Wanneer het op dezelfde dag valt... ik bedoel, 7km fietsen, of ruim 100 autorijden. Die keus is niet moeilijk hoor (al is het maar om brandstof te sparen)quote:Op donderdag 30 december 2004 13:47 schreef lady-wrb het volgende:
bastardhost, betekent dat dat jullie niet naar houten komen?
Hengelo - Apeldoorn is 45min... Ik dacht voor houten 1:30... ongeveer. Weet het al niet eens meer, viel op zich mee en we hebben ons er geweldig vermaaktquote:Op donderdag 30 december 2004 17:20 schreef daniman het volgende:
ik hoop dat ze ook naar houten komen, ik vind het gezellige meeters
maar ik kan me voorstellen dat Houten een behoorlijk end voor ze weg is en het met de kinderen misschien wat minder geweldig gaat, de vorige keer waren ze volgens mij ook bijna 2 uur onderweg...
Bek hey!quote:Op woensdag 29 december 2004 20:55 schreef bastardhost het volgende:
Nix d'r van!
Jij gaat mee, ook al moet ik je eerst een neusring piercing, om er vervolgens een touw door te doen.... ;-)
in dat geval heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 30 december 2004 19:07 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Hengelo - Apeldoorn is 45min... Ik dacht voor houten 1:30... ongeveer. Weet het al niet eens meer, viel op zich mee en we hebben ons er geweldig vermaakt
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:19 schreef Troel het volgende:
Ik stel voor om dat inderdaad tot 17 februari te wachten, om Neva een plezier te doen
En dan gewoon een keer in het weekend te gaan. (Om ook Daniman een kans te geven te komen)
hehehe heb iedereenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:24 schreef daniman het volgende:
ik laat het er nog even van afhangen... ik zit momenteel beetje erg krap bij kas...
als je lief bent wel denk ik en je gedraagt enzoo...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:59 schreef kastanova het volgende:
Ben ik ook welkom?
Zodra de schoolvakanties weer afgelopen zijn kan ik vast wel ergens een kind oppikken.
je bent van harte welkom! Ik zou jou wel eens willen ontmoeten!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:59 schreef kastanova het volgende:
Ben ik ook welkom?
Zodra de schoolvakanties weer afgelopen zijn kan ik vast wel ergens een kind oppikken.
ik krijg zaterdag visitequote:Op donderdag 24 februari 2005 14:56 schreef Troel het volgende:
OK, plannen smeden...
Aanstaande zaterdag zijn Bert en ik hier! WE hebben een of andere kortingsbon uit de Tubantia waarop vier kindertjes kunnen.
Ik heb van basterdhost begrepen dat zij kunnen, ik hoop dat de rest ook kan.
dat geetf niets schatquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:09 schreef ArmaniMania het volgende:
Ohw, maar Neva en ik hebben nog geen kinderenWist ik veel
![]()
Maar is AM jouw vriendjequote:Op donderdag 24 februari 2005 21:14 schreef Neva het volgende:
[..]
dat geetf niets schatalleen daardoor wordt het een overdga meet zge maar
![]()
hihi juh i got tastequote:Op donderdag 24 februari 2005 21:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar is AM jouw vriendjeDat wist ik niet eens. Geen slechte keus!
whahahahaquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:21 schreef Neva het volgende:
[..]
hihi juh i got tastewe gaan in de zomer vakantie samenwonen
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
whahahaha
Nouja, ik ken hem welWe hebben nog samen in zo'n ronddraaiding gezeten
Ja, stomme Sixflags... Een piratenschip voor kleine mensen makenquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:27 schreef Neva het volgende:
[..]
cool ik wist wle dta jullie eens gemeet hadden
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, stomme Sixflags... Een piratenschip voor kleine mensen maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |