Dat zijn nog eens cijfersquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:54 schreef Thermo het volgende:
*alleen poster is*
vandaag verwachten ze 30-40cm sneeuw in avoriaz
Morgen 20-30...
Overmorgen 5-10
vrijdag 20-30....
En zaterdag zon
Powder runs op aankomst dag, ik zeg het je.
Avoriaz en La Plagne liggen kort bij elkaar en hebben volgens mij klimatologisch ongeveer dezelfde eigenschappen... Hoog, landklimaat richting Zwitserland... Kortom, dan gaat het daar ook goedkomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:54 schreef Thermo het volgende:
*alleen poster is*
vandaag verwachten ze 30-40cm sneeuw in avoriaz
Morgen 20-30...
Overmorgen 5-10
vrijdag 20-30....
En zaterdag zon
Powder runs op aankomst dag, ik zeg het je.
Hopsa en nog eens 6 cm erbij!quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:38 schreef XL het volgende:
Gister 26 cm powdersnow in La Plagne
Weather forecast: Snow showers!
Avalanche risk: High
Lifts open: 69%
zeg moest jij daar ook niet al een maand zitten ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:34 schreef Kentaro het volgende:
Lekker dat het eindelijk een beetje gaat sneeuwen
* Kentaro wil ook weg
was het maar waar. Ik moet nog zes weken wachten voordat mijn heli opstijgtquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:44 schreef Thermo het volgende:
[..]
zeg moest jij daar ook niet al een maand zitten ofzo?![]()
Rond die tijd heb ik er alweer 3 weken opzitten en wacht ik alweer veel te lang op 3 weken USSCquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
was het maar waar. Ik moet nog zes weken wachten voordat mijn heli opstijgt![]()
Helm, goggle en zonnebril zijn voor bij mijn handbagage inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:46 schreef Thermo het volgende:
Iemand nuttige tip waar je je helm laat eigenlijk?
Ik zit altijd in volledige boarduitrusting in de bus, helm gaat met goggles en handschoenen mee in handbagage..quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:46 schreef Thermo het volgende:
Iemand nuttige tip waar je je helm laat eigenlijk?
Gewoon mee in de bus sleuren?
Want in mijn koffer levert wat problemen op
Ik ga dus niet in mijn boardkleding die bus in, te warm, ik slaap toch haast niet in zo'n kut bus.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:50 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik zit altijd in volledige boarduitrusting in de bus, helm gaat met goggles en handschoenen mee in handbagage..
Heb je bij aankomst geen gekut met omkleden, gelijk liftpas kopen en gaan met die handel
En.... en Eddie dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:21 schreef XL het volgende:
[..]
Helm, goggle en zonnebril zijn voor bij mijn handbagage inderdaad.
Dan kan ik zelf bepalen hoe zuinig ik ermee omspring, lijkt me beter dan dat aan busschauffeur Henk overlaten...
of buschauffeur Barry of buschauffeur Charles etc etc
Aan Eddy/Eddie wel natuurlijk! Maar daar kun je niet op gokken, dat je Eddy/Eddie krijgt...quote:
Johny dan!quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:58 schreef XL het volgende:
[..]
Aan Eddy/Eddie wel natuurlijk! Maar daar kun je niet op gokken, dat je Eddy/Eddie krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |