yo al speel in CTF dan maakt het nog uit, TKen is TKen , en er is niks erger dan dat en voor dat soort mensen heb ik geen respect, en ik kraak je niet af , ik zeg aleen zoals het is , dit heb ik meegemaakt en dat vertel ik hierquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Sorry dat ik het spel speel zoals het bedoelt is. Enige wat jij doet is TAG, dus houd aub op met die onozele geschuldigingen tegen mij. Ik ga jou toch ook niet afkraken.
Serieus, ga in terapie. Het enige wat je doet is het kwetsen van mensen die een andere kijk op de wereld hebben als jij. Te triest voor woorden.
je irriteert je aan mensen die niet spelen als een team? tis bij jou meer zo van : Doe wat ik zeg of je krijgt een TK....Teamplay man!! ga bij de landmacht ! geniale taktieken!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik snap de hele ophef niet.
Ik iriteer me aan mensen die niet spelen als een team of anderen de pret doen bederven (ingame). Ik vind dat deze mensen gestraft moeten worden. Met een kick of een TK, het maakt mij niet uit. Als ze maar ophouden met het verzieken van andermans spelplezier.
En nu niet gaan zeiken dat ik iedereens spelplezier bederf, want dat is onzin. Ik ben nooit degene die een game verlaat als hij verloren heeft. Of de persoon die iemand uitscheld als hij andere ideeën heeft.
Maar ik erger me wel enorm aan mensen die zelf geen tactieken verzinnen en ook niet luisteren naar hun teamgenoot.

dank u.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
Mag het gaan over het spel en niet over de persoonlijke ergernissen tegen elkaar? dank u

Hij is een week weg.quote:

Dan speel je niet met mij. Ik zit er niet mee hoor. Ingame zeg je namelijk ook helemaal niets.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:52 schreef HomerJ het volgende:
BMH ik vind eerlijk gezegd jouw Teamplay niet geweldig. Altijd als ik met jouw speel is het zo van: Rennen! Rennen! Haasten! zonder tactiek storm je op de mercs af.

Als je daarom al gebanned wordt, doe mij dan ook maar een weekbanquote:

Dank je.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:44 schreef nietzman het volgende:
Ik vind je wel stoer hoor, Juupje.

Oke. i rest my case.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
Mag het gaan over het spel en niet over de persoonlijke ergernissen tegen elkaar? dank u

Het is wel jammer dat de geluiden kennelijk niet door deuren heen kunnenquote:

Een hoge framerate had ik niet verwacht. Ik speel CooP toch alleen maar via Live!, en daar zal de framerate wel meevallen. Ik kan iig niet wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:24 schreef Xante het volgende:
De co-op heeft trouwens wel gigantisch veel last van frame-drops. Bij sommige levels is het wat erger dan de ander, maar regelmatig een framedrop tot < 15 fps is eerder regel dan uitzondering. Bij de versus mode is dat gelukkig niet zo.
[..]
Het is wel jammer dat de geluiden kennelijk niet door deuren heen kunnen.
Warehouse zit trouwens nog wel in de Versus mode.

Euh, ik speelde co-op ook via Live. En dat viel niet meequote:Op donderdag 24 maart 2005 08:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Een hoge framerate had ik niet verwacht. Ik speel CooP toch alleen maar via Live!, en daar zal de framerate wel meevallen. Ik kan iig niet wachten![]()

quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:22 schreef Xante het volgende:
[..]
Euh, ik speelde co-op ook via Live. En dat viel niet mee.

In de singeplayer is het wel gewoon vloeiend, met dezelfde graphics. Beetje vaag. Wat mij betreft waren de graphics gewoon wat naar beneden geschroefd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:34 schreef BMH het volgende:
[..]
. Dan vind ik het bagger. Waarom moeten die graphics altijd beter zijn dan de hardware aankan!!!!! Zo enorm lame.

Verrast me niets. De demo van het eerste level is al 720 MB groot.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik lees trouwens ook net dat hij op dvd komt.. goede zaak!

oquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Verrast me niets. De demo van het eerste level is al 720 MB groot.

Tijdens de E3 van 2004 werd de game al achter gesloten deuren getoond. Ik had er ook totaal geen intresse voor, ik had deel 2 namelijk net. Dankzij de geweldige multiplayer mode van deel 2 kan ik niet wachten op deel 3.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o![]()
Ben benieuwd.... nog maar een paar dagen...
Wel grappig is wist eigenlijk helemaal niet dat er al een opvolger kwam... dus eigenlijk hoef ik niet zolang te wachten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |