Geld uitgeven aan een meisje is nog niet meteen prostitutie... Als je nooit iets aan ze geeft denken ze dat je ze gebruikt, je moet wat investeren in ze.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geld? maar het zijn dus prostituees![]()
Ik wil niks met prostituees!!
Ik kreeg lekkere sex, al lukte dat zonder die ketting ook welquote:ik heb al eens een gouden ketting gegeven, maar wat kreeg ik??
Als je ze wel wat geeft wordt jezelf gebruikt, maar het is gewoon heel erg leuk om dingen weg te geven.quote:Als je nooit iets aan ze geeft denken ze dat je ze gebruikt, je moet wat investeren in ze.
Gelukkig wel, als ik een gemancipeerde trut wil kijk ik wel rond in Nederlandquote:Naja dat niet echt per se, maar vrouwen hangen niet graag rond met sloebers en in Latijns-Amerika is men nog veelal gewend dat de heer betalen zal bij het uitgaan.
quote:Ik heb al een fiat panda gekocht, dat schijnt een meiden auto te zijn, dus dat is al een goed begin lijkt me!
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb al een fiat panda gekocht, dat schijnt een meiden auto te zijn, dus dat is al een goed begin lijkt me!
Klopt.quote:In Latijns Amerika hoef je meisjes niks te geven.
Daar hebben ze al voldoende aan een lekkere piemol is mijn ervaring.
dat is juist het probleem denk ikquote:Op maandag 3 januari 2005 05:07 schreef SeLang het volgende:
In Latijns Amerika hoef je meisjes niks te geven.
Daar hebben ze al voldoende aan een lekkere piemol is mijn ervaring.
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nou , wie weet. Ik ga mn best doen dit jaar om leuke meiden tegen te komen. Ik zal wel eens proberen ook in eigen land wat te expirimenteren met meidendingen. Eens kijken hoe die denken enzo. Ik heb al een fiat panda gekocht, dat schijnt een meiden auto te zijn, dus dat is al een goed begin lijkt me!
Alsof je van hem wijzer wordt. Een spoedcursus hielenlikken kun je van hem krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Deze Dr zou aan BHFH een dagtaak hebben, maar zelfs dan nog denk ik dat het hopeloos is![]()
Vreemd, die indo sletjes zouden toch heus wel geilen op een rijke Hollanderquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben al weer op vakantie geweest. weer weinig meiden tegengekomen!
Misschien ligt het aan je houding, ik ben in een goeie bui en zal niet flamen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben in malls geweest en in disco's maar geen sjans...
Bulesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat had ik ook wel allemaal... maar toch geen contact met de meide. ze houden wellicht niet zo van Bules...
Ga dan naar Spanje Salou of zo. Paar Breezers en de vrouwen liggen aan je voeten!quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waar denken jullie dat ik de meeste kans heb om meiden te versieren?
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik in dat soort landen in een discotheek kom moet ik echt moeite doen om niet aangerand te worden door de ene na de andere meid.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben in malls geweest en in disco's maar geen sjans...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |