jajaquote:Op woensdag 29 december 2004 01:10 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
I don't do that.
Het floepte er gewoon per ongeluk uit.
spreek dan ook mensen aan op msnquote:Op woensdag 29 december 2004 01:11 schreef Little_Angel het volgende:
Ik verveel me.
Nu nogquote:
MSN is voor mensen zonder levenquote:Op woensdag 29 december 2004 01:12 schreef jackson het volgende:
[..]
spreek dan ook mensen aan op msn
En fok! helemaaaaaaaaaaaaal nietquote:Op woensdag 29 december 2004 01:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
MSN is voor mensen zonder leven.
msn is voor mensen die contacten moeten onderhoudenquote:Op woensdag 29 december 2004 01:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Komt bij... dat je het nog hebt ookquote:Op woensdag 29 december 2004 01:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dat ook. Maar dat was al bekend dacht ik zo.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:13 schreef jackson het volgende:
[..]
En fok! helemaaaaaaaaaaaaal niet
tsssk
Ze snapt niet dat je ook mensen in je msn kan hebben die je in het echt kentquote:Op woensdag 29 december 2004 01:13 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
msn is voor mensen die contacten moeten onderhouden
Waar is iedereen danquote:Op woensdag 29 december 2004 01:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.... houd de straat ongetwijfeld veiliger
Ooh.. en je dacht een nieuwtje te hebben over msn...quote:Op woensdag 29 december 2004 01:13 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dat ook. Maar dat was al bekend dacht ik zo.
Daar *wijst*quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 01:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze snapt niet dat je ook mensen in je msn kan hebben die je in het echt kent
meid tochquote:
Misschien moet ze vroeg op ofzoquote:
Geen idee... ik wil het ook niet wetenquote:
waar dan? bij je in huis?quote:Op woensdag 29 december 2004 01:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee... ik wil het ook niet wetenze woont al zo eng dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |