Ja, en 's zomers sturen jullie al die Duitsers naar het westen, omdat jullie ze zat zijnquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet zeiken... juliie hebben strand !![]()
Nog steeds sneeuw hier
Stel je niet aan joh. Die ene keer dat er een cm of 5 naar beneden komt. Over een uurtje ben jij ook van je sneeuw af.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu mag het wel ophouden met sneeuwen hoor, dit is niet leuk meer
Er komt nog aardig wat regen aan inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:44 schreef Party_P het volgende:
redelijk laagje sneeuw en op de radar te zien komt er nog wel wat aanzetten
Hey ! Je verpest mijn humeurquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Er komt nog aardig wat regen aan inderdaad.
Ik laat mijn humeur allang niet meer verpesten door invallende dooi in Nederland. Het hoort erbij. Sneeuw valt hier zo goed als altijd aan de voorzijde van een omvangrijk maritiem regengebied of tijdens winterse buien die het 's nachts even wit maken. Ik heb een paar uur genoten van de sneeuw, nu is het weer wachten, tot wanneer? Tot Sint-Juttemus misschien.quote:
Zwartkijker !quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik laat mijn humeur allang niet meer verpesten door invallende dooi in Nederland. Het hoort erbij. Sneeuw valt hier zo goed als altijd aan de voorzijde van een omvangrijk maritiem regengebied of tijdens winterse buien die het 's nachts even wit maken. Ik heb een paar uur genoten van de sneeuw, nu is het weer wachten, tot wanneer? Tot Sint-Juttemus misschien.
hier valt weinig op dit moment...quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zie het hier anders nog niet gauw over gaan in regen hoor.
Daarnaast komt er een zware pluk op zetten dus mogelijk zware sneeuwval, ik denk dat wel dat het dan ook het laaste is.
Daarnaast verwacht ik dat pas morgen alle sneeuw weg is, wat er nu allemaal valt was echt niet te voorspellen.
Weet je wat de ellende is. De wind draait naar het ZW en dan heb jij daar in Dokkum meteen aanvoer over water en dan is het zo gebeurd met de sneeuwval. Toch hebben we sowieso mazzel gehad dat de wind zo lang in de Z-hoek gebleven is. Het had al veel eerder gebeurd kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zie het hier anders nog niet gauw over gaan in regen hoor.
Daarnaast komt er een zware pluk op zetten dus mogelijk zware sneeuwval, ik denk dat wel dat het dan ook het laaste is.
Daarnaast verwacht ik dat pas morgen alle sneeuw weg is, wat er nu allemaal valt was echt niet te voorspellen.
Twente, eens even kijken. Ik denk aanhoudende sneeuwval, dalende temperaturen, wind-draaiing naar het NO, aantrekkende wind tot stormachtig, vannacht tijdens opklaringen en wegvallende wind boven een sneeuwdek van om en nabij de 30 cm temperaturen die dalen tot zo'n -17.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hier valt weinig op dit moment...
waar zie jij een zware pluk?
nog voorspellingen voor twente?![]()
Het werd pas bij die -17 ongeloofwaardig? Dromerd!quote:
ik wilde je een beetje in je waarde latenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Het werd pas bij die -17 ongeloofwaardig? Dromerd!
We hebben idd mzzl gehad maar Z-W is bij mij echt niet over het water hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Weet je wat de ellende is. De wind draait naar het ZW en dan heb jij daar in Dokkum meteen aanvoer over water en dan is het zo gebeurd met de sneeuwval. Toch hebben we sowieso mazzel gehad dat de wind zo lang in de Z-hoek gebleven is. Het had al veel eerder gebeurd kunnen zijn.
Al met al een leuke ochtend.
Sinds wanneer hebben ze de Waddenzee en het IJsselmeer ingepolderd dan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We hebben idd mzzl gehad maar Z-W is bij mij echt niet over het water hoor
Komt eerst weer over een stuk landquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze de Waddenzee en het IJsselmeer ingepolderd dan?![]()
Die pret is straks ook zo voorbijquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:00 schreef Poerkie het volgende:
Groningen is nog altijd spierwit met dikke vlokken. Het houdt niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |