geen flauw idee, dat vroeg ik me ook al af, maar het stond op wikipedia...quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:11 schreef _Supreme het volgende:
[..]
hoe hebben ze dat geteld? hoe zijn die mensen dood gegaan?

idd, pas toen wij auto's kregen kwamen er aarbevingenquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:12 schreef Meki het volgende:
Eingelijk zijn wij hier de daders
wij verpesten het ( kijk maar naar de hoeveelheid auto´s ) etc.
we moeten de Milieu beter bestuderen

Wij zijn ook verantwoordelijk voor het verschuiven van de aardplaten?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:12 schreef Meki het volgende:

Dit is by far de meest domme opmerking van 2004. Doe je goed nog ff die titel scoren op de valreepquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:12 schreef Meki het volgende:

Jezus man gebeurt er zo'n ramp en het enige wat je kan doen is lopen zeiken over een post.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:16 schreef Notoire_Gek het volgende:
"ik zal me dit verdere topic stilhouden."

Twee woorden:quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:16 schreef Notoire_Gek het volgende:
"ik zal me dit verdere topic stilhouden."

hoezo de 'enige'? lolquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:22 schreef Gravit het volgende:
[..]
Jezus man gebeurt er zo'n ramp en het enige wat je kan doen is lopen zeiken over een post.
Hij is de enige die nog een beetje info geeft.

ach die titel ging toch al naar Meki toe, alleen nu weten we ook welke opmerking van hem het wordtquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dit is by far de meest domme opmerking van 2004. Doe je goed nog ff die titel scoren op de valreep

http://www.vachiraphuket.go.th/quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:28 schreef smash789 het volgende:
[..]
Waar heb je deze informatie gevonden? M'n ouders kennen een paar mensen die ook naar Thailand op vakantie waren gegaan, misschien staat hun naam ertussen.

Jahquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:18 schreef MrX1982 het volgende:
De ellende houdt maar niet op daar. Lekkere afsluiting van 2004![]()

Hier staan ook lijsten: http://www.phuket-inter-hospital.co.th/vstoday_Forien.htmquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
http://www.vachiraphuket.go.th/
Ook in veel Thais, maar de buitenlanders zijn veelal gewoon geschreven
http://www.dinsormai.com/

Toegevoegd (al werkt 't bij mij niet)quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:29 schreef Frutsel het volgende:
Roel zet je het filmpje nog in de openingspost?

wat heeft minder neuken te maken met deze gebeurtenis? heeft die aardbeving gedacht "zohoo daar is weer flink op losgeneukt" ff uitdunnen daarquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:29 schreef Tha.Gnome het volgende:
Opzicht zijn we het ook zelf schuld, moeten we maar niet zoveel neuken, dan zijn er minder mensen op deze aardkloot.

ik zag het op het nieuws ja, schande die gasten genoten er gewoon vanquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:37 schreef Loedertje het volgende:
http://www.m90.org/view_image.php?image_id=1431
Brabanders op vakantie..

Weten zij veel dat er tienduizenden doden zijn gevallen. Als ik er was had ik hetzelfde gereageerd, het ziet er namelijk erg indrukwekkend uit. Hoe had jij gereageerd als je daar stond? Zou je dan zitten jankenquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zag het op het nieuws ja, schande die gasten genoten er gewoon vanen maar lekker filmen
waarschijnelijk nog dik geld gevangen voor dat materiaal

nou dat weet ik niet zeker hoor... BullShitBoy scoort ook hoge ogenquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ach die titel ging toch al naar Meki toe, alleen nu weten we ook welke opmerking van hem het wordt

nee janken niet, maar zou er niet zo van genieten. je kan op je klompen navoelen dat zoiets grote gevolgen heeft en veel mensen dupeert.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Weten zij veel dat er tienduizenden doden zijn gevallen. Als ik er was had ik hetzelfde gereageerd, het ziet er namelijk erg indrukwekkend uit. Hoe had jij gereageerd als je daar stond? Zou je dan zitten janken![]()

Tja ok, achteraf is het een wel erg vrolijke reactie van die cameraman, maar daar denk je op dat moment niet aan denk ikquote:Op woensdag 29 december 2004 00:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee janken niet, maar zou er niet zo van genieten. je kan op je klompen navoelen dat zoiets grote gevolgen heeft en veel mensen dupeert.

Waar heb je het over? Van het commentaar wat ik hoor genieten ze er niet vanquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zag het op het nieuws ja, schande die gasten genoten er gewoon vanen maar lekker filmen
waarschijnelijk nog dik geld gevangen voor dat materiaal

Ik zou denk ik erg enthousiast zijn, maar goed ik heb een afwijking voor dat soort dingen. Als het windkracht 11 sta ik ook op de pier bij IJmuiden.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Weten zij veel dat er tienduizenden doden zijn gevallen. Als ik er was had ik hetzelfde gereageerd, het ziet er namelijk erg indrukwekkend uit. Hoe had jij gereageerd als je daar stond? Zou je dan zitten janken![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |