jezus wat een bagger!quote:Op woensdag 29 december 2004 00:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
lijkt er wel op.. hahahahhahahahhahahahahhahahahahahahhahahah.. sorry vond ik grappig
nee maar jij gaat ons nu vast vertellen hoe dat gaatquote:Op woensdag 29 december 2004 00:42 schreef marleenhoofd- het volgende:
kennen jullie het nummer barbietrut van ABN?
We doen Pro evolution soccer 4 hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 00:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
online soccer managerJezus, ik heb nog nooit zulke bagger gezien
je caps staat aan!!!!!!! En jij chat ook slow met die bagger msn vriendjes van jou terwijl je die ook gewoon over msn spreekt!quote:Op woensdag 29 december 2004 00:45 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT EEN KUTSLOWCHAT
ZITEN HIER GEWOON EEN BROER EN ZUS MET ELKAAR TE SLOWCHATTEN![]()
Songtekst?quote:Op woensdag 29 december 2004 00:46 schreef marleenhoofd- het volgende:
nou abn is een belgische rapgroep en die vind ik wel oke.. en ikken het numemr niet uit mijn hoofd. maar ze dissen alle sletjes hard:P en flowt lekker op de beat enzo
quote:
Hebben we hem ook weerquote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 00:49 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
* Little_Angel groet Markster en Paultjuhhh
wat een BrEeZaH naam paultjuhhh!
Hij heeft de naam... en jij bent etquote:Op woensdag 29 december 2004 00:49 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
mij niet?quote:Op woensdag 29 december 2004 00:49 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Een feitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |