lees net in de OP alleen herenquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:14 schreef The_Hives het volgende:
Hingis
Graf
Navratilova
Henin
Clijsters
Davenport
Koernikova
Pierce
Mauresmo
Capriati
Seles
Evert
V. Williams
S. Williams
King
Sanches Vicaro
Sabatini
Novotna
Er zijn daar wel ineens een stuk meer stemmers jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:21 schreef mbn het volgende:
Als jullie het leuk vinden dan kan er bij het begin van het tournament en eventueel de daarop volgende rondes uiteraard best een berichtje op sport.fok.nl. Bij het coureur-tournament heeft het volgens mij best een gunstige invloed op het aantal stemmers.
denk dat dat iets voor jou is Leatherface, zodat mbn niet 10 mailtjes krijgtquote:Ik zal het zelf ook wel in de gaten houden, maar mocht ik het missen zou iemand me dan bij de start een mailtje kunnen sturen. (mbn [at] fok.nl )
Die had je al genoemd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:16 schreef The_Hives het volgende:
Philippoussiis
Rafter
Stich
Lacoste
Bjorkman
Costa
Ferreira
Henman
Laver
Doe ik.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
denk dat dat iets voor jou is Leatherface, zodat mbn niet 10 mailtjes krijgt
Ik kijk mijn eigen rijtje niet eens goed naquote:
Is niet zo erg, ik ben gelukkig alert vandaagquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik kijk mijn eigen rijtje niet eens goed na
Die Edber in mn eerste post is uiteraard Edberg
Al genoemd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[Escude (broer van)
Pioline
Ashe
Courier
Aanvankelijk wilde ik zelf helemaal niet nomineren, maar pas nadat ik die alfabetische lijst maakte veranderde ik van gedachtequote:Op dinsdag 28 december 2004 18:44 schreef The_Hives het volgende:
had je die beter meteen in het lijstje kunnen zetten
Zal het effe aanpasen in mijn nieuwe lijst.quote:Op woensdag 29 december 2004 09:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Sandon Stolle
Ik wacht, anders komen er een batterij Nederlandersquote:Op woensdag 29 december 2004 10:02 schreef Leatherface het volgende:
Om tot 100 te komen. De overige 28 mogen de rest doen
Jarryd had ik alquote:Op donderdag 30 december 2004 13:58 schreef okee6 het volgende:
Younes el Aynaoui (beste Afrikaanse tennisser wellicht)
Magnus Gustafsson (lelijke gezichten)
Anders Jarryd (veteraan)
Ramanathan Krishnan (reuzendoder)
Magnus Larsson (zie Gustafsson, kwadraat)
die zijn voor mittquote:Op donderdag 30 december 2004 14:02 schreef Leatherface het volgende:
Nou, komop mensen. Ik heb er nog 8 nodig.
Norman is al genomineerd. Ik zal dan maar Tim Mayotte in zijn plaats nomineren.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:52 schreef vluggejapie het volgende:
Dan zal ik de laatste acht wel geven
Henk Timmer
Magnus Norman
Grant Connell
Patrick Galbraith
Balazs Taroczy
Alexander Volkov
En voor alle Nederlandse chauvinisten:
Michiel Schapers
Tom Nijssen
helaas.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:34 schreef okee6 het volgende:
Nou ben ik net te laat, zie deze nog
Arnaud Boetsch (mooiweer tennisser)
Andrei Chesnokov (Russisch degelijk)
Manuel Orantes (gravelbijter en toch US Open winnaar, tevens finalist RG)
Guillermo Perez-Roldan (vòòr op de tong bij Jack van der Voorn)
Rijtje van verdere gemiste keuzes: Andrei Cherkasov, Slava Dosedel, Wally Masur, Horst Skoff
Heb ik dat van niet beweerd danquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:58 schreef mitt het volgende:
Toen Manuel Orantes de US Open won speelde ze daar gravel.
Maar dit tournament is allang passé.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:47 schreef erkel het volgende:
Ik nomineer Muster
Wat een held was het toch![]()
[afbeelding]
weet ikquote:Op zondag 25 februari 2007 09:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar dit tournament is allang passé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |