Als er water tussen de lenzen staat, zoals in een aquarium... dan is de bril kapot.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:27 schreef WaSTeiL het volgende:
Verhaal
Jeps dat was exact het geval. Stond een lag water in van zo'n cm hoog. Bril heeft 4 dagen op de verwarming gelegen om het eruit te krijgen. Had het misschien beter erin kunnen laten staan, dan had die man misschien gezien wat nu echt het probleem is, want volgens hem is het normaal.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:36 schreef XL het volgende:
[..]
Als er water tussen de lenzen staat, zoals in een aquarium... dan is de bril kapot.
Je kunt natuurlijk ook die bril in een afWasTeil water doen (of minder grappig; een emmer/gootsteen) en aan die man in Gouda laten zien dat hij een n00b is.quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:37 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Jeps dat was exact het geval. Stond een lag water in van zo'n cm hoog. Bril heeft 4 dagen op de verwarming gelegen om het eruit te krijgen. Had het misschien beter erin kunnen laten staan, dan had die man misschien gezien wat nu echt het probleem is, want volgens hem is het normaal.![]()
Nu maar ff ruilen in Utrecht.
Tijdens een reisje naar de NY had een reisgenoot van me daar een gitaar gekocht.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:03 schreef poehoe het volgende:
[..]
Verhaal over board kopen in US...
hij moet sowieso in een snowboard tas. daar stop ik dan kleren in voor de bescherming in en hij gaat dan mee in de vrachtruim. kan hem moeilijk als handbagage meenemen aan boordquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:53 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Tijdens een reisje naar de NY had een reisgenoot van me daar een gitaar gekocht.
Voor de terugreis hadden we al het verpakkingsmateriaal ervanaf gehaald en dat ding ergens in de cabine neergezet (als ie in het vrachtruim moet lijkt het me wel veiliger dat ie goed verpakt is). Vervolgens bij het uitstappen naar de douane gelopen. Het douane stuk van buiten de Schengen-landen grenst, zonder controle of wat dan ook, aan het douane stuk van de Schengen-landen.
Dus als je ff doorloopt, pak je die uitgang, en daar is de controle een flink stuk kleiner...
Sterker nog, ik heb helemaal geen controle gezien....![]()
Nou was het wel zo dat we alleen handbagage mee hadden, ik zou niet weten hoe het is als je ook nog andere bagage bij je hebt, maar volgens mij moet dat niet zoveel uitmaken.
Met die $ van nu scheelt het idd wel een stuk. Ik zou er, als je er eentje koopt, wel voor zorgen dat je dan een tas voor je board hebt ofzo, zodat het tenminste niet met neon-letters op je board staat dat je 'm in Amerika hebt gekocht, anders wordt de kans wel erg groot dat ze je er uit pikken...
Gewoon wat stickers erop plakken, met je boots er wat krassen op maken, je al versleten bindingen erop zetten, geen probleem lijkt mequote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:35 schreef poehoe het volgende:
[..]
hij moet sowieso in een snowboard tas. daar stop ik dan kleren in voor de bescherming in en hij gaat dan mee in de vrachtruim. kan hem moeilijk als handbagage meenemen aan boord![]()
dat door de douane maak ik mij nog het meeste zorgen over. elke keer als ik terug kom van de states word ik er altijd tussen uitgepikt ongeacht wat ik ook probeer. een snowboard is nou niet echt makkelijk weg te stoppen dus ze zouden er zo achter komen dat hij nieuw is en dan mag ik er toch lekker voor gaan dokken
De cams op www.winterberg.de zijn toch duidelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:08 schreef Sport_Life het volgende:
ik wil dinsdag nog ff een dagje boarden in Duitsland, Winterberg, maar weet iemand of daar nu wel genoeg sneeuw ligt? Op de webcams is het ook niet echt duidelijk.
ik heb Level handschoenen, weet niet precies welk type maar ben er zeer tevreden over. Erg dik/stevig, dus lekker warm, de handpalm is gemaakt van een enorm stevig materiaal, zodat je nergens scheurtjes/sneetjes/openingen in je handschoen krijgt, ook al hou je je boardkant er mee vast. Daarbij is hij ook nog erg lang en kun je het uiteinde mooi dichttrekken om de sneeuw buiten te houdenquote:Op zondag 13 februari 2005 15:16 schreef Moitessier het volgende:
Iemand advies voor beetje fatsoenlijke handschoenen? Tot nu toe altijd natte (maar warme) handen gehad. Dus..welke handschoenen hebben jullie, en zijn jullie er tevreden mee/waarom?
Ja, de boards op bluetomato zijn ook al afgeprijsd. Ik zit na 2 vakanties wat krap bij kas, anders had ik gelijk al een nieuw board besteld.. 350 euro voor een nieuwe Rossignol Jeremy Jones, ik noem maar watquote:Op maandag 14 februari 2005 22:25 schreef Moitessier het volgende:
schijnt alweer einde van het seizoen te zijn...
Matige shit, ik heb gisteren bij solid tijdje gezeten en nieuwe lijn van forum mogen voelen enzo.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:46 schreef Kentaro het volgende:
Burton goes Burberry in 06
[afbeelding]
Is ook van Burtonquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Matige shit, ik heb gisteren bij solid tijdje gezeten en nieuwe lijn van forum mogen voelen enzo.
Die tassen die daar uit komen! huuuuuge motherfucking gevallen hele vette bruine kleur, vette shit allemaal.
De no Crap Strap zit echt super en de nieuwe devun walsh ziet er weer super uit, jaar hierop komen ze met 4 nieuwe boards er nog bij en nieuwe lengtes en mid-wides. Komt helemaal goed bij forum.
Beetje oud nieuws, besides de board ontwerpen liggen 2 jaar van te voren al op de tafel en zo lang heeft burton forum nog niet, niet komend seizoen maar seizoen daarna zal bijvoorbeeld de capstrap ook bij forum kunnen gaan passen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |