Dat zeg ik toch! We ploffen 'm ...... laat maar .....quote:Op woensdag 29 december 2004 19:22 schreef Woelli het volgende:
En wat zal jij doen als jij een dag met haar mocht door bregen??
Ik denk dat Gyman op school vanwege zijn moeders geaardheid wordt gepest en dat hij daarom zo stoer doet. Waarom anders zou hij iemand voor rotte vis uitmaken als hij zijn hele leven er aan gewend is dat zijn moeder op die manier leeft?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:14 schreef Viking84 het volgende:
"vuile pot"hoe geëmancipeerd als zoontje van een pot
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Haha, ik heb me rotgelachen om Marjolein en Gyman. En idd, wiv, ik ben het met je eens dat zij niets over hem te zeggen heeft.
Maar ik denk wel dat Renee Gyman eerder gelooft dan Marjolein. Dus Marjolein wordt de dupe
En Gyman had haar idd een klap voor d'r kop moeten verkopen.
"vuile pot"hoe geëmancipeerd als zoontje van een pot
Ik denk nog steeds dat Marjolein een geheim heeft.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mayootje had gewoon zijn kop tegen de muur moeten rammen dan was het tenminste nog ergens goed voor....
ze mocht ook met haar hakken in zijn gezicht, pijn zal hij niet lijden met het uitzicht wat hij heeft onder haar rokje...quote:Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niet te hard rammen, want dan dondert het decor ineen!
ik hoop het zo, ze moet echt meer verhaal krijgen...quote:Op woensdag 29 december 2004 20:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Marjolein een geheim heeft.![]()
Daarvan krijgt hij toch een vel over de ogen. Hij maakte haar toch voor "stinkpot" uit?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef haagse_elfje het volgende:
ze mocht ook met haar hakken in zijn gezicht, pijn zal hij niet lijden met het uitzicht wat hij heeft onder haar rokje...
Iedereen draagt in ONM dagelijks dezelfde kleding. Iris draagt al maanden dezelfde jeansbroek. Kan ze niet eens meer vouwen. Blijft vanzelf recht staan. Niels moet eens aan de Zendium. Volgens mij rot hij uit zijn bek.quote:over dat rokje het is nu geloof ik voor de duizendste keer dat ze exact hetzelfde rokje aan heeftHeeft ze daar zo weinig kleding of hoe zit dat....
vandaag zijn pens....quote:Op woensdag 29 december 2004 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Joosts tieten waren ook weer vol in beeld gisterenen Tara kan niet geloofwaardig verbaasd overkomen
Ze heeft als tiener een kind gekregen... en afgestaan.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:50 schreef Orginial het volgende:
Ik denk nog steeds dat Marjolein een geheim heeft.![]()
Btw.: tieten. Wat gaat het worden als Lizzy uit haar shirtje barst?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:00 schreef haagse_elfje het volgende:
die tieten wil ik niet zien.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |