Hoe is dat mogelijk zegquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welja, jou vergeet ik niet
Ik vergeet inderdaad Wimmel, maar ik ga niet overbodige reacties posten dat ik iemand vergeet, dan krik ik mijn posts op, en idem dito met Saban.
Veermans ben ik ook niet vergeten inderdaad, hoe zou ik durfen.
Iddquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat terwijl je hier pas dagje mee post
Dat terwijl ik Speedy sinds de overstap van Chello naar @home in de msn heb staan, ik ken hem dus al wat langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat terwijl je hier pas dagje mee post
quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat terwijl ik Speedy sinds de overstap van Chello naar @home in de msn heb staan, ik ken hem dus al wat langer dan vandaag.
Zeker!quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
En het werkt allemaal haha!
Doei veermans.
dat heb je jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:49 schreef cygnusx het volgende:
heb ik een accent?
ja heb medelijden, ik zit hier met een brakke microfoon en een softwareprogramma wat half niet werkt
volgende deeltje mag je dus weer even wegquote:Op dinsdag 28 december 2004 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
eindelijk..
je hebt geluk dat ik niet aanwezig was
Ik heb ook een accent.quote:
Niet huilen mannekequote:Op dinsdag 28 december 2004 17:20 schreef SHERMAN het volgende:
oh en hoi allemaal
ik denk niet dat ik vandaag 225 post haal
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ook een accent.
Verder maakt het mij niet uit wie hetvolgende deel opent, stomme opkrikken is dat
En ik haal niet veel posts, want ik zal maar niet veel gaan posten enzo, vooral niet als een ander het wel doet.
Tis fok maar ja, speedy GJ, dat klopt, maar voor sommigen een levensdoel.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En dit is niet opkrikken? Die rare reactie van jou
Maakt me verder ook niet echt uit hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet huilen manneke
This FOK! maar![]()
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis fok maar ja, speedy GJ, dat klopt, maar voor sommigen een levensdoel.
En sherman, ik voeg alle reaties samen, die ik zou kunnen geven als ik aan het postopkrikken was, maar dat doe ik maar niet omdat sommigen vinden dat dat stom is, terwijl anderen het wel doen.
Ik kan gewoon echt niet begrijpen waarom dat zo lekker belangrijk is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis fok maar ja, speedy GJ, dat klopt, maar voor sommigen een levensdoel.
En sherman, ik voeg alle reaties samen, die ik zou kunnen geven als ik aan het postopkrikken was, maar dat doe ik maar niet omdat sommigen vinden dat dat stom is, terwijl anderen het wel doen.
Ik jou ook hoorquote:
Heb jij CS Source? ik ookquote:
Je hebt er verder niks aanquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet begrijpen waarom dat zo lekker belangrijk is.
Zijn maar domme posten, wat maakt het nou uit hoeveel je er hebt.
Je kan wel 100.000 hebben maar wat heb je daarmee bereikt?
Aanzienquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet begrijpen waarom dat zo lekker belangrijk is.
Zijn maar domme posten, wat maakt het nou uit hoeveel je er hebt.
Je kan wel 100.000 hebben maar wat heb je daarmee bereikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |