Dat ik aanzien heb?quote:
Nee, GD is wel liefquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat godlike zegt, om je zoet te houden![]()
Eetsmakelijkquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:40 schreef cygnusx het volgende:
zo, ben ik weer
lekker frikandellen en kroketten met kreukelpatat uit de frituur gegeten
Heb mijn eten al opquote:
ik dus ookquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:48 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik dus ook
maare, sinds waneer kom jij op de slowchat
Lekker kort andwoordquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:59 schreef cygnusx het volgende:
aha
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:06 schreef cygnusx het volgende:
ach ja, ik moet mijn topiccount opkrikken weetjewel...
(hoop) dat hij het wel weet hoe ik het bedoelquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet erop ingaan renesite.
Hij moet eerst maar eens naar zich zelf kijken voor hij commetaar op iemand anders geeft
Geen last vanquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:13 schreef cygnusx het volgende:
fok is weer zo traag als poep
Jah okequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
(hoop) dat hij het wel weet hoe ik het bedoel![]()
Ik moest inhoudvol posten, dus dat deed ik
Slowtjetterquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]niet goed dan??
Op GCSC zit ik meestal, maar daar was vanacht niks dus keek ik in onzin dus kom ik ook gelijk maar hier heen.
Dus zit nu op 3 SC's
quote:
quote:
Een gifje is bewegend, wat is daar PHP aan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:14 schreef cygnusx het volgende:
ff een vraagje voor de GD bekenden (php) .. kan ik ook een avatar als die van mij hebben maar hem toch bewegend hebben? heb nu dus dat hij een plaatje pakt en daar de tekst in pleurt.. zou dat ook een bewegend plaatje kunen zijn? of vind hij dat niet leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |