Heb ik nu aanzien?quote:
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken voordat je op weg gaat of niet?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:38 schreef cygnusx het volgende:allemaal, zal ik eens vertellen wat ik heb gedaan, gewoon LEKKER 2 kilometer in de sneeuw gelopen met in de ene hand een krat bier en in de andere hand mijn fiets waar achterop nog meer troep zat (kroketten enzo) omdat je niet kunt fietsen op een gladde weg met dat spul allemaal, dus moest ik LOPEN in de kou met niet waterdichte schoenen (dus dat en mijn sokken waren zijknat) en zonder handschoenen dus mijn vingers zijn nu opgezwollen en het typt voor geen meter
![]()
![]()
maaarrr... ik heb dus straks wel mooi kroketjes te eten
ja naja en dan kom je thuis, je voelt niks meer aan je vingers, kijk je op de tafel, zie je je handschoenen liggen...quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken voordat je op weg gaat of niet?
Ik heb net DCX gespeeldHeb geen Counterstrike
Misschien maar is gaan kopen lenen Downloaden!
wehehhehequote:Op dinsdag 28 december 2004 17:44 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ja naja en dan kom je thuis, je voelt niks meer aan je vingers, kijk je op de tafel, zie je je handschoenen liggen...![]()
\quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:38 schreef cygnusx het volgende:allemaal, zal ik eens vertellen wat ik heb gedaan, gewoon LEKKER 2 kilometer in de sneeuw gelopen met in de ene hand een krat bier en in de andere hand mijn fiets waar achterop nog meer troep zat (kroketten enzo) omdat je niet kunt fietsen op een gladde weg met dat spul allemaal, dus moest ik LOPEN in de kou met niet waterdichte schoenen (dus dat en mijn sokken waren zijknat) en zonder handschoenen dus mijn vingers zijn nu opgezwollen en het typt voor geen meter
![]()
![]()
maaarrr... ik heb dus straks wel mooi kroketjes te eten
Sneeuwballen gevecht, sneeuw pop gemaakt (quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:44 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ja naja en dan kom je thuis, je voelt niks meer aan je vingers, kijk je op de tafel, zie je je handschoenen liggen...![]()
Niet?quote:
Mooi zoquote:
Idem hierquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
\
Moet jij 2 km voor een winkel fietsen!!!!!
Ik maar een 80 meter heen/terug![]()
Dat ik aanzien heb?quote:
Nee, GD is wel liefquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat godlike zegt, om je zoet te houden![]()
Eetsmakelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |