Zojuist hebben de buren een sneeuwpop gemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:34 schreef Frutsel het volgende:
hier valt nix meer (enschede)
tis nog wel wit...
Eindelijk kan ik de westerlingen eens uitlachenquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:28 schreef menesis het volgende:
HIer regent het nu echt gewoon.... en sneeuw?? Nergens meer te zien
[afbeelding]
(nog een keer haarlem, met uitzicht op gemeente Bloemendaal (Elswoudlaan)
![]()
![]()
![]()
Uhm, hier hebben we vorig jaar ampers bar weinig gehad hoor... het oosten heeft altijd meerquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik de westerlingen eens uitlachenVorig winter kregen jullie alles
Rotterdam e.o had vorig jaar een paar keer een pak sneeuw... wij maar 1 keerquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, hier hebben we vorig jaar ampers bar weinig gehad hoor... het oosten heeft altijd meer
Zandvoort nog niet eens 1 keer... dus niet alle westerlingen generaliseren hequote:Op dinsdag 28 december 2004 12:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Rotterdam e.o had vorig jaar een paar keer een pak sneeuw... wij maar 1 keer
Niet zeiken... juliie hebben strand !quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zandvoort nog niet eens 1 keer... dus niet alle westerlingen generaliseren he
Ja, en 's zomers sturen jullie al die Duitsers naar het westen, omdat jullie ze zat zijnquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet zeiken... juliie hebben strand !![]()
Nog steeds sneeuw hier
Stel je niet aan joh. Die ene keer dat er een cm of 5 naar beneden komt. Over een uurtje ben jij ook van je sneeuw af.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu mag het wel ophouden met sneeuwen hoor, dit is niet leuk meer
Er komt nog aardig wat regen aan inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:44 schreef Party_P het volgende:
redelijk laagje sneeuw en op de radar te zien komt er nog wel wat aanzetten
Hey ! Je verpest mijn humeurquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Er komt nog aardig wat regen aan inderdaad.
Ik laat mijn humeur allang niet meer verpesten door invallende dooi in Nederland. Het hoort erbij. Sneeuw valt hier zo goed als altijd aan de voorzijde van een omvangrijk maritiem regengebied of tijdens winterse buien die het 's nachts even wit maken. Ik heb een paar uur genoten van de sneeuw, nu is het weer wachten, tot wanneer? Tot Sint-Juttemus misschien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |