Hooguit kutschimmel dus hehe, zoals ik hierboven ergens las?quote:Op woensdag 29 december 2004 02:26 schreef eXite het volgende:
Het is niet het condoom zelf dat daadwerkelijk over datum raakt, het is het glijmiddel en de zaaddoders die "erop" zitten die over datum geraken. Dús, wat betreft SOA's, don't worry, dat zit wel snor.
Niet in een maand.quote:Op woensdag 29 december 2004 02:27 schreef rudedeltadude het volgende:
Hij kan ook uitdrogen en dan scheuren
had ut startverhaal niet gelezen...quote:
Of je neukt te weinig met condoomquote:Op woensdag 29 december 2004 08:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Je neukt in ieder geval te weinig als je condooms verlopen...
Of je neukt alleen met condooms van een anderquote:Op woensdag 29 december 2004 09:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Of je neukt te weinig met condoom
Klopt helemaal, niks meer aan toe te voegen. De datum staat er niet voor de grap. Nieuwe kopen dus, je moet niet gierig zijn als het op zaken als je gezondheid aankomt.quote:Op woensdag 29 december 2004 09:46 schreef innovative het volgende:
Nee, het is niet alleen het glijmiddel wat er op zit.
Ook binnen het rubber kunnen chemische reacties plaatsvinden. Het duurt een bepaalde tijd voordat deze de rekbaarheid en bestandheid tegen krachten van buitenaf gaan beÏnvloeden. Chemici en materiaalkundigen kunnen die tijd berekenen, en dat is mede de oorzaak ervan dat er een maximale datum op het condoom komt te staan. Er zit altijd een veiligheidsmarge in die datum, omdat het kan gebeuren dat een condoom wat niet op juiste wijze wordt bewaard (al is het ongemerkt, bijvoorbeeld te warm in de zomer) sneller verouderd (zoals die reacties heten).
Gevolgen: Het condoom kan scheuren en het kan poreus worden (doorlaatbaar dus). Dat lijkt me niet de bedoeling, inderdaad met het risico op SOA's of zelfs ongewenste zwangerschappen.
Ik zou het er niet op gokken, die datum staat er niet voor niks en heeft wel degelijk met het materiaal op zich te maken, ondanks wat sommigen hier beweren. Het zal in veel gevallen nog wel een maandje langer kunnen, maar je mocht het toch maar net treffen dat jouw condoom wat sneller verouderd is. Poreusheid merk je niet direct, helaas...
Als ik jou was zou ik toch maar even checken...
is hij dan zo zuinig? of wil hij jou gewoon "wat" geven?quote:Op woensdag 29 december 2004 17:10 schreef tulpje6 het volgende:
Ga sowieso al SOA test doen as maandag......maarja als ik gister iets heb opgelopen dan is dat nog niet terug te vinden bij die SOA test want er moet een week tussenzitten.....
Grrr vorige keer was condoom (van hem want hij wou die van mij niet) ook al over datum kwan ik achteraf achter dus ik zeggen dat ik liever met mijn eigen condooms deed omdat die van hem vorige keer over datum waren. Maar hij zo 'nee nee deze zijn echt houdbaar tot 2006' en ik kon het niet checken in t donker maja achteraf dus weer niet houdbaar. Grrrr lul.
quote:Op woensdag 29 december 2004 17:10 schreef tulpje6 het volgende:
Ga sowieso al SOA test doen as maandag......maarja als ik gister iets heb opgelopen dan is dat nog niet terug te vinden bij die SOA test want er moet een week tussenzitten.....
Grrr vorige keer was condoom (van hem want hij wou die van mij niet) ook al over datum kwan ik achteraf achter dus ik zeggen dat ik liever met mijn eigen condooms deed omdat die van hem vorige keer over datum waren. Maar hij zo 'nee nee deze zijn echt houdbaar tot 2006' en ik kon het niet checken in t donker maja achteraf dus weer niet houdbaar. Grrrr lul.
Sjesus hey, nou, dan zou ik heel erg boos worden op die vent.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:10 schreef tulpje6 het volgende:
De incubatietijd van sommige SOA's loopt zelfs op tot zes maanden, dus pas over een half jaar kun je zeker weten of je helemaal 100% veilig bent.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:10 schreef tulpje6 het volgende:
Tja, ik zou het wel weten met zo'n persoon... Opdonderen en snel een beetje... Al kun je zelf natuurlijk ook even het licht aandoen en de datum even checken, je bent er altijd nog zelf bij, toch?quote:Grrr vorige keer was condoom (van hem want hij wou die van mij niet) ook al over datum kwan ik achteraf achter dus ik zeggen dat ik liever met mijn eigen condooms deed omdat die van hem vorige keer over datum waren. Maar hij zo 'nee nee deze zijn echt houdbaar tot 2006' en ik kon het niet checken in t donker maja achteraf dus weer niet houdbaar. Grrrr lul.
Helemaal niet zo "quote:Op woensdag 29 december 2004 17:49 schreef Letterman het volgende:
[..]
als je een virusje hebt opgelopen...alhoewel n 1 maand "overtijd" condoom geen problemen zal opleveren....
waarom wou hij jouw condoom nietquote:Op woensdag 29 december 2004 17:10 schreef tulpje6 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |