ik heb nooit CS gespeeldquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:17 schreef louisonrust het volgende:
Of Jump kan er gewoon geen kont van
Kortom je bent ook een noobquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:21 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb nooit CS gespeeld
zegt genoeg
*fluit deuntje*quote:
dat deuntje ken ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Deuntje van revenche of the nerds?![]()
Wimmel vergeet jequote:Op dinsdag 28 december 2004 16:38 schreef Renesite het volgende:
Ben ik weer, ik zal deze keer maar een inhoudvolle post doen, dan krik ik tenminste niet op, naar het schijnt.
Goed, ik heb dus een sneeuwballen gevecht gedaan, en natuurlijk gewonnen, het was koud, ik zwaai naar VeerMans, Sherman, Godlike, Jump, CygnusX, Devzero, Speedy GJ in dah house? evenals Troel, en wie vergeet ik nog, sorry, en nu ga ik wat voedsel zoeken en ben ik er zo weer, alvastals ik er weer ben en ik wens iedereen een fijne dag, etcetera, etcetera
quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:38 schreef Renesite het volgende:
Ben ik weer, ik zal deze keer maar een inhoudvolle post doen, dan krik ik tenminste niet op, naar het schijnt.
Goed, ik heb dus een sneeuwballen gevecht gedaan, en natuurlijk gewonnen, het was koud, ik zwaai naar VeerMans, Sherman, Godlike, Jump, CygnusX, Devzero, Speedy GJ in dah house? evenals Troel, en wie vergeet ik nog, sorry, en nu ga ik wat voedsel zoeken en ben ik er zo weer, alvastals ik er weer ben en ik wens iedereen een fijne dag, etcetera, etcetera
Saban vergeet jequote:Op dinsdag 28 december 2004 16:38 schreef Renesite het volgende:
Welja, jou vergeet ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is nog een wonder dat ie mij niet is vergeten
En dat terwijl je hier pas dagje mee postquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is nog een wonder dat ie mij niet is vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |