50 Laten staan en niet verdubbeld, maar wel 1/1 (HT/FT) 25 euro ingezet @ 13,00. Heb die dag toch een kater, dus ach.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:59 schreef nostra het volgende:
Ik zie dit Arsenal nog steeds niet van Charlton winnen volgende week, misschien dat ik mijn inzet op hun verdubbel naar 100.
Had 15,- op Arsenal waarvan 17,77 terug en de 10 van Falkirk kwijt dus nieuw saldo van 38,62quote:[b]Op woensdag 29 december 2004 20:27 schreef UnleashMitch het volgende:[/b
Ik weet niet wat je met HC bedoelt, maar zowel de Pacers als de Suns winnen, de Timberwolves verliezen.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:54 schreef UnleashMitch het volgende:
NBA voor vannacht:
Pacers met HC @ 1.85
Minnesota met HC @ 1.95
Phoenix Over @ 1.90
Allemaal 5,-
Handicap.. Had er ook 2, eentje met -8 (6 punten verschil gewonnen) en eentje met -12 (met 11 punten verschil gewonnen)..quote:Op donderdag 30 december 2004 07:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met HC bedoelt, maar zowel de Pacers als de Suns winnen, de Timberwolves verliezen.
Verlies 15 - 9.50 = 5.50quote:Op woensdag 29 december 2004 23:54 schreef UnleashMitch het volgende:
NBA voor vannacht:
Pacers met HC @ 1.85
Minnesota met HC @ 1.95
Phoenix Over @ 1.90
Allemaal 5,-
Heb geen idee. Heb me ooit geregistreerd maar heb er nooit meer iets van gehoordquote:Op donderdag 30 december 2004 00:35 schreef Greetings het volgende:
Is dat "geheime" wedforum trouwens nog on-air?
Mijn intuitie zegt toch dat Chelsea dit wel gaat winnen, maar ik zou er niet fors op singlen. Heb ze wel in een combo.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:07 schreef Double_B het volgende:
Ik vind Liverpool - chelsea een groot risico... chelsea wint wel alles, maar de laatste wedstrijden is het niet echt overtuigend... en daar kan Liverpool (wat thuis best sterk is) best wel eens gebruik van gaan maken...
Zelfde ideeen over als jij, en heb 50 op Charlton @ 6,50, 25 op Charlton HT/FT @ 13,00 en 50 op Boro @ 3,60.quote:Hoewel de odds anders uitwijzen denk ik ook dat Arsenal het komende zaterdag erg lastig zal gaan krijgen bij Charlton...
Manchester is ook niet echt overtuigend de laatste weken en uit bij Boro hebben ze het altijd erg zwaar... ook dit is een no bet voor mij...
Nog meer ijshockey tips??quote:Op donderdag 30 december 2004 13:13 schreef nostra het volgende:
Wilde gisteren op Unibet inzetten op Wit-Rusland tegen de USA (ijshockey), maar helaas werd mijn CC storting geweigerd. Quote was 22,00 en uiteraard winnen ze dan.
Nee hoor, heb de ballen verstand van ijshockey, maar weet wel dat Wit Rusland altijd gevaarlijk is.quote:
Pff maar een quote van 22.00 op Rusland is ook wel extreem hoog idd...quote:Op donderdag 30 december 2004 13:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee hoor, heb de ballen verstand van ijshockey, maar weet wel dat Wit Rusland altijd gevaarlijk is.Ze zouden eens wat NHL moeten uitzenden in Nederland.
![]()
Ooit live gewed, Tetsu?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:42 schreef TETSU het volgende:
Wil ik net inloggen bij unibet, zie ik dat mijn rekening is geblokkeerd.
Krijg ik daarbij de verwijzing om naar een nummer te bellen. Blijkt dat nummer niet in gebruik te zijn. Nu dus maar een mailtje gestuurd en hopen dat die ellende snel is opgelost.
Nostra,quote:Op donderdag 30 december 2004 13:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Ooit live gewed, Tetsu?
Overigens staat op de pagina ergens onder 'contact' een nummer dat wel bereikbaar is (moet je wel even een Dutch speaking representative vragen, of Engels praten natuurlijk). Is wel op Malta, maar de keren dat ik ze belde, zagen ze dat ik uit Nederland belde en boden ze direct aan om terug te bellen.
Reden dat ik dat vroeg was dat dat weliswaar mogelijk is bij Unibet, maar verboden is voor Nederlanders. De link is ook weg als je inlogt, maar je kan (volgens mij nog steeds) wel eerst de link kopieren en na inloggen plakken. Ik heb dat een paar keer gedaan en vervolgens werd mijn account geblokkeerd, en een paar mille aan live-winsten teruggedraaid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |