Gebruik jij dat plastic " tongue" geval om hem stijver te maken?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:50 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook TM two's en als ik mijn schoenen heb gekocht dan twijfel ik ook wel de eerste dagen dat ik ze deze keer echt te klein heb gekocht maar dat komt altijd weer goed, je loopt ze wel wat uit Je kunt anders altijd nog wat winnen door dunnere sokken te dragen
ja, die heb ik er gewoon inzittenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
Gebruik jij dat plastic " tongue" geval om hem stijver te maken?
Beer, ik zit met hetzelfde... ik blijf komende week ook achter in het Zeeuwsche om me een in kleine week helemaal naar de tering te helpen. En dan Woensdag weer naar school uiteraardquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:12 schreef beerke het volgende:
... ik denk dat het wel goed komt met Thermo zijn boots als ik het zo allemaal lees. En dus bekruipt mij nu een gevoel van jaloezie aangezien aankomend weekend al weer behoorlijk wat mensen richting de sneeuw verdwijnen. En ik maar achterblijven in het carnavaleske zuidelijke deel van ons land.
maandag was het k*T in winterberg. Was een beetje combinatie van regen en hagel. Was vooral leuk omdat de lenzen van mijn nieuwe bril lek bleken te zijn. Kwam vocht tussen, zag dus geen hond. Zeik en ook echt zeiknat werd je van de regen. Maar ik heb me wel vermaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:54 schreef Kentaro het volgende:
Ik ga vrijdag voor een lang weekend naar Winterberg, Het schijnt vandaag de hele dag gesneeuwd te hebben en voor morgen en vrijdag verwachten ze nog veel meer
Lol in die tijd dat je dan staat te wachten kun je 2 keer naar boven lopen in winterberg! Nee, winterberg moet je echt op dagen doen dat er weinig mensen zijn, doordeweeks dus.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:20 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
maandag was het k*T in winterberg. Was een beetje combinatie van regen en hagel. Was vooral leuk omdat de lenzen van mijn nieuwe bril lek bleken te zijn. Kwam vocht tussen, zag dus geen hond. Zeik en ook echt zeiknat werd je van de regen. Maar ik heb me wel vermaakt.
Maandag was het helemaal niet druk, maar ik hoorde verhalen van andere personen in de lift dat die de dag ervoor (zondag) soms meer dan 40 minuten moesten wachten voordat ze met de lift mee konden.
Aan het einde van het seizoen (maart/april zullen veel artikelen enorm in prijs dalen, nadeel is alleen wel dat er veel minder keus is, en als jij dan zo'n kleine maat hebt loop je dus kans dat die er niet is.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:15 schreef MoeSha het volgende:
Ik heb even een vraagje!
De laatste tijd ben ik aan het leren snowboarden, heel leuk. En nu wil ik een snowboardbroek kopen, gewoon een goedkope van Protest ofzo. Dus ik allemaal sportwinkels bezocht, maar blijkbaar is dit niet zo'n gunstige tijd daarvoor, want ik kon nergens m'n maat vinden (heb een heel klein maatje). Had wel een mooie van Roxy gevonden maarja ¤200.. Balen dus
Hoelang moet ik nou wachten tot de nieuwe spullen weer binnen gaan komen? Ik vrees dat dat nog wel een tijdje gaat duren, of niet?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen (maart/april zullen veel artikelen enorm in prijs dalen, nadeel is alleen wel dat er veel minder keus is, en als jij dan zo'n kleine maat hebt loop je dus kans dat die er niet is.
Als ik jou was zou ik gewoon een iets duurdere kopen, dat scheelt ook weer koude/natte benen wanneer je dat ook echt niet wilt.
Nieuwe artikelen komen van de grootste merken vrijwel allemaal binnen aan het begin van het seizoen. Daarna worden ze meestal ook niet meer bijgemaakt, het hangt dus een beetje van de zaak af wat ze in voorraad hebben, of de distributeur, maar zo goed ben ik nou ook weer niet in die mark wereld thuisquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:27 schreef MoeSha het volgende:
[..]
Maar begrijp ik het nou goed dat tussen nu en maart/april geen nieuwe artikelen meer binnenkomen?? Of heb je het alleen over de speciaalzaken?
Regels van de Douane (te lezen op www.douane.nl)quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:05 schreef poehoe het volgende:
mensen ik heb even jullie hulp nodig.
eind dit jaar ga ik naar amerika. aangezien de dollar nu zo goedkoop is ben ik van plan daar een board te kopen. daar kost de board van mijn keuze 399 dollar en omgerekend is dat plus minus 308 euro. hier kost dat zelfde board 449 euro. dat scheelt dus bijna 150 euro's! natuurlijk kost dat ook nog de tax erbij, maar dan is het nog goedkoper. mijn vraag is wat voor kosten er allemaal bij komt. daarmee bedoel ik hoeveel mij het nog ga kosten als ik hem in nederland wilt krijgen. belastingen bij de douane enzo. heeft er iemand ervaring mee met zoiets? alvast bedankt
Kort samengevat. Over de 308 euro moet je dan gewoon 19% belasting betalen (als je het netjes aangeeft bij passeren van de Douane). Dan kom je dus op een totaal van 366,52 euro.quote:Neemt u meer mee dan de maximaal toegestane hoeveelheden, dan betaalt u hierover belasting. Voor alle andere goederen geldt dat u deze tot een maximumwaarde van in totaal ¤ 175 per persoon belastingvrij mag invoeren. Het maakt niet uit of u de goederen heeft aangeschaft in een belastingvrije winkel of niet. Dit betekent dat u, wanneer u goederen koopt met een waarde van meer dan ¤ 175, bij terugkomst in Nederland over het gehele aankoopbedrag belasting moet betalen. Reist u met meerdere personen, dan mag u het aankoopbedrag niet splitsen. Voorbeeld: als een echtpaar een camera koopt van ¤ 300, dan moeten zij over het gehele bedrag belasting betalen. Koopt u meerdere artikelen die samen boven de ¤ 175 uitkomen, dan betaalt u alleen belasting over het goedkoopste artikel. Voorbeeld: u koopt een horloge van ¤ 125 en een vulpen van ¤ 55 (totaal ¤ 180), dan betaalt u alleen belasting over de vulpen.
Hoe waren ze van plan te bewijzen dat je die in de VS hebt gekocht?quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:50 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Regels van de Douane (te lezen op www.douane.nl)
[..]
Kort samengevat. Over de 308 euro moet je dan gewoon 19% belasting betalen (als je het netjes aangeeft bij passeren van de Douane). Dan kom je dus op een totaal van 366,52 euro.
Ik kan alleen niets vinden over invoerrechten e.d. wel over douanerechten (dat schijnt de vervanger te zijn van invoerrechten), maar daar word alleen over gesproken bij een bestelling via internet en niet als je het zelf gaat halen.
Nietquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe waren ze van plan te bewijzen dat je die in de VS hebt gekocht?
Kijk je wel eens Schiphol Airport met het stukje over de Douane dan weet je dat jij moet bewijzen dat je het in Nederland heb gekocht, dus je moet het kunnen overleggen met een bonnetje uit Nederland. Tot die tijd blijft het gewoon bij Douane staan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe waren ze van plan te bewijzen dat je die in de VS hebt gekocht?
nee de mogelijkheid om er gelijk mee te boarden zit er niet in. het is ook helemaal geen wintersportvakantie naar de states. ik vind het alleen maar interessant om een board te kopen wegens de lage dollar koers. mocht ik hem dan echt kopen dan moet ik maar hard duimen dat ze me bij de douane er niet uitpikken om alles te controleren, maarja ik ben niet voor het geluk geborenquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:53 schreef NoComment het volgende:
[..]
NietIk denk als je er voor zorgt dat je hem al gebruikt hebt (neem aan dat je ook gaat boarden daar?) dat ze dan niet moeilijk zullen doen... Zo werkt het ook met kleding toch? En fototoestellen, en iPod's, en alles waarvoor je geen vrachwagen nodig hebt :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |