abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 september 2001 @ 02:33:31 #1
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_1710202
Allereerst excuses aan de mensen die al een reactie hadden geplaatst. Ik had het topic bedoelt voor nieuws, maar hem in klaagbaak geplaatst!!!???

Ik las vandaag in het Deventer Dagblad een erg beangstigend interview met een 23-jarige medicijn student uit Pakistan (oorspronkelijk Afghanistan).
Ik moet het overtypen omdat ik de scanner aan mijn vader heb gegeven

Ik wil even zeggen waarom ik dit stukje aan jullie wil laten lezen. Het is niet om aan te zetten tot moslimhaat etc. Ik ben tegen het veroordelen van mensen omdat zijn eenzelfde geloof etc. hebben.
Persoonlijk houd ik me heel veel bezig met nieuws etc. en daarom ook de laatste tijd (velen met mij) met de aanslagen en alles erom heen. Ik houd me ook bezig met het vraagstuk moslimzaak of niet. De moslims die tegen de aanslag zijn zeggen van niet en daar geloof ik hen in. Zij zeggen dat de islam vredelievend is.
Deze mening hoor je vaak deze dagen (gelukkig maar!).
Vandaag las ik dit stuk en daar schrok ik erg van. Wanneer je het hebt gelzen begrijp je waarschijnlijk waarom.

ALI AWAN ZAL NOOIT'EEN 'KAFFER' WORDEN
Student medicijnen verwoordt de ideen van de aanhangers van Bin Laden.

Ali Awan, 23 jaar oud en student medicijnen aan de grens met Afghanistan, is politiek activist van een pan-islamitische partij, de Hizb-ut-Tahrir in Peshawar, Noord- Pakistan. Hij, en duizenden anderen zitten volledig op de lijn van Osama Bin Laden. Hieronder een blik in het brein van een van Osama's ideologische zonen waarin haat, 'kaffers'en een eigen rotsvaste overtuiging van het eigen gelijkcentraal staat.

"Ik heb geen hobby's. Een klein beetje cricket, dat is het enige. Waarom zou ik ook? Ik heb Islam, dat alles voor me is. Ik kom uit een middenklasse familie. Mijn vaderr is trots op me. trots dat ik me totaal voor de islam inzet. Iedere dag, ieder moment ben ik met de islam bezig, omdat het de enige waarheid is die er bestaat.
Ik woon in Pakistan wat een moslimland is. Maar ik ben tegen Pakistan, want heel veel moslimlanden werken voor Amerika. Ik wil geen moslimland, ik wil een islamitisch land met islamitische wetten.
Het belangrijkste punt voor mij is dat we de naties zoals we die heden ten dage kennen opheffen. Pakistan, Saoed-Arabie, Irak: allemaal moslimlanden, maar ze denken alleen aan hun eigen belangen. Agenten van Amerika zijn het.
Al die verschillende moslimlanden komt Amerika natuurlijk goed uit, want dat zaait verdeeldheid onder de moslims. Wat ik wil is 'khilafah', een islamitisch land van Indonesie tot Marokko. Geen landsgrenzen meer, slechts een groot aaneengeschakeld gebied waarin moslims wonen en waar de moslimwetten gelden. Dan pas zal Amerika ons serieus nemen, dan pas kan het grote gevecht beginnen tussen de rest van de wereld, de kaffers, de ongelovigen.

Waarom ik niet treurig ben dat het World Trade Center is aangevallen? Waarom zou ik. Kijk naar wat de Amerikanen hebben gedaan. Ze zijn altijd tegen de moslims. De kinderen in Irak lijden nog steeds, net als de kinderen van Palestina. Als ik jou iets verschrikkelijks heb aangedaan, zou je het dan erg vinden als mijn huis wordt opgeblazen. Denk het niet. Nou, New York is precies hetzelfde.

Waar het precies misgaat tussen ons moslims en de kaffers is het volgende. Jullie geloven in het kapitalisme of het communisme. Het communisme ontkent het bestaan van elke schepper, van elke god. Binnen het kapitalisme maakt het niemand iest uit. Wel of geen schepper, je mag het alemaal zelf weten. Daar kunnen wij niet mee leven. Kapitalisme en communisme beschouwen wij als onze natuurlijke vijand. Dat moet vernietigd wordenomdat zoiets indruist tegen alles wat humaan is.
Wij zijn geen gekken. Denk ook niet dat ik jaloers ben op jullie samenleving. Ik kijk erop neer, ik voel me heel ongelukkig als ik zie hoe jullie leven. Jullie zijn dieren, dat maakt ons tot elkaars vijanden."

Thorka says:
Wat ik nou zo eng vind is dat deze jongeman niet dom is, hij komt op sommige punten heel menselijk over (jaja. tís een mens, maar k'bedoel gevoelsmatig...).

Maar de denkbeelden die hij heeft. Daar valt niet over te discussieren. Er is met deze mensen niet te praten. Zij zien ons als iets zo minderwaardigs en zijn van mening dat we uitgeroeid moeten worden. Wat kun je daarmee?
En dat moslims (ok enkele...?)een moslimstaat willen denk ik al heel lang: Albanezen breiden hun gebied uit, Indonesie, tel zelf maar op..

Mijn angst is: hoeveel van deze mensen zijn er op de wereld? Zijn ze een bedreiging voor ons? Wat moet je ermee?

Er wordt veel weggeveegd (mijn idee) door te zeggen dat wij geen kennis genoeg hebben van de islam en dat we er bang voor zijn. Wel, voor de moslims die voor vrde zijn en onze vrijheid in geloof geen punt vinden heb ik totaal geen angst.Ieder zijn geloof. Ik heb er geen en heb weinig verstand van geloof in het algemeen (niet van katholiek, protestand, islam, etc.). Ik heb er ook geen behoefte aan.

Ik ben wel bang wanneer een geloof (dus ook SGP!) die tegen vrijheid is op basis van een geloof. Ik hoef geen kennis van het geloof van de SGPér te hebben wanneer hij zegt dat homosexualiteit niet toegestaan zou moeten worden. Ik vind dat bedreigend! En ook op deze manier vind ik de uitspraken uit bovenstaand artikel beangstigend!

pi_1710254
Helemaal met je eens.

Wanneer twee landen of partijen een dispuut hebben, valt er altijd op de een of andere manier over te onderhandelen.
Maar bij religie is het totaal niet mogelijk om op rationele gronden te discussieren. Er is altijd 'wij' en 'de rest'. En 'de rest' zit altijd fout en dient bekeerd of vernietigd te worden. Als jij een rationeel argument aandraagt wordt dat weerlegd door een stuk tekst uit de oertijd. En vervolgens kom je nooit tot elkaar.

Juist dat je niet in discussie kunt gaan met gelovigen, maakt het zo beangstigend.

'Hier had uw advertentie kunnen staan.'
  zondag 23 september 2001 @ 03:32:33 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_1710429
Je had hem niet in klaagbaak geplaatst, maar Golfer heeft hem ernaartoe verhuist.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 23 september 2001 @ 05:25:55 #4
15621 Nuke
Kaboom.... :)
pi_1710581
Ik blijf erbij, de islam is een HEEL gevaarlijk geloof !

Het wordt tijd om actie te ondernemen, en deze mensen te laten weten dat wij niet meer met ons laten sollen. We zijn te lang, te tolerant geweest en ondervinden daar nu de gevolgen van.

Pim, mijn stem heb je!

Insert lame signature here.....
  zondag 23 september 2001 @ 09:07:01 #5
15651 HeindeKort
Is solidair met de Amerikanen
pi_1710636
quote:
Op zondag 23 september 2001 02:33 schreef Thorka het volgende:
Fundamentalistisch stuk
En als ik dit soort denkbeelden weer lees, dan denk ik: Fijn, wij zijn minderwaardig? Wij leven als dieren omdat wij vrijheid hoog in het vaandel hebben? Wij zijn kaffers omdat wij niet in die kutallah van je geloven? Wij moeten dood omdat wij jullie natuurlijke vijanden zijn?

Fijn, kom maar op dan. Kom maar met alles wat je hebt. Dan doen wij dat ook. Als jullie echt oorlog willen, als jullie echt ons vernietigd willen hebben, dan kan je het hebben ook. Gooi die hele zooi alsjeblieft plat. Helemaal! Maak er 1 grote parkeerplaats van en herkoloniseer het overige.
Jullie hebben er zelf om gevraagd.

Wie er mee begint, moet niet zeuren als wij het afmaken.

KABOEM, doen de kruisraketten.

En pleur er dan maar een zooitje kernwapens op.

Osama Bin Laden is een varken
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 september 2001 @ 09:31:15 #6
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_1710652
Zie maar weer eens wat jarenlang hersenspoelen met mensen doet. Deze jongeman is zwaar in de war en kan er zelf niets aan doen. Overigens is hij weinig erger dan de "zwarte-kousen" stromingen hier in Nederland enzo.
  zondag 23 september 2001 @ 09:40:56 #7
15651 HeindeKort
pi_1710656
quote:
Op zondag 23 september 2001 09:31 schreef qltel het volgende:
Deze jongeman is zwaar in de war en kan er zelf niets aan doen.
Dat neemt niet weg dat hij je zou vermoorden als hij de kans ertoe krijgt.
Eten of gegeten worden geldt dan, en dan kies ik toch voor zijn dood ipv de mijne.
pi_1710959
quote:
Op zondag 23 september 2001 02:33 schreef Thorka het volgende:

Ik las vandaag in het Deventer Dagblad een erg beangstigend interview met een 23-jarige medicijn student uit Pakistan (oorspronkelijk Afghanistan).
Ik moet het overtypen omdat ik de scanner aan mijn vader heb gegeven

Volgende keer effe op http://www.deventerdagblad.nl kijken Thorka!

Er zijn een aantal punten die ik heel erg paradoxaal dan wel typerend vind in dit artikel en in de uitingen van Ali Awan. Hieronder zal ik die punten even kort toelichten.

quote:
Ali Awan, 23 jaar oud en student medicijnen aan de grens met Afghanistan [..] Waarom ik niet treurig ben dat het World Trade Center is aangevallen? Waarom zou ik. Kijk naar wat de Amerikanen hebben gedaan. Ze zijn altijd tegen de moslims. De kinderen in Irak lijden nog steeds, net als de kinderen van Palestina. Als ik jou iets verschrikkelijks heb aangedaan, zou je het dan erg vinden als mijn huis wordt opgeblazen. Denk het niet. Nou, New York is precies hetzelfde.
Ik heb altijd begrepen dat mensen medicijnen gaan studeren om mensenlevens te redden. Hoe kan een student medicijnen nu zeggen wat hij hierboven verkondigt?
quote:
Wat ik wil is 'khilafah', een islamitisch land van Indonesie tot Marokko. Geen landsgrenzen meer, slechts een groot aaneengeschakeld gebied waarin moslims wonen en waar de moslimwetten gelden. Dan pas zal Amerika ons serieus nemen, dan pas kan het grote gevecht beginnen tussen de rest van de wereld, de kaffers, de ongelovigen.
Om serieus genomen te worden denk ik dat deze mensen eerst eens moeten stoppen met oorlog voeren en de beschuldigende vinger naar het Westen te wijzen. In de tijd dat zij namelijk bezig zijn met hun woede te uiten richting het westen kunnen ze namelijk ook aan het werk gaan. Wellicht zou dit enig goed doen voor hun financiële situatie. Zoals altijd geldt namelijk dat macht verkregen wordt door geld en niet door een hoop geschreeuw.
quote:
Waar het precies misgaat tussen ons moslims en de kaffers is het volgende. Jullie geloven in het kapitalisme of het communisme. Het communisme ontkent het bestaan van elke schepper, van elke god. Binnen het kapitalisme maakt het niemand iest uit. Wel of geen schepper, je mag het alemaal zelf weten. Daar kunnen wij niet mee leven. Kapitalisme en communisme beschouwen wij als onze natuurlijke vijand. Dat moet vernietigd wordenomdat zoiets indruist tegen alles wat humaan is.
Wat is meer humaan? Het vrij laten van mensen in het bepalen van hun eigen geloofs- en standpunten, of het vaststellen van een bepaalde denkwijze; verkondigt door een leider, welke door elk individu gevolgd dient te worden net als een kudde schapen een leider volgt?

Need I say more?

quote:
Wij zijn geen gekken. Denk ook niet dat ik jaloers ben op jullie samenleving. Ik kijk erop neer, ik voel me heel ongelukkig als ik zie hoe jullie leven.
Nee zij zijn geen gekken. Zij binden alleen dynamietstaven om hun lijf om vervolgens een menigte in te lopen en zichzelf en vele andere in 100.000 stukjes te doen veranderen.
Hij "denkt" overigens dat hij niet jaloers is op onze samenleving. Maar hij is er niet zeker van?
quote:
Jullie zijn dieren, dat maakt ons tot elkaars vijanden."
Sorry hoor, maar sinds wanneer zijn mensen en dieren elkaar vijanden????
quote:
Thorka says: [..] Zij zien ons als iets zo minderwaardigs en zijn van mening dat we uitgeroeid moeten worden. Wat kun je daarmee?
Oog om oog, tand om tand. Je moet altijd proberen mensen die niet helder kunnen denken te helpen. Naar mijn mening hebben we dit echter al lang genoeg gedaan. Soms moet je in durven zien dat mensen niet van je WILLEN leren. Op dat moment moet je gewoon laten zien dat wie niet horen wil maar moet voelen.
Alleen vraag ik me af waar je deze mensen moet raken.

Maar dat is een geheel ander punt. Volgens mij is het hele verhaal "Osama Bin Laden" namelijk een geheel door de overheden opgeblazen stilhoudertje. Onder het mom van: "We moeten toch ergens beginnen" is hij uitverkoren tot dader. Ik denk echter dat hij slechts een excuus is. Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik het daar niet mee eens ben. Want zoals ik al zei: Je moet toch ergens beginnen.

En wat al die onschuldige mensen betreft waar men steeds over spreekt...ik vind mensen, die de straat opgaan onder het geschreeuw van: "Makba Amerika!" (dood aan Amerika) en ondertussen vlaggen van de VS in brand steken, niet echt onschuldig. Zij keuren de moordaanslag op duizenden onschuldige mensen namelijk goed!

quote:
Mijn angst is: hoeveel van deze mensen zijn er op de wereld? Zijn ze een bedreiging voor ons? Wat moet je ermee?
Als iemand hier een antwoord op had waren we al een stuk verder, maar...(zie volgend stukje)
quote:
Er wordt veel weggeveegd (mijn idee) door te zeggen dat wij geen kennis genoeg hebben van de islam en dat we er bang voor zijn.
Ik hoef geen kennis van een geloof te hebben om een moordaanslag als die in de VS af te keuren. En ik kan dan ook niet begrijpen dat die zogenaamde vredelievende moslims in hun gebedsdiensten kort na de aanslag niet alleen kaarsjes brandden voor de slachtoffers, maar ook voor de daders...maar dat zal wel weer aan mij liggen...
De klok tikt....
  zondag 23 september 2001 @ 12:57:43 #9
3542 Gia
User under construction
pi_1711551
quote:
Op zondag 23 september 2001 09:31 schreef qltel het volgende:
Zie maar weer eens wat jarenlang hersenspoelen met mensen doet. Deze jongeman is zwaar in de war en kan er zelf niets aan doen. Overigens is hij weinig erger dan de "zwarte-kousen" stromingen hier in Nederland enzo.
Met dat verschil dat er van die 'zwarte-kousen' club er maar een paar duizend zijn.
Extreme moslim-fundamentalisten zijn er wereldwijd waarschijnlijk miljoenen.

Thorka, inderdaad een beangstigend stuk tekst, je vraagt je af waar dit naar toe zal gaan.

zondag 23 september 2001 @ 13:33:55 #10
15651 HeindeKort
pi_1711745
quote:
Op zondag 23 september 2001 12:57 schreef Gia het volgende:

Thorka, inderdaad een beangstigend stuk tekst, je vraagt je af waar dit naar toe zal gaan.

De onvermijdelijke confrontatie.....
  zondag 23 september 2001 @ 13:38:13 #11
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1711784
De islam is 600 jaar jonger dan het Christendom. Waar stond het Christendom 600 jaar terug?

Precies, kruistochten, ketter-verbranding, etc.

Down[br]Under
pi_1711806
Wat wil je hiermee zeggen?

We leven nu niet meer in de Middel Eeuwen toch?
Alhoewel ik me dat soms wel afvraag als ik die beelden van Afghanistan, Pakistan en omliggende gebieden zie...

Overigens...er wordt door die mensen daar continu over "het kapitalistische Westen" gesproken. Maar ooit wel eens beelden van Dubai gezien? Dat ligt in hun midden, maar da's toch ook wel "redelijk kapitalistisch" (als je dit wilt nomineren voor Understatement Of The Year heb je mijn zegen!)

De klok tikt....
  zondag 23 september 2001 @ 13:46:14 #13
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1711830
quote:
Op zondag 23 september 2001 13:41 schreef AlleanzaNazionale het volgende:
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat Afghanen over 600 jaar ook kapitalistische zwijnen zijn
Down[br]Under
  zondag 23 september 2001 @ 13:53:10 #14
15651 HeindeKort
pi_1711863
quote:
Op zondag 23 september 2001 13:38 schreef MacBeth het volgende:
De islam is 600 jaar jonger dan het Christendom. Waar stond het Christendom 600 jaar terug?

Precies, kruistochten, ketter-verbranding, etc.

Idd

Ze lopen een half millenium achter

Tijd voor een spoedcursus 21e eeuw dus!

pi_1712817
Begrijp ik het nu goed en zit deze figuur als asielzoeker in Nederland?
I´m back.
pi_1712834
Nee, hij zit gewoon in Afghanistan
De klok tikt....
  zondag 23 september 2001 @ 15:30:39 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_1712845
quote:
Op zondag 23 september 2001 15:29 schreef AlleanzaNazionale het volgende:
Pakistan
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1712909
quote:
Op zondag 23 september 2001 13:53 schreef HeindeKort het volgende:

[..]

Idd

Ze lopen een half millenium achter

Tijd voor een spoedcursus 21e eeuw dus!

mja of wij gaan weer een half millennium achterlopen door evt. verkeerde beslissingen
I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_1712982
quote:
Op zondag 23 september 2001 15:29 schreef AlleanzaNazionale het volgende:
Gelukkig maar en laten ze hem daar houden...
I´m back.
pi_1712989
quote:
Op zondag 23 september 2001 15:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Pakistan

Maakt niet uit...
I´m back.
pi_1713002
quote:
Op zondag 23 september 2001 15:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Pakistan

Sorry, je hebt gelijkt, was effe een miskleun van mij!
De klok tikt....
  zondag 23 september 2001 @ 16:03:02 #22
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1713164
Ik weet niet in welke context ik deze medicijnen student nu moet plaatsen. Is hij representatief voor alle hooggeduceerde moslims ofzo? Hij staat daarbij aan de zijde van de Taliban.. nogal logisch dat hij zulke uitspraken doet? Hmmm... ze maken het zichzelf ook niet makkelijk met zulke uitspraken.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  maandag 24 september 2001 @ 02:29:08 #23
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1719148
Ach, hij heeft vast een moeilijke jeugd gehad, de arme jongen. Laten we hem geld toesturen!
The Internets, I needs it..
pi_1719165
quote:
Op zondag 23 september 2001 16:03 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ik weet niet in welke context ik deze medicijnen student nu moet plaatsen. Is hij representatief voor alle hooggeduceerde moslims ofzo? Hij staat daarbij aan de zijde van de Taliban.. nogal logisch dat hij zulke uitspraken doet? Hmmm... ze maken het zichzelf ook niet makkelijk met zulke uitspraken.
Er zijn ook mensen die er anders over denken en zij hebben er straks rechtstreeks mee te maken...

The people of Afghanistan have nothing to do with Osama and his accomplices

Bron: Revolutionary Association of the Women of Afghanistan (RAWA)

quote:
On September 11, 2001 the world was stunned with the horrific terrorist attacks on the United States. RAWA stands with the rest of the world in expressing our sorrow and condemnation for this barbaric act of violence and terror. RAWA had already warned that the United States should not support the most treacherous, most criminal, most anti-democracy and anti-women Islamic fundamentalist parties because after both the Jehadi and the Taliban have committed every possible type of heinous crimes against our people, they would feel no shame in committing such crimes against the American people whom they consider "infidel". In order to gain and maintain their power, these barbaric criminals are ready to turn easily to any criminal force.

But unfortunately we must say that it was the government of the United States who supported Pakistani dictator Gen. Zia-ul Haq in creating thousands of religious schools from which the germs of Taliban emerged. In the similar way, as is clear to all, Osama Bin Laden has been the blue-eyed boy of CIA. But what is more painful is that American politicians have not drawn a lesson from their pro-fundamentalist policies in our country and are still supporting this or that fundamentalist band or leader. In our opinion any kind of support to the fundamentalist Taliban and Jehadies is actually trampling democratic, women's rights and human rights values.

If it is established that the suspects of the terrorist attacks are outside the US, our constant claim that fundamentalist terrorists would devour their creators, is proved once more.

The US government should consider the root cause of this terrible event, which has not been the first and will not be the last one too. The US should stop supporting Afghan terrorists and their supporters once and for all.

Now that the Taliban and Osama are the prime suspects by the US officials after the criminal attacks, will the US subject Afghanistan to a military attack similar to the one in 1998 and kill thousands of innocent Afghans for the crimes committed by the Taliban and Osama? Does the US think that through such attacks, with thousands of deprived, poor and innocent people of Afghanistan as its victims, will be able to wipe out the root-cause of terrorism, or will it spread terrorism even to a larger scale?

From our point of view a vast and indiscriminate military attacks on a country that has been facing permanent disasters for more than two decades will not be a matter of pride. We don't think such an attack would be the expression of the will of the American people.

The US government and people should know that there is a vast difference between the poor and devastated people of Afghanistan and the terrorist Jehadi and Taliban criminals.

While we once again announce our solidarity and deep sorrow with the people of the US, we also believe that attacking Afghanistan and killing its most ruined and destitute people will not in any way decrease the grief of the American people. We sincerely hope that the great American people could DIFFERENTIATE between the people of Afghanistan and a handful of fundamentalist terrorists. Our hearts go out to the people of the US.

Down with terrorism!

[Dit bericht is gewijzigd door El-Lupe op 24-09-2001 02:41]

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
pi_1719198
Dit zijn foto's van vluchtelingen kampen in januari van dit jaar.

Kun je nagaan hoe het nu zal zijn...

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
pi_1728795
Waar ik bang voor ben, en wat ik hier ook lees is ploat bombaderen die boel, waarom omdat er uitzonderingen zijn, die zijn er ook in alle andere religies en nationaliteiten.
We moeten niet alle mensen over een kam scheren.
Er zijn zat mensen in deze wereld die het eens zijn met wat er gebeurt is in New York en op alle andere Amerikaanse doelen in de gehele wereld, maar gelukkig zijn er nog meer mensen het oneens met deze gang van zaken.
Mijn eerste indruk toen het gebeurde in New York was dat dit niets met religie te maken had maar met de buitenlandse politiek van Amerika, van dit standpunt ben ik niet afgestapt er is alleen iets bijgekomen, namelijk dat dit ook met religie te maken heeft, maar in hoeverre daar ben ik zelf nog niet uit.
Maar mensen ga aub geen mensen met een arabische achtergrond of mensen die er zo uitzien behandelen alsof ze de eerste de beste terroristen zijn, laten we samen alle religies, alle landen vechten tegen terrorisme en niet tegen elkaar.
Ik hoop en bid van ganze harte dat in New York de laatste onschuldige slachtoffers zijn gevallen, alhoewel ik weet dat dit ijdele hoop is zal ik deze nooit opgeven, en vechten voor mijn vrijheid van religie en voor vrijheid van alle religie, en dat alle rotte appels daarin zo snel mogelijk eruit geplukt worden.
!!!!!! Life is like a box of chocolates, you never know what your gonna get !!!!!!!
  dinsdag 25 september 2001 @ 00:11:55 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1728841
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 00:06 schreef DigitaalCafe.nl het volgende:
Waar ik bang voor ben, en wat ik hier ook lees is ploat bombaderen die boel, waarom omdat er uitzonderingen zijn, die zijn er ook in alle andere religies en nationaliteiten.
We moeten niet alle mensen over een kam scheren.
Er zijn zat mensen in deze wereld die het eens zijn met wat er gebeurt is in New York en op alle andere Amerikaanse doelen in de gehele wereld, maar gelukkig zijn er nog meer mensen het oneens met deze gang van zaken.
Mijn eerste indruk toen het gebeurde in New York was dat dit niets met religie te maken had maar met de buitenlandse politiek van Amerika, van dit standpunt ben ik niet afgestapt er is alleen iets bijgekomen, namelijk dat dit ook met religie te maken heeft, maar in hoeverre daar ben ik zelf nog niet uit.
Maar mensen ga aub geen mensen met een arabische achtergrond of mensen die er zo uitzien behandelen alsof ze de eerste de beste terroristen zijn, laten we samen alle religies, alle landen vechten tegen terrorisme en niet tegen elkaar.
Ik hoop en bid van ganze harte dat in New York de laatste onschuldige slachtoffers zijn gevallen, alhoewel ik weet dat dit ijdele hoop is zal ik deze nooit opgeven, en vechten voor mijn vrijheid van religie en voor vrijheid van alle religie, en dat alle rotte appels daarin zo snel mogelijk eruit geplukt worden.
Mee eens, en voor allemaal, lees dit nog maar eens:
Bezinning en respect
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')