, dat zijn ongewensde berichten. Vaak in veelvoud verstuurd. 84 berichten in een topic die klaarblijkelijk nergens op sloegen (ik heb ze niet gezien, maar vertrouw Slarioux hierbij op zijn woord), is dus spam.
Wat je nu wel en niet kan? Gewoon normaal doen hier. Het slowchat-topic heeft een hele simpele regel: Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft.
84x onzin posten is niet erg meewerken aan een gezellig topic, en daarover door blijven janken ook niet echt... Als het aan Slarioux had gelegen was dit topic nog steeds dicht. Ik overtuigde hem dat 't wel open kon, daarom gooide ik het open, met gelijk een gezellig, vrolijk bericht. Gelijk gaan jullie zaneken over wat wel en niet kan, terwijl het heel simpel is: je kan het hier gezellig houden, of gewoon niet posten.
Dat kan natuurlijk wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
of een langdradig gesprek tussen 2 users?
avondquote:Op woensdag 29 december 2004 22:23 schreef Marty26 het volgende:
Stop the spamming people
Avond iedereen
We houden het ook toch gewoon gezellig? We hebben enorme lol hier met zijn allen.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ach gos...
[quote]
Ik denk dat we het er hier allemaal wel over eens zijn dan 84 berichten achter elkaar nergens slaat
[quote]
84x onzin posten is niet erg meewerken aan een gezellig topic, en daarover door blijven janken ook niet echt...
Wij zijn allemaal blij dat het topic weer open is, en juist om te voorkomen dat het weer op slot moet willen we weten waar de grens ligt. Oké dat 84 berichten achter elkaar niet kan daar zijn we het allemaal nu wel over eens en dat weten we, maar zijn er nog meer dingen?quote:Als het aan Slarioux had gelegen was dit topic nog steeds dicht. Ik overtuigde hem dat 't wel open kon, daarom gooide ik het open, met gelijk een gezellig, vrolijk bericht. Gelijk gaan jullie zaneken over wat wel en niet kan, terwijl het heel simpel is: je kan het hier gezellig houden, of gewoon niet posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |