abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2005 @ 14:36:58 #276
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_25023594
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 14:27 schreef WaSTeiL het volgende:
Verhaal
Als er water tussen de lenzen staat, zoals in een aquarium... dan is de bril kapot.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 10 februari 2005 @ 15:37:20 #277
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_25024474
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 14:36 schreef XL het volgende:

[..]

Als er water tussen de lenzen staat, zoals in een aquarium... dan is de bril kapot.
Jeps dat was exact het geval. Stond een lag water in van zo'n cm hoog. Bril heeft 4 dagen op de verwarming gelegen om het eruit te krijgen. Had het misschien beter erin kunnen laten staan, dan had die man misschien gezien wat nu echt het probleem is, want volgens hem is het normaal.
Nu maar ff ruilen in Utrecht.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 10 februari 2005 @ 16:22:24 #278
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_25024895
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 15:37 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Jeps dat was exact het geval. Stond een lag water in van zo'n cm hoog. Bril heeft 4 dagen op de verwarming gelegen om het eruit te krijgen. Had het misschien beter erin kunnen laten staan, dan had die man misschien gezien wat nu echt het probleem is, want volgens hem is het normaal.
Nu maar ff ruilen in Utrecht.
Je kunt natuurlijk ook die bril in een afWasTeil water doen (of minder grappig; een emmer/gootsteen) en aan die man in Gouda laten zien dat hij een n00b is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 11 februari 2005 @ 09:53:11 #279
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_25036068
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:03 schreef poehoe het volgende:

[..]
Verhaal over board kopen in US...
Tijdens een reisje naar de NY had een reisgenoot van me daar een gitaar gekocht.
Voor de terugreis hadden we al het verpakkingsmateriaal ervanaf gehaald en dat ding ergens in de cabine neergezet (als ie in het vrachtruim moet lijkt het me wel veiliger dat ie goed verpakt is). Vervolgens bij het uitstappen naar de douane gelopen. Het douane stuk van buiten de Schengen-landen grenst, zonder controle of wat dan ook, aan het douane stuk van de Schengen-landen.
Dus als je ff doorloopt, pak je die uitgang, en daar is de controle een flink stuk kleiner...
Sterker nog, ik heb helemaal geen controle gezien....
Nou was het wel zo dat we alleen handbagage mee hadden, ik zou niet weten hoe het is als je ook nog andere bagage bij je hebt, maar volgens mij moet dat niet zoveel uitmaken.

Met die $ van nu scheelt het idd wel een stuk. Ik zou er, als je er eentje koopt, wel voor zorgen dat je dan een tas voor je board hebt ofzo, zodat het tenminste niet met neon-letters op je board staat dat je 'm in Amerika hebt gekocht, anders wordt de kans wel erg groot dat ze je er uit pikken...
pi_25038380
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:53 schreef BrakkeAap het volgende:

[..]

Tijdens een reisje naar de NY had een reisgenoot van me daar een gitaar gekocht.
Voor de terugreis hadden we al het verpakkingsmateriaal ervanaf gehaald en dat ding ergens in de cabine neergezet (als ie in het vrachtruim moet lijkt het me wel veiliger dat ie goed verpakt is). Vervolgens bij het uitstappen naar de douane gelopen. Het douane stuk van buiten de Schengen-landen grenst, zonder controle of wat dan ook, aan het douane stuk van de Schengen-landen.
Dus als je ff doorloopt, pak je die uitgang, en daar is de controle een flink stuk kleiner...
Sterker nog, ik heb helemaal geen controle gezien....
Nou was het wel zo dat we alleen handbagage mee hadden, ik zou niet weten hoe het is als je ook nog andere bagage bij je hebt, maar volgens mij moet dat niet zoveel uitmaken.

Met die $ van nu scheelt het idd wel een stuk. Ik zou er, als je er eentje koopt, wel voor zorgen dat je dan een tas voor je board hebt ofzo, zodat het tenminste niet met neon-letters op je board staat dat je 'm in Amerika hebt gekocht, anders wordt de kans wel erg groot dat ze je er uit pikken...
hij moet sowieso in een snowboard tas. daar stop ik dan kleren in voor de bescherming in en hij gaat dan mee in de vrachtruim. kan hem moeilijk als handbagage meenemen aan boord
dat door de douane maak ik mij nog het meeste zorgen over. elke keer als ik terug kom van de states word ik er altijd tussen uitgepikt ongeacht wat ik ook probeer. een snowboard is nou niet echt makkelijk weg te stoppen dus ze zouden er zo achter komen dat hij nieuw is en dan mag ik er toch lekker voor gaan dokken
  zaterdag 12 februari 2005 @ 13:04:46 #281
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_25055350
Iemand nog tips voor een last-minute naar een gebied in Frankrijk of Oostenrijk met als aankomst maandag? Eigen vervoer geen probleem.
Al die last-minutes hebben als aankomst vandaag en dat gaat me niet lukken!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 17:53:33 #282
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_25059242
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:35 schreef poehoe het volgende:

[..]

hij moet sowieso in een snowboard tas. daar stop ik dan kleren in voor de bescherming in en hij gaat dan mee in de vrachtruim. kan hem moeilijk als handbagage meenemen aan boord
dat door de douane maak ik mij nog het meeste zorgen over. elke keer als ik terug kom van de states word ik er altijd tussen uitgepikt ongeacht wat ik ook probeer. een snowboard is nou niet echt makkelijk weg te stoppen dus ze zouden er zo achter komen dat hij nieuw is en dan mag ik er toch lekker voor gaan dokken
Gewoon wat stickers erop plakken, met je boots er wat krassen op maken, je al versleten bindingen erop zetten, geen probleem lijkt me
vijfhonderd stuks
pi_25059475
ik wil dinsdag nog ff een dagje boarden in Duitsland, Winterberg, maar weet iemand of daar nu wel genoeg sneeuw ligt? Op de webcams is het ook niet echt duidelijk.
pi_25060047
l
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 18:08 schreef Sport_Life het volgende:
ik wil dinsdag nog ff een dagje boarden in Duitsland, Winterberg, maar weet iemand of daar nu wel genoeg sneeuw ligt? Op de webcams is het ook niet echt duidelijk.
De cams op www.winterberg.de zijn toch duidelijk

Het is trouwens niet best

zondag 13 februari 2005 @ 13:18:41 #285
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25071422
Even een kort berichtje, ben net thuis gekomen van 8 dagen Kirchberg. Pics en filmpjes gooi ik later nog online.

Het verschil tussen Oostenrijk en Frankrijk is me weer helemaal duidelijk geworden, in Frankrijk wordt er vrijwel alleen maar aandacht aan de sportieve kant van de vakantie besteed, maar in Oostenrijk... I envy you, Komakie . De omstandigheden waren ideaal afgelopen week, zware sneeuwval tot de dag voordat ik arriveerde, en daarna alleen maar zon (tot de laatste 2 dagen, natte sneeuw). Veel offpiste heb ik niet gezien, na 1 dag was alles al aan gort gereden (hoogseizoen..).

Echter, wat was het een ongelofelijk vette week. Met een groep hebben we een flinke kicker gebouwd waar ik mijn 360's eindelijk op heb kunnen perfectioneren (nu land ik ze dus eindelijk ). Flink wat aan piste tricks gedaan, waarbij ik helaas wel mijn Santa Cruz heb gebroken... Iets te enthousiast nose slides en nose rides gedaan. Nu zie ik dat aan de bovenkant de toplaag los is gekomen van de kern, base en kant zijn nog wel in goede staat, kan er dus nog wel op boarden.

Maar wat Oostenrijk zijn gezicht geeft is natuurlijk de apres ski en het uitgaansleven, dat had ik gemist in La Plagne. Sfeer en bier in overvloed Mijn wintersport voor dit seizoen zit er op.. nu kan ik vredig sterven.

En Chris, echt balen voor je, al die blessures.. Misschien moet je maar gaan skieeën, dat is wat minder belastend als je het rustig aan doet
pi_25071641
Ook weer terug.

sjors, skien is niet mijn ding

Donderdagochtend weer gaan boarden met pijnstillers op, t/m gisterenmiddag 4 uur heb ik elk uur gezwoegd om toch wat nieuwe dingen te landen en er 360's + backflip uitgegooid.
Eerst donderdag nog heel de dag rails gereden en boardslides + tail + nose slides stylischer gemaakt.
Backflip wel op een kicker van 2.5 meter met een kussen er achter, maargoed ik begin hem goed te roteren.

Vorige bericht was gewoon beetje de woede van je afschrijven
Heel de week was er een busstaking voor grenoble, mijn ipod heeft er ook de geest aan gegeven en mijn mooie Rome handschoenen zijn ook pleitte.

Tegenslag kan gebeuren he, veel goeie dingen al mee gemaakt en de drang om meer te boarden is alleen maar groter.
Als mijn rug weer beter is ga ik gewoon weer los
Morgen mijn boots proberen te ruilen voor andere, had trouwens een paar salomons gehuurd die puik zaten, alleen iets te veel enkel speling weer maar boarde fijn.

Meisje dat ik daar heb leren kennen heeft woensdag haar duim gebroken, 5 schroeven erin, is een seizoener en kan 4 weken niet boarden + werken, werd mooi naar huis gestuurd door haar werkgever, uitzendkracht zijn valt toch niet mee...
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zondag 13 februari 2005 @ 15:16:23 #287
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_25073049
Iemand advies voor beetje fatsoenlijke handschoenen? Tot nu toe altijd natte (maar warme) handen gehad. Dus..welke handschoenen hebben jullie, en zijn jullie er tevreden mee/waarom?
If a retainer will just think about what he is to do for the day at hand,
he wil be able to do anything.
If it is a single day's work, one should be able to put up with it.
Tomorrow, too, is but a single day.
pi_25073128
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:16 schreef Moitessier het volgende:
Iemand advies voor beetje fatsoenlijke handschoenen? Tot nu toe altijd natte (maar warme) handen gehad. Dus..welke handschoenen hebben jullie, en zijn jullie er tevreden mee/waarom?
ik heb Level handschoenen, weet niet precies welk type maar ben er zeer tevreden over. Erg dik/stevig, dus lekker warm, de handpalm is gemaakt van een enorm stevig materiaal, zodat je nergens scheurtjes/sneetjes/openingen in je handschoen krijgt, ook al hou je je boardkant er mee vast. Daarbij is hij ook nog erg lang en kun je het uiteinde mooi dichttrekken om de sneeuw buiten te houden .

Ze waren redelijk prijzig, 50 euro, maar dan heb je ook wel wat .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25090798
Burton goes Burberry in 06
  maandag 14 februari 2005 @ 22:25:36 #290
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_25091342
pf, was nog lastig winkel te vinden die nog snowboardhandschoenen had, schijnt alweer einde van het seizoen te zijn...terwijl ik nog weg moet! Uiteindelijk uit een of andere grabbelbak paar Burton profile gloves gevonden, met korting 32 euro oid.
vrijdag richting val Thorens
If a retainer will just think about what he is to do for the day at hand,
he wil be able to do anything.
If it is a single day's work, one should be able to put up with it.
Tomorrow, too, is but a single day.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:55:23 #291
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25098219
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:25 schreef Moitessier het volgende:
schijnt alweer einde van het seizoen te zijn...
Ja, de boards op bluetomato zijn ook al afgeprijsd. Ik zit na 2 vakanties wat krap bij kas, anders had ik gelijk al een nieuw board besteld.. 350 euro voor een nieuwe Rossignol Jeremy Jones, ik noem maar wat
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:11:09 #292
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25098421
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:55 schreef 360sjors het volgende:

[..]

350
335
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:18:38 #293
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25098537
^^ ik ga naar valfrejus in de komende vakantie ^^ toch nog dus
pi_25101992
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:46 schreef Kentaro het volgende:
Burton goes Burberry in 06
[afbeelding]
Matige shit, ik heb gisteren bij solid tijdje gezeten en nieuwe lijn van forum mogen voelen enzo.
Die tassen die daar uit komen! huuuuuge motherfucking gevallen hele vette bruine kleur, vette shit allemaal.
De no Crap Strap zit echt super en de nieuwe devun walsh ziet er weer super uit, jaar hierop komen ze met 4 nieuwe boards er nog bij en nieuwe lengtes en mid-wides. Komt helemaal goed bij forum.
  woensdag 16 februari 2005 @ 00:40:09 #295
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25105869
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 17:13 schreef Thermo het volgende:

[..]

Matige shit, ik heb gisteren bij solid tijdje gezeten en nieuwe lijn van forum mogen voelen enzo.
Die tassen die daar uit komen! huuuuuge motherfucking gevallen hele vette bruine kleur, vette shit allemaal.
De no Crap Strap zit echt super en de nieuwe devun walsh ziet er weer super uit, jaar hierop komen ze met 4 nieuwe boards er nog bij en nieuwe lengtes en mid-wides. Komt helemaal goed bij forum.
Is ook van Burton
pi_25105908
en ik ben wéér terug, net een weekje in Bad Vulpera, Zwitserland (40 km. ten oosten van St. Moritz) Sneeuw was echt relaxed, zelfs nog off piste geweest. Alleen helaas een helidrop gemist, lawine gevaar, stufe 4-5 .
me nieuwe back protector was echt relaxed, moet alleen echt impact shorts hebben, my ass hurts as hell!
wat kan ik trouwens het beste halen aan het eind van het seizoen in de shop?
"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
pi_25111057
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:40 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Is ook van Burton
Beetje oud nieuws, besides de board ontwerpen liggen 2 jaar van te voren al op de tafel en zo lang heeft burton forum nog niet, niet komend seizoen maar seizoen daarna zal bijvoorbeeld de capstrap ook bij forum kunnen gaan passen.
pi_25114786
Nog wat 2006 materiaal. Ik vind die Blunt en die Uninc er heel goed uit zien
http://burton2006.iwarp.com/photo.html
pi_25121460
blunt uninc en de jussi zijn ook de enige beetje mooie boards.

* Thermo er een dominant 04/05 159 bij gekocht.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 10:29:34 #300
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25141208
Alvast een plaatje van vorige week, moet nog het een en ander krijgen.. Een voorproefje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')