Ik gebruik het o.a. tegen puistjes en zwemmerseczeem, maar je schijnt er nog veel meer mee te kunnen. Volgens veel mensen is het een half wondermiddelquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:31 schreef TrenTs het volgende:
Wat kun je daar mee doen dan?
Alles zo ongeveerquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:31 schreef TrenTs het volgende:
Wat kun je daar mee doen dan?
Is dat het spul dat je ook gewoon op je huid kan doen? Ik bedoel, wat beteknt het dat het etherisch is?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:50 schreef clauwheee het volgende:
Ik verkoop in de winkel (Etos) ook 100% etherische teatree olie, 10 ml voor 5 euro 90. Prima middel idd!
Ja hoor, kan gewoon op de huid, effe op een watje, das het handigst.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:08 schreef imago het volgende:
[..]
Is dat het spul dat je ook gewoon op je huid kan doen? Ik bedoel, wat beteknt het dat het etherisch is?
Bij ons staat het gewoon in de winkel, zijn hele kleine potjes van vitaroma, groen dopje.quote:En waar staat het bij de Etos? Ergens in de winkel of achter de kassa?
naja stinken.... het ruikt gewoon sterk, een beetje als poho olie.quote:
10 ml, is dat niet heel erg weinig?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:50 schreef clauwheee het volgende:
Ik verkoop in de winkel (Etos) ook 100% etherische teatree olie, 10 ml voor 5 euro 90. Prima middel idd!
Drogisterij.net, betaal je wel ¤5,50 aan verzendkosten.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En is het ook ergens via internet te bestellen?![]()
bronquote:Tea Tree Oil 100% pure
Deze 100% pure olie wordt door vele mensen over de gehele wereld toegepast in de lichaamsverzorging. Het is een natuurlijk product waaraan geen andere ingrediënten zijn toegevoegd. Het product prikt niet.
Voor mensen die voor het eerste deze olie willen gebruiken wordt aangeraden eerst te testen of er geen overgevoeligheid ontstaat voordat het product verder toegepast wordt.
Toepassingen die o.a. bekend zijn;
snij- en schaafwondjes, kalknagels, insectenbeten, aromatherapie, massage, stomen.
De Tea Tree Oil is verkrijgbaar in een 10 ml en 25 ml verpakking.
Ingrediënt: Melaleuca alternifolia (Tea Tree Oil) 1ml/1ml. De olie is uitsluitend bestemd voor uitwendig gebruik.
25ML ¤ 14.23
20ML ¤ 14.32
Ja klopt zijn kleine flesjes, wij hebben ze alleen niet groter.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 ml, is dat niet heel erg weinig?
Paar weken? Gaat dat echt zo snel? Ik heb het ook twee week gedaan en daarna nog niet weer, maar zie (nog) geen verschil. Groeit er daarna gewoon weer een gezonde nagel?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb braaf een paar weken mijn kalknagel ermee aangestipt en op een dag viel het hele ding er zo af toen ik mijn nagel wou knippen!
Ok, het duurt heel wat weekjes en je moet het consequent doen. Eronder groeit een gaaf nageltje, ja!quote:Op donderdag 30 december 2004 20:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Paar weken? Gaat dat echt zo snel? Ik heb het ook twee week gedaan en daarna nog niet weer, maar zie (nog) geen verschil. Groeit er daarna gewoon weer een gezonde nagel?
Oe dan ga ik nog ff doorquote:Op donderdag 30 december 2004 22:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ok, het duurt heel wat weekjes en je moet het consequent doen. Eronder groeit een gaaf nageltje, ja!
Volgens mij is het wel geschikt voor mensen met een gevoelige huid. Vooral mensen die last hebben van acné hebben er baat bij. Naast 'tea tree olie 100%' zijn er ook nog tal van andere produkten waar het in is verwerkt.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:28 schreef releaze het volgende:
hoe is teatreeoil voor mensen met een gevoelige huid? wel goed? of is het spul waarbij we ver uit de buurt moeten blijven?
*gevoelige huid heeft*quote:Op donderdag 30 december 2004 22:28 schreef releaze het volgende:
hoe is teatreeoil voor mensen met een gevoelige huid? wel goed? of is het spul waarbij we ver uit de buurt moeten blijven?
hm, ik weet niet echt of het daarbij gaat helpen.. (in geval van eczeem zou ik t zeker met iets proberen te verdunnen)..ik dacht altijd dat tea tree werkte bij schimmels/virussen/bacteriën van buitenaf, en eczeem is iets wat van binnenuit komt...(allergie, stress, soort weer etc)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 08:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, ik ben begonnen met het spul van hhet kruidvat tegen mijn eczeem, ik ben benieuwd.
Ik bedoel eigenlijk voetschimmel...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:38 schreef nein het volgende:
[..]
hm, ik weet niet echt of het daarbij gaat helpen.. (in geval van eczeem zou ik t zeker met iets proberen te verdunnen)..ik dacht altijd dat tea tree werkte bij schimmels/virussen/bacteriën van buitenaf, en eczeem is iets wat van binnenuit komt...(allergie, stress, soort weer etc)
Maar sterkte in elk geval!
zeg dat danquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk voetschimmel...
Ik was stomdronken toen ik het poste. Ik kan het me niet eens herinneren dat ik vanochtend nog heb zitten fokken voor ik ging slapenquote:
Neee..niet op een watje! dan droog je je hele huid uitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:57 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb het gekocht, bij etos voor 6,95Lekker duur. Maargoed, ik wilde het gaan gebruiken voor puistjes, moet je de puistjes er gewoon mee aanstippen ofzo? Er zit zo weinig in dat je het niet op een watje moet doen neem ik aan?
Zo'n klein flesje van 10 ml heb je gekocht? Voor 6,95? Das inderdaad wel duur ja. Bij ons (ook Etos) verkopen we het voor 5,90 - ook al prijzig vinnik -quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:57 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb het gekocht, bij etos voor 6,95Lekker duur. Maargoed, ik wilde het gaan gebruiken voor puistjes, moet je de puistjes er gewoon mee aanstippen ofzo? Er zit zo weinig in dat je het niet op een watje moet doen neem ik aan?
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:14 schreef pimpin het volgende:
Dus bij de etos kun je het kopen 100%, ik heb namelijk last van een koortslip en dan is het wel handig om zoiets thuis te hebben
sowieso bij the bodyshop..groene "afdeling" hebben ze daar met allemaal TTO spul!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:01 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt!Wat waar kan ik die vetvrije trea tee oliecreme krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |