Ik ken dat... ik kan daar ook niet mee overweg.. geef mij de muis maarquote:Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een keer drie weken de PS2 van mijn zusje geleend, en ik kon gewoon niet overweg met die gamepad
Na 4 dagen stond het ding ongebruikt...
Geef mij de PC maar.
En afgaande op e positieve verhalen ga ik hem toch maar kopen, ook al heb ik Pandora al relatief snel aan de kant geflikkerd.
V.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een keer drie weken de PS2 van mijn zusje geleend, en ik kon gewoon niet overweg met die gamepad
Na 4 dagen stond het ding ongebruikt...
Geef mij de PC maar.
En afgaande op e positieve verhalen ga ik hem toch maar kopen, ook al heb ik Pandora al relatief snel aan de kant geflikkerd.
V.
Ik wou wat zeggen over de verschillen in de besturing waardoor in de versus mode de balans tussen beide teams verder afweek.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:22 schreef twi het volgende:
Wat wil je precies zeggen, BMH?
En terecht, zonder Online mode is deze game gewoon een middelmatig spelquote:Op woensdag 6 april 2005 18:15 schreef speknek het volgende:
PS2 en Gamecube versies zijn weer eens flink de grond ingetrapt bij Gamespot.
Da's onzin natuurlijk. De single player campagne is fantastisch. Het punt is alleen dat de graphics zo veel aan sfeer toevoegen. De PS2 en Gamecube trekken die graphics alleen gewoon niet, die zaten zeg maar bij de vorige delen al aan hun max. Maar als je de vorige twee Xbox delen grafisch vergelijkt met deze, dan is dat een wereld van verschil.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En terecht, zonder Online mode is deze game gewoon een middelmatig spel
A H.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:31 schreef Greetz het volgende:
De serial op de DVD is voor installatie, die opt boekje is voor online play
Qua gameplay scoren ze ook daadwerkelijk minder. In de head to head las ik dat de levels veel kleiner zijn en dat er minder 'ways in' zijn voor bv een huis. In ieder geval ziet het er allemaal erg goed uit.... misschien dat ik hem morgen ga halen !quote:Op woensdag 6 april 2005 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ik denk inderdaad dat het grafische aspect de scores nekt bij de PS2/NGC. Of eigenlijk dat dat aspect de game zeker een half punt omhoog trekt bij de Xbox versie. Dat andere halve punt tot een punt zal dan de multiplayer zijn.
Ging idd lekker jah.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:11 schreef HomerJ het volgende:
Hele middag samen met BMH multiplayer ranking gedaan. Stats:
32 gewonnen, 2 verloren
Own, Owner, Ownst
Let wel waarop je mikt. Als je bijvoorbeeld mikt op een deur of raam, dan schiet hij zowiezo geen stickies af.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij een bug: sticky camera, na er één gebruikt te hebben en er nog twee over te hebben wil hij ze niet meer gebruiken... heel vreemd.
Anyone?
V.
Zou je denkenquote:Op zondag 10 april 2005 10:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Vergeet MGS nou eens mensen, dit is gewoon een ander spel, klaar.
Daar draait het (voor mij) ook niet echt om. Volgens mij hebben ze eerst de missies gemaakt en toen een verhaal eromheen verzonnen ofzoquote:Op zondag 10 april 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou je denkenJa hehe......... maar ik vind dat het verhaal in de SC series nou eenmaal niet echt goed gebracht wordt. Soms doe je de missie gewoon, maar waar je daadwerkelijk mee bezig bent ? Geen idee !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.simple as that
Ah ok,....... maar die vijand is dus wel dood dus na een R movequote:Op zondag 10 april 2005 18:33 schreef twi het volgende:
Z'n rug breken en volgens mij nog iets met 't mes. Demon heeft 't de hele tijd zitten doen in co-op (en ik maar schelden, JE MOET NIET KILLEN!), en heeft daardoor een aardige analyse kunnen maken hoorde ik door m'n communicator. Maar ben 't weer vergeten
R = dood L= bewusteloos. L telt dus niet als een kill.quote:Op zondag 10 april 2005 18:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah ok,....... maar die vijand is dus wel dood dus na een R move?
Als ie nog rood is moet je em over een reling gooien of in een put dumpen.. Volgens mij doet de val zijn temperatuur dalen.quote:Op zondag 10 april 2005 19:40 schreef twi het volgende:
Ondanks dat ik weet dat R dood is, kijk ik altijd nog voor de zekerheid even of 't lichaam afkoelt met m'n thermal vision
je schupt em in zen knieėn en steekt een mes in zijn rug...je schuift em zeg maar op je mes...tis goed te zien op het plaatje achter op je hoesje...daar zie je dat mes als je goed kijkt..quote:Op zondag 10 april 2005 17:22 schreef Chocobo het volgende:
Als je iemand van achteren beet hebt kan je met L en R bepaalde moves uithalen. L is geloof ik een KO,.... nek even dichtknijpen en R zou lethal moeten zijn..... zie er alleen niks lethals aan... wat doet die eigenlijk.... knie in de rug geven?
Ik vind de KO move zo droog.... die ogen van de vijand en dat gorgelende stikkende geluid..... ademnood.....quote:Op maandag 11 april 2005 02:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je schupt em in zen knieėn en steekt een mes in zijn rug...je schuift em zeg maar op je mes...tis goed te zien op het plaatje achter op je hoesje...daar zie je dat mes als je goed kijkt..
en twi met splintercell moet je killen anders is het zo saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Gezellig.... Leuk, van die exploiteurs online, doet me denken aan de gemiddelde MP game...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:55 schreef BMH het volgende:
De eerste ranked glitches zijn alweer bekent en worden veelvuldig gebruikt.. Als hostis het op een of andere manier mogelijk om de advanced settings te tweaken in ranked games.. Dus alle gadgets kunnen worden uitgeschakelt en tutor mode kan zelfs aan gezet worden zodat iedereen elkanders stem kan horen..
Als de ene partij (host) stil is kunnen ze gewoon horen wat de vijandelijke partij aan het doen is.. LEUK
Die had ik ja, "killed by a ninja? Cool!"quote:Op donderdag 14 april 2005 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
yes ik heb gister de eerste keer op die hokkaido missie 90% gehaald. Dat met die ninja's is cool, weet niet of iemand die gozer heeft gepakt? Kun je lachen man
.
100% zal ik nooit halen, 80% geeneens, killen word afgestraft door het spel en dat is iets wat ik niet kan laten met die spelquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:59 schreef truSteh het volgende:
[..]
Die had ik ja, "killed by a ninja? Cool!"
UitgespeeltLang niet alles op 100%, gemiddelde is 65%
Ik ga nu alles op 100% uitspelen.
ik doe alles behalve lichamen naar beneden gooienquote:Op maandag 18 april 2005 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Kan het soms gewoon niet laten om te killen, maar vaak zijn sommige bewakers zo behulpzaam dat ik ze ook weer niet wil killen. Ik kill opscheppers en patsers.... of vijanden die nu eenmaal dicht bij een afgrond of hek staan.... ik heb een dwang.... ik MOET ze dan naar beneden gooien.... Ook de lichamen mocht ik ze al eens eerder gedood hebbenIk loop ervoor terug.
Hoe laat je 'm gaan (welke knop) op de Xbox?quote:Op maandag 18 april 2005 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik doe alles behalve lichamen naar beneden gooien
als iemand smeekt voor zen leven laat ik em gaan....gaat ie tof doen dan kill ik em echt...die succes rating boeit me geen aars
Je kan hem niet laten gaan, je slaat hem KOquote:Op maandag 18 april 2005 13:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe laat je 'm gaan (welke knop) op de Xbox?
In het kantoor van dat beveiligingsbedrijf heb je een lift met daarnaast een glazen vloer... daar tyfte ik laatst iemand doorheen... WAT een lawaaiquote:Op maandag 18 april 2005 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik doe alles behalve lichamen naar beneden gooien
als iemand smeekt voor zen leven laat ik em gaan....gaat ie tof doen dan kill ik em echt...die succes rating boeit me geen aars
mjah bij wijze van danquote:Op maandag 18 april 2005 13:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe laat je 'm gaan (welke knop) op de Xbox?
quote:Op maandag 18 april 2005 14:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
morgen blaast ie zichzelf op bij een schoolgebouw...dat heb ik nu voorkomen denk ik dan
en hoe wil je cheaten op live?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:01 schreef BMH het volgende:
Zoveel cheaters op live. En ubisoft doet geen reet :S.
Ik ben weer level 1 doordat me xbox crashte
tis niet echt cheaten, maar glitchen, misbruik maken van foutjes in het spel.quote:
In deel 3 kan de host voor de game zelf instellen welke gadgets, wapens, attacks & visions er worden ingeschakeld. Dus als je speelt zul je vaak geen motion tracker, beserk attack, charge attack, flashlight of laser kunnen gebruiken als Merc.. En als spy kun je het volgende vaak niet gebruiken in een cheater's game: Night-,heatvision, grijp attack of gewoon de gadgets als smokes etc.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis niet echt cheaten, maar glitchen, misbruik maken van foutjes in het spel.
kweet niet wat het is in SC3 maar zoals in SC2 kon je bij warehouse op het start punt teleporteren naar het midden van het lvl
Die is alleen te bereiken door vanaf de brug de (gele) trap naar beneden te nemen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:31 schreef BDisOKE het volgende:
hey!
Ik zit in level 2 (al) en zit nu ergens bovenop en moet naar de captains quarters...
Maar HOE....
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
Mag het gaan over het spel en niet over de persoonlijke ergernissen tegen elkaar? dank u
Wat is de laatste submissie die je hebt gedaan? Want om dat level uit te spelen hoef je aan het einde niet door een deur namelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:34 schreef MACH835 het volgende:
HEY, TAIN
kun jij mij hier wat meer vertellen over level 2 vooral over het laatste stuk van deze level, want ik ben tot de conclusie gekomen dan ik de deur naar het achterste deel van het schip niet meer kan openen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is de laatste submissie die je hebt gedaan? Want om dat level uit te spelen hoef je aan het einde niet door een deur namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt uit 't raam klimmen bij dat kantoor even voorbij het glazen hok. Met dat luchtkanaal kun je nauwelijks iets.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:37 schreef MACH835 het volgende:
Ik be nu in de volgende level met de bank, nu ben ik langs al de leasers en ben nu al een tijdje bij het glazen hok, heb al in map gekeken en ben tot de conclu gekomen dat ik via het lucht kanaal naar de volgende ruimte moet kunnnen, maar ik kan op de een of andere manier niet in het lucht kanaal komen. nu zit er ook een deur, maar ik weet niet waar ik de code vandaan moet halen.
ik zit nu al de hele middag bij dat deel, dus het begint mij te vervelen, snappie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |