Wereldidee!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:54 schreef XL het volgende:
Ben ik toch de eerste...
..ik ben dan ook de eerste die morgen uit zijn bed mag (07:00)....
![]()
Ik ook geprobeerd, maar me nog eens omgedraaidquote:
...Als je maar niet in die bus gaat zitten ruften dudequote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:32 schreef beerke het volgende:
... ik voel me echt slecht ...
Nou ik ben weer terug en ik mocht zelfs gelijk naar les Cquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nee, ben geen skateboarder, maar ik heb 1 uurtje prive les gehad met een vriend van me en aan het eind van dat uur kon ik zonder al te veel problemen naar beneden boarden, dus ik denk dat ik wel geschikt ben voor les B. Ik leer dingen altijd best wel snel aan. En ik weet wel hoe om te gaan met blessures voorkomen, met klimmen doe ik bijna niet anders.
Nou groeten allemaal tot over een week, dan kan ik mij hopelijk ook in de snowboard - discussies mengen.
kom ik net vandaan, eerste 3 dagen was kut, alleen maar ijs en stenen (daar ging mijn nieuwe plankjequote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:03 schreef manny het volgende:
5 daagjes La Norma / Val Thorens in de planning. Vetrek woensdag aanstaande !
Heb net voor 28 euro op marktplaats een oldskool O'Neil snowboardjas op de kop getikt. Ding is Gaaf !
Ik bunne dr klaar voor.
Waarom ben je gaan skieën als je liever snowboard? Wouden je ouders geen snowboard voor je huren?quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:56 schreef NiekieW. het volgende:
Ben in kerstvakantie wezen skien..]
Maar toch snowboard ik liever dus dat ga ik in in mei vakantie doen
heb er nu al zin in
behalve dat ook dat ik nog niet zo heel goed kan snowboarden en dat ik dan weer op les enzo moet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:19 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
Waarom ben je gaan skieën als je liever snowboard? Wouden je ouders geen snowboard voor je huren?
32 werd mij voor de vakantie al aangeraden door verschillende mensen, de teamtwo spreekt me erg aan maar ik weet het nu eff niet meer zeker.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:53 schreef Kentaro het volgende:
Echt fuck trouwens Thermo met je enkel, als je vrijdag weer gaat boarden zou ik echt een paar super stijve boots kopen, iets als een 32 Forecast bijvoorbeeld, Ik heb zelf twee keer mijn enkelbanden van mijn linker enkel gescheurd. Daar zat ongeveer 4 maanden tussen en na die tweede keer heeft het echt een jaar geduurd voor dat het weer hersteld was. De eerste keer was met Burton en de tweede keer met Salamon boots. Toen heb ik op aanraden van een vriend overgestapt naar 32's en alles is nu al iets van 4 seizoenen heel.
La Plagne ziet er goed uit. Je kunt wel bij National Geografic aan de slag, Sjors![]()
I Like this toilet, the view is beautiful!quote:
goed bezig geweest!quote:Op zondag 30 januari 2005 13:55 schreef 360sjors het volgende:
La Plagne is een schitterend gebied, topweek gehadPerfecte sneeuw gecombineerd met zon, extreem relaxte groep (o.a. Beerke & XL), wat wil je nog meer...
Het vroor de hele week lang, tussen de -20 (dal) en -30 (gletsjer). Zie richtingaanwijzers
[afbeelding]
Achter onze off-piste gids aan richting poeder
[afbeelding]
Met dit als resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Op wat pistetricks na vrijwel niets aan freestyle gedaan, daar waren de omstandigheden te goed voor!
Ik zit nu dus al 3 uur met mijn boots aan hier thuis vanalles te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:30 schreef beerke het volgende:
Whoop whoop sjors, het zijn wel heel ruige foto's he. Damn, wat een geweldige week heeft True Life vorige week in La Plagne gehad. Absoluut een topbestemming waar ik vaker te vinden zal zijn in de toekomst. -25 graden en toch lekker in het zonnetje, poederafdalingen tot 785 meter langs weilanden en paarden. En ook de andere interpretatie van "Downhill" is er prima mogelijk.
Thermo, het is wel shit dat je nu snel moet beslissen welke schoenen te nemen. Want zeker wanneer je problemen hebt met het vinden van een paar boots moet je eigenlijk niet over een nacht ijs gaan. Passen, passen en passen is het devies. En ook nu weer heb jij twijfels bij de aangeschafte boots. Maar dat kan ook eerder liggen aan je twee vervelende ervaringen tijdens de laatste twee boardtrips.
Dus trek die boots de komende avonden lekker aan als je op de bank zit en TV kijkt, dan gaan ze steeds beter zitten. Wat ik me wel afvraag is of je tenen ook tegen de neus aan zitten als je in "boardhouding" in je schoenen staan. Want als je ze dan niet vrij kunt bewegen zijn ze zeker te klein...
Ik heb zelf ook TM two's en als ik mijn schoenen heb gekocht dan twijfel ik ook wel de eerste dagen dat ik ze deze keer echt te klein heb gekocht maar dat komt altijd weer goed, je loopt ze wel wat uit Je kunt anders altijd nog wat winnen door dunnere sokken te dragenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:44 schreef Thermo het volgende:
Ik heb nu een paar 32 teamtwo's, maatje kleiner met liners afgebakken etc, ik zit helemaal vast. Maar of dat nou ook goed is.
Mijn tenen zitten er voor mijn gevoel nu meer tegen dan gisteren @ de shop, kentaro heb jij nog extra ruimte gekregen bij het inlopen/boarden van die dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |