Verveel ik me tenmiste niet zoquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Slowtjetter![]()
![]()
Van de ene naar de andere
ik bedoel een gifje, en php pleurt mijn tellertje dr dan in.. snappie? dat doet php dr mee... net zoals hij nu doet aleen dan dat het nu een niet bewegend jpg tje is..quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een gifje is bewegend, wat is daar PHP aan?
Take a look in DIGquote:
Lastig denk ik, want je doet zeker een plaatje, en daaroverheen een php code, nietwaar? dan kan je een bewegend gifje er ook achter pleuren? of denk ik nu te makkelijk?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:17 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik bedoel een gifje, en php pleurt mijn tellertje dr dan in.. snappie? dat doet php dr mee... net zoals hij nu doet aleen dan dat het nu een niet bewegend jpg tje is..
Die heeft iemand anders even voor mij gemaaktquote:
pleeeërquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Verveel ik me tenmiste niet zo
En ja ben een player op FOK!
SC player
Het is en blijft n pc!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:19 schreef SHERMAN het volgende:
mijn zus heeft net haar oude pc gebracht met de vraag of ik er naar wil kijken
damm beeldscherm is echt een bak en ik denk dat de kast ook wel goed is voor wat kilo's
volgens mij kan php wel .png uitpoepen maar dat kan volgens mij niet bewegenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:17 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik bedoel een gifje, en php pleurt mijn tellertje dr dan in.. snappie? dat doet php dr mee... net zoals hij nu doet aleen dan dat het nu een niet bewegend jpg tje is..
dat was na 3 replies al door slarioux aangepastquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:16 schreef cygnusx het volgende:
wie heeft b.t.w. mijn leuke SlowSlet TT aangepast ?
GRaag gedaanquote:
ding wil niet opstartenquote:
zo is het beterquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:21 schreef Jump het volgende:
[..]
dat was na 3 replies al door slarioux aangepast
Weestation bij de aldi??quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Take a look in DIG
Weerstation bij Aldi te koop, dar pleurt hij het weg geloof ik![]()
Ontleden hahaha!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ding wil niet opstarten
voeding aan/uit zetten geeft niks, en een andere kabel ook niet
word dus open maken
Weet ik welquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weestation bij de aldi??
Ahum heb anders wel een duurder systeem hoor
Klik hier maar eens
lach maarquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet ik welmaar voor cygnusx is die van de aldi wel zat haha!
Foto reportage!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
lach maar
nu ga ik jullie helemaal dood gooien met mijn "vorderingen"
damm...dat was wel lachen geweest jaquote:
Ja, inderdaad, ik kijk altijd paulus pietsmaquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]haha ik snap em
Ach je moet zo iets gaan kopen als je er belang bij hebt en regelmatig met het weer bemoeid
Wie wat hoe waar??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |