abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2005 @ 07:38:06 #226
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_24663023
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 03:54 schreef XL het volgende:

Ben ik toch de eerste...
..ik ben dan ook de eerste die morgen uit zijn bed mag (07:00)....

Wereldidee!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_24665222
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 07:38 schreef XL het volgende:

[..]

Wereldidee!
Ik ook geprobeerd, maar me nog eens omgedraaid

Vanavond iets frisser dan XL in de bus...
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_24667118
... ik voel me echt slecht ...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 21 januari 2005 @ 13:44:26 #229
72282 360sjors
King of the Hill
pi_24668404
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:32 schreef beerke het volgende:
... ik voel me echt slecht ...
...Als je maar niet in die bus gaat zitten ruften dude
pi_24669051
Alvast veel plezier gewensd kerels .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24678877
haha inderdaad veel plezier:) ik ga in februari naar een klein dorpje maria alm(?), hoop dat het een beetje gaat dumpen want freeriden is toch meer mijn ding dan freestylen:)

en dan eindelijk mijn nieuwe c16 bindingen uittesten:)
  zaterdag 22 januari 2005 @ 00:03:21 #232
80382 manny
30 is best veel
pi_24680193
5 daagjes La Norma / Val Thorens in de planning. Vetrek woensdag aanstaande !

Heb net voor 28 euro op marktplaats een oldskool O'Neil snowboardjas op de kop getikt. Ding is Gaaf !

Ik bunne dr klaar voor.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_24702403
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 13:26 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Nee, ben geen skateboarder, maar ik heb 1 uurtje prive les gehad met een vriend van me en aan het eind van dat uur kon ik zonder al te veel problemen naar beneden boarden, dus ik denk dat ik wel geschikt ben voor les B. Ik leer dingen altijd best wel snel aan . En ik weet wel hoe om te gaan met blessures voorkomen, met klimmen doe ik bijna niet anders.

Nou groeten allemaal tot over een week, dan kan ik mij hopelijk ook in de snowboard - discussies mengen .
Nou ik ben weer terug en ik mocht zelfs gelijk naar les C . Gelijk de 2e dag op het board al met de les mee van de zwarte pistes . Maar het ging wel lekker, kan nu echt perfect van de zwarte af met een redelijke snelheid. . Vind ik toch wel aardig als je bedenkt dat ik 2 weken geleden nog nooit op een board gestaan had .

Wel veel ijs trouwens de eerste paar dagen .

Offpiste was trouwens ook erg gaaf, om bomen slalommen en jumps van 1 tot 2 meter en lekker zacht in de zachte sneeuw landen! .
pi_24703214
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 00:03 schreef manny het volgende:
5 daagjes La Norma / Val Thorens in de planning. Vetrek woensdag aanstaande !

Heb net voor 28 euro op marktplaats een oldskool O'Neil snowboardjas op de kop getikt. Ding is Gaaf !

Ik bunne dr klaar voor.
kom ik net vandaan, eerste 3 dagen was kut, alleen maar ijs en stenen (daar ging mijn nieuwe plankje ), inmiddels is er voor zover ik weet zo'n 60-70cm gevallen.
was wel vet, alleen paar keer op mijn (toch al pijnlijke) stuitje gevallen, misschien toch maar es impact shorts gaan halen.

Heb de dag begon te sneeuwen, sterker nog was een storm, 3 kwartier in de stoeltjes lift gehangen, KOUD. Maar daarna, 's avonds onder begeleiding van piste bully's en sneeuwscooters naar beneden gegaan, en had uiteraard first track

en over 2 weekjes weer, naar zwitserland, Bad Vulpera (Oosten).
"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  maandag 24 januari 2005 @ 10:03:24 #235
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_24719455
Yes.. het wintersport weekend van mijn werk is bevestigd. Het weekend van 18 Maart gaan we weer met plus minus 60 collega's de richting van Kirchberg/Kitzbuhel op om daar de pistes onveilig te gaan maken...
Tot nu toe hebben we met sneeuw elke keer geluk gehad in die periode dus hopelijk dit jaar ook.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 24 januari 2005 @ 10:07:49 #236
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_24719512
Wat een super geil park zeg die kink rail damm *kwijl
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  woensdag 26 januari 2005 @ 18:56:11 #237
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_24764195
Ben in kerstvakantie wezen skien..]
Maar toch snowboard ik liever dus dat ga ik in in mei vakantie doen
heb er nu al zin in
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:19:35 #238
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_24769826
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 18:56 schreef NiekieW. het volgende:
Ben in kerstvakantie wezen skien..]
Maar toch snowboard ik liever dus dat ga ik in in mei vakantie doen
heb er nu al zin in
Waarom ben je gaan skieën als je liever snowboard? Wouden je ouders geen snowboard voor je huren?
vijfhonderd stuks
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:09:51 #239
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_24774126
Zaterdag op pad naar Les Sybelles. Ik sta echt al de hele week te trappelen om in de auto te stappen.
Het heeft de afgelopen twee weken flink gesneeuwd daar, dus los gaan moet wel lukken denk

Man, wat heb ik er een zin in...

Weet iemand toevallig of het een beetje een leuk gebied is?
  donderdag 27 januari 2005 @ 14:07:40 #240
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_24778797
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:19 schreef Dirrrrk het volgende:

[..]

Waarom ben je gaan skieën als je liever snowboard? Wouden je ouders geen snowboard voor je huren?
behalve dat ook dat ik nog niet zo heel goed kan snowboarden en dat ik dan weer op les enzo moet.
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  zondag 30 januari 2005 @ 13:55:09 #241
72282 360sjors
King of the Hill
pi_24832180
La Plagne is een schitterend gebied, topweek gehad Perfecte sneeuw gecombineerd met zon, extreem relaxte groep (o.a. Beerke & XL), wat wil je nog meer...

Het vroor de hele week lang, tussen de -20 (dal) en -30 (gletsjer). Zie richtingaanwijzers

Achter onze off-piste gids aan richting poeder

Met dit als resultaat

Op wat pistetricks na vrijwel niets aan freestyle gedaan, daar waren de omstandigheden te goed voor!
pi_24836462
En ook weer terug.....

Avoriaz waren de omstandigheden bijna hetzelfde als bij Sjors.

-20 in het dorp en boven WIL ik niet eens weten hoe koud het was.
t/m dinsdag veel mist + veeeeel sneeuw, verder nog wat lichte mist + sneeuw en 2 dagen zon waarvan ik er 1 gemist heb dankzij fucked up enkel.

Het gebied : 650km is ECHT groot, een tochtje morgins via chatel duurde een dag en krijgen we het nog voor elkaar om echt wanneer de laatste der laatste liftjes om 5 uur net dicht gaat hem zwaaiend en joelend te halen na echt het laatste uur alleen maar te strepen vanaf zwitserland terug naar france.
Vrienden van me kregen het voor elkaar alleen morgins te halen hebben ze een zwitser moeten betalen om terug naar avoriaz te rijden.. en dik ook.

Zoals eerder gezegd zijn mijn boots net te groot, en net als vorig jaar ben ik er weer doorheen geklapt
1 dag eruit gelegen, rest van de week getaped + rustig geboard, oftewel park doen en niet te veel powder want de druk op mijn enkel werd dan echt te groot

Beetje teleurstellende week, enkel is nu vet dik en vrijdag vertrek ik naar les 2 alpes met nieuwe boots... zien wat het gaat doen.

Heb daar in een shop ook nog mijn C16's moeten oplappen want de buckles waren allebij afgebroken. In die shop werken een paar franse pro riders en die hebben me ook nog met boots geholpen etc, blijkt dat ik in een burton freestyle instap boot 1.5 maat kleiner kan dan in een ion, mijn enkel is gewoon te dun voor een freeride boot. Ook de nieuwe liners passen me beter.
Morgen ga ik wat verschillende merken boots passen, en ook nog een SL7 en een freestyle ernaast. Kijken in welke het lekkerste zit.

Het kan niet altijd meezitten...

Wat betreft powder is avoriaz het minste gebied van de 650km volgens mij, zwitserland zaten veel mooiere stukken bij.

Maar als dan een dude uit de bus laatste dag in het laatste uur beide ellebogen uit de kom valt en met 2 armen in het gips de bus in moet, valt mijn leed toch weer wat mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thermo op 30-01-2005 18:16:02 ]
pi_24837245
Ook weer terug.. van een hele dag Ardennen
Toch heb ik me best vermaakt. De hele dag best lekker kunnen boarden, lekker off weiland scheuren, helaas is mijn board echt grondig gesloopt. De sneeuw was geloof ik niet overal even hoog. Nu nog 5 weken wachten tot de vakantie. Mischien over twee weken nog een weekend Winterberg, als de sneeuw het toelaat.

Echt fuck trouwens Thermo met je enkel, als je vrijdag weer gaat boarden zou ik echt een paar super stijve boots kopen, iets als een 32 Forecast bijvoorbeeld, Ik heb zelf twee keer mijn enkelbanden van mijn linker enkel gescheurd. Daar zat ongeveer 4 maanden tussen en na die tweede keer heeft het echt een jaar geduurd voor dat het weer hersteld was. De eerste keer was met Burton en de tweede keer met Salamon boots. Toen heb ik op aanraden van een vriend overgestapt naar 32's en alles is nu al iets van 4 seizoenen heel.

La Plagne ziet er goed uit. Je kunt wel bij National Geografic aan de slag, Sjors
pi_24838012
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:53 schreef Kentaro het volgende:

Echt fuck trouwens Thermo met je enkel, als je vrijdag weer gaat boarden zou ik echt een paar super stijve boots kopen, iets als een 32 Forecast bijvoorbeeld, Ik heb zelf twee keer mijn enkelbanden van mijn linker enkel gescheurd. Daar zat ongeveer 4 maanden tussen en na die tweede keer heeft het echt een jaar geduurd voor dat het weer hersteld was. De eerste keer was met Burton en de tweede keer met Salamon boots. Toen heb ik op aanraden van een vriend overgestapt naar 32's en alles is nu al iets van 4 seizoenen heel.

La Plagne ziet er goed uit. Je kunt wel bij National Geografic aan de slag, Sjors
32 werd mij voor de vakantie al aangeraden door verschillende mensen, de teamtwo spreekt me erg aan maar ik weet het nu eff niet meer zeker.
Zoals die dudes al zeiden, je moet echt geluk hebben met boots, en als je dat niet zomaar heb moet je echt op zoek naar de perfecte boot.
Hij mag idd niet te soft zijn omdat mijn bindingen totaal niet meegeven dus mijn enkel het eerste het opgeeft. Maar ik wil ze ook niet te hard hebben omdat de druk dan te hoog is heb ik nu bij die ion's.
Ik wil dus morgen die teamtwo's gaan passen, maar ik denk dat ik gewoon zo veel mogelijk modellen ga passen en mijn bindingen mee neem etc.
Ik wil volgende week gewoon week fatsoenlijk kunnen gaan.. hopen dat een week genoeg is voor mijn enkel ..
  maandag 31 januari 2005 @ 10:20:15 #245
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_24846810
quote:
Op zondag 30 januari 2005 13:55 schreef 360sjors het volgende:
Met dit als resultaat
[afbeelding]
I Like this toilet, the view is beautiful!

Superweek!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 31 januari 2005 @ 12:55:02 #246
97934 ASroma
Flamboyant
pi_24848968
quote:
Op zondag 30 januari 2005 13:55 schreef 360sjors het volgende:
La Plagne is een schitterend gebied, topweek gehad Perfecte sneeuw gecombineerd met zon, extreem relaxte groep (o.a. Beerke & XL), wat wil je nog meer...

Het vroor de hele week lang, tussen de -20 (dal) en -30 (gletsjer). Zie richtingaanwijzers
[afbeelding]

Achter onze off-piste gids aan richting poeder
[afbeelding]

Met dit als resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Op wat pistetricks na vrijwel niets aan freestyle gedaan, daar waren de omstandigheden te goed voor!
goed bezig geweest!
pi_24861301
Ik heb nu een paar 32 teamtwo's, maatje kleiner met liners afgebakken etc, ik zit helemaal vast. Maar of dat nou ook goed is.
Mijn tenen zitten er voor mijn gevoel nu meer tegen dan gisteren @ de shop, kentaro heb jij nog extra ruimte gekregen bij het inlopen/boarden van die dingen?
pi_24863278
Whoop whoop sjors, het zijn wel heel ruige foto's he. Damn, wat een geweldige week heeft True Life vorige week in La Plagne gehad. Absoluut een topbestemming waar ik vaker te vinden zal zijn in de toekomst. -25 graden en toch lekker in het zonnetje, poederafdalingen tot 785 meter langs weilanden en paarden. En ook de andere interpretatie van "Downhill" is er prima mogelijk.

Thermo, het is wel shit dat je nu snel moet beslissen welke schoenen te nemen. Want zeker wanneer je problemen hebt met het vinden van een paar boots moet je eigenlijk niet over een nacht ijs gaan. Passen, passen en passen is het devies. En ook nu weer heb jij twijfels bij de aangeschafte boots. Maar dat kan ook eerder liggen aan je twee vervelende ervaringen tijdens de laatste twee boardtrips.
Dus trek die boots de komende avonden lekker aan als je op de bank zit en TV kijkt, dan gaan ze steeds beter zitten. Wat ik me wel afvraag is of je tenen ook tegen de neus aan zitten als je in "boardhouding" in je schoenen staan. Want als je ze dan niet vrij kunt bewegen zijn ze zeker te klein...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_24863661
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:30 schreef beerke het volgende:
Whoop whoop sjors, het zijn wel heel ruige foto's he. Damn, wat een geweldige week heeft True Life vorige week in La Plagne gehad. Absoluut een topbestemming waar ik vaker te vinden zal zijn in de toekomst. -25 graden en toch lekker in het zonnetje, poederafdalingen tot 785 meter langs weilanden en paarden. En ook de andere interpretatie van "Downhill" is er prima mogelijk.

Thermo, het is wel shit dat je nu snel moet beslissen welke schoenen te nemen. Want zeker wanneer je problemen hebt met het vinden van een paar boots moet je eigenlijk niet over een nacht ijs gaan. Passen, passen en passen is het devies. En ook nu weer heb jij twijfels bij de aangeschafte boots. Maar dat kan ook eerder liggen aan je twee vervelende ervaringen tijdens de laatste twee boardtrips.
Dus trek die boots de komende avonden lekker aan als je op de bank zit en TV kijkt, dan gaan ze steeds beter zitten. Wat ik me wel afvraag is of je tenen ook tegen de neus aan zitten als je in "boardhouding" in je schoenen staan. Want als je ze dan niet vrij kunt bewegen zijn ze zeker te klein...
Ik zit nu dus al 3 uur met mijn boots aan hier thuis vanalles te doen

Het gaat steeds beter en beter, in board houding wist ik dat hij ze net niet mag raken, maar staand kwam er gisteren in de shop minder tegen dan nadat hij voor de 2de keer was afgebakken met spacers er in.

Probleem was dat ik gisteren half nederland EN half belgie had afgebeld voor mijn maat boots, en naast 1 32 , 1 moto, een model van vorig jaar die kut zat etc kwam ik geen nieuwe ion of sabbats tegen of wat dan ook.

ik loop nu trappen like there's no tomorrow, en dat helpt wel erg goed. de boot heeft onder de liner een cup waar je hiel in komt, maar de vorm van die cup zit nog niet geheel in die liner. Wanneer ik op mijn tenen de trap op loopt en mijn hielen naar onder druk, drukt hij de liner in de cup. En dan krijg ik behoorlijk wat ruimte.

Ik wil gewoon het risico van te grote boots niet meer, en ik ben er ook voor gewaarschuwd dat ik deze dingen 2 dagen in moest boarden.
Maar toch heb je dan niet zo'n fijn gevoel van te voren zeg maar.

* Thermo pakt zijn tas in met zijn botten aan zijn voeten.
pi_24863689
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:44 schreef Thermo het volgende:
Ik heb nu een paar 32 teamtwo's, maatje kleiner met liners afgebakken etc, ik zit helemaal vast. Maar of dat nou ook goed is.
Mijn tenen zitten er voor mijn gevoel nu meer tegen dan gisteren @ de shop, kentaro heb jij nog extra ruimte gekregen bij het inlopen/boarden van die dingen?
Ik heb zelf ook TM two's en als ik mijn schoenen heb gekocht dan twijfel ik ook wel de eerste dagen dat ik ze deze keer echt te klein heb gekocht maar dat komt altijd weer goed, je loopt ze wel wat uit Je kunt anders altijd nog wat winnen door dunnere sokken te dragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')