SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Gezellig.... Leuk, van die exploiteurs online, doet me denken aan de gemiddelde MP game...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:55 schreef BMH het volgende:
De eerste ranked glitches zijn alweer bekent en worden veelvuldig gebruikt.. Als hostis het op een of andere manier mogelijk om de advanced settings te tweaken in ranked games.. Dus alle gadgets kunnen worden uitgeschakelt en tutor mode kan zelfs aan gezet worden zodat iedereen elkanders stem kan horen..
Als de ene partij (host) stil is kunnen ze gewoon horen wat de vijandelijke partij aan het doen is.. LEUK
Die had ik ja, "killed by a ninja? Cool!"quote:Op donderdag 14 april 2005 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
yes ik heb gister de eerste keer op die hokkaido missie 90% gehaald. Dat met die ninja's is cool, weet niet of iemand die gozer heeft gepakt? Kun je lachen man
.
100% zal ik nooit halen, 80% geeneens, killen word afgestraft door het spel en dat is iets wat ik niet kan laten met die spelquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:59 schreef truSteh het volgende:
[..]
Die had ik ja, "killed by a ninja? Cool!"
UitgespeeltLang niet alles op 100%, gemiddelde is 65%
Ik ga nu alles op 100% uitspelen.
ik doe alles behalve lichamen naar beneden gooienquote:Op maandag 18 april 2005 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Kan het soms gewoon niet laten om te killen, maar vaak zijn sommige bewakers zo behulpzaam dat ik ze ook weer niet wil killen. Ik kill opscheppers en patsers.... of vijanden die nu eenmaal dicht bij een afgrond of hek staan.... ik heb een dwang.... ik MOET ze dan naar beneden gooien.... Ook de lichamen mocht ik ze al eens eerder gedood hebbenIk loop ervoor terug.
Hoe laat je 'm gaan (welke knop) op de Xbox?quote:Op maandag 18 april 2005 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik doe alles behalve lichamen naar beneden gooien
als iemand smeekt voor zen leven laat ik em gaan....gaat ie tof doen dan kill ik em echt...die succes rating boeit me geen aars
Je kan hem niet laten gaan, je slaat hem KOquote:Op maandag 18 april 2005 13:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe laat je 'm gaan (welke knop) op de Xbox?
In het kantoor van dat beveiligingsbedrijf heb je een lift met daarnaast een glazen vloer... daar tyfte ik laatst iemand doorheen... WAT een lawaaiquote:Op maandag 18 april 2005 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik doe alles behalve lichamen naar beneden gooien
als iemand smeekt voor zen leven laat ik em gaan....gaat ie tof doen dan kill ik em echt...die succes rating boeit me geen aars
mjah bij wijze van danquote:Op maandag 18 april 2005 13:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe laat je 'm gaan (welke knop) op de Xbox?
quote:Op maandag 18 april 2005 14:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
morgen blaast ie zichzelf op bij een schoolgebouw...dat heb ik nu voorkomen denk ik dan
en hoe wil je cheaten op live?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:01 schreef BMH het volgende:
Zoveel cheaters op live. En ubisoft doet geen reet :S.
Ik ben weer level 1 doordat me xbox crashte
tis niet echt cheaten, maar glitchen, misbruik maken van foutjes in het spel.quote:
In deel 3 kan de host voor de game zelf instellen welke gadgets, wapens, attacks & visions er worden ingeschakeld. Dus als je speelt zul je vaak geen motion tracker, beserk attack, charge attack, flashlight of laser kunnen gebruiken als Merc.. En als spy kun je het volgende vaak niet gebruiken in een cheater's game: Night-,heatvision, grijp attack of gewoon de gadgets als smokes etc.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis niet echt cheaten, maar glitchen, misbruik maken van foutjes in het spel.
kweet niet wat het is in SC3 maar zoals in SC2 kon je bij warehouse op het start punt teleporteren naar het midden van het lvl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |