abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140650
Net als bij elke goede film, een deel 2.

Aanrader voor vandaag (mijn verjaardag):

It's My Party: drama

In deze film gaat het niet over homosexualiteit of AIDS, maar over een man die wil sterven met waardigheid, omdat hij binnen een aantal dagen zal sterven aan een hersenziekte, ten gevolge van AIDS, die hem in een "plant" zal doen veranderen. Eric Roberts viert zijn leven, temidden van degenen van wie hij houdt, terwijl hij sterft.

Misschien niet de film waar de actieliefhebber op zit te wachten, maar voor liefhebbers van drama, een ware snotterfilm.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 22:26:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_140651
Kent iemand "the cave of the golden rose" film-series??

mijn all-time-favourite movies..

Amerikaans-Italiaans-Hongaars sprookje over een feministische prin6, don't ask me why maar ik vindt het een supervetheftigeromanitschekwijlfilm..

ow ja.. curse of the blairwitch project moet ik ook gaan kijken deze week

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_140652
owja, das waar ook, voeg Forrest Gump ook maar toe aan dat lijstje, diez ook phat
pi_140653
Ik hoor zulke verschillende dingen over "The Haunting", de nieuwe van Jan de Bont. Als iemand hem heeft gezien, laat me even weten hoe hij was....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 00:35:00 #5
904 L-X
The Lover X
pi_140654
Ik zit nu in St. Pete, Florida, USA, ja je leest het goed.Ik heb dus ontelbare films gezien. Aanraders zijn 'The Blair Witch Project. Six Sense, en 3 Kings'. Echt onwijs toffe films. Ok, als jullie meer willen weten dan hoor ik het wel. L-X out.

ICQ nr. 35629265

It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_140655
Voor mijn verjaardag The Matrix op DVD gekregen...als iemand hem wil komen kijken...

Aanrader voor vandaag:

Waking Ned Devine

donderdag 14 oktober 1999 @ 01:44:00 #7
81 JayTaph
pi_140656
oe, dan kan ik meteen me cdrommetje met OMB ophalen
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_140657
Ik heb vanavond "Just the ticket" met Andy Garcia en Andie Mac Dowell op video gekeken.
Geen spectaculaire film, maar prima om met een zak chips op schoot naar te kijken.

A Simple Plan, daarentegen, mag je niet missen!!

Admin zondag 17 oktober 1999 @ 10:21:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_140658
quote:
op 10-14-1999 om 01:14 AM schreef Barbarella het volgende:
Voor mijn verjaardag The Matrix op DVD gekregen...als iemand hem wil komen kijken...

Waar & wanneer ?!?!?!?!

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 17 oktober 1999 @ 18:48:00 #10
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_140659
Jaaa! Gezellig...
pi_140660
Moet ik al chips in huis halen?
  Admin maandag 18 oktober 1999 @ 11:36:00 #12
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_140661
is goed. chips, paar pilsjes, stukkie kaas.
en waarschuw de buren. The Matrix dient met ontzettend hoog volume gekeken te worden
  maandag 18 oktober 1999 @ 11:49:00 #13
957 Skraph
boy genius....
pi_140662
Nou, ik heb the matrix gezien en ik was er niet erg van onder de indruk. Sterker nog, ik viel in slaap...
A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
pi_140663
kijk eens op http://www.warnas.net/movie.academy/index.html
actuele en humoristische recensies, leuk om te lezen
quote:
op 10-14-1999 om 12:35 AM schreef L-X het volgende:
Ik zit nu in St. Pete, Florida, USA, ja je leest het goed.Ik heb dus ontelbare films gezien. Aanraders zijn 'The Blair Witch Project. Six Sense, en 3 Kings'. Echt onwijs toffe films. Ok, als jullie meer willen weten dan hoor ik het wel. L-X out.

ICQ nr. 35629265

pi_140664
het is te merken dat ik een newbie ben. Deze reactie was bedoeld voor een andere quote...
ach ja..
quote:
op 10-18-1999 om 01:09 PM schreef lily het volgende:
kijk eens op http://www.warnas.net/movie.academy/index.html
actuele en humoristische recensies, leuk om te lezen

pi_140665
quote:
op 10-18-1999 om 11:49 AM schreef Skraph het volgende:
Nou, ik heb the matrix gezien en ik was er niet erg van onder de indruk. Sterker nog, ik viel in slaap...

Waarschijnlijk dat je door het slapen de film niet goed hebt kunnen volgen en niet onder de indruk was.
Of misschien smaken de verschillen...of verschillen de smaken???

Admin dinsdag 19 oktober 1999 @ 13:35:00 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_140666
The Matrix rouleert gewoon zwaar.
Ik kan niet wachten op deel 2 en 3 uit deze trilogy in ieder geval.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:40:00 #18
81 JayTaph
pi_140667
Barb: ik ben een paar daagjes geleden dus naar de haunting geweest.

Leuke film, leuke effecten, lekker veel open dingen (dus wel een beetje nadenken) maar vooral in het eerste half uur komt het allemaal niet zo erg op gang

Anywayz, wel iets op te gaan kijken..

Forum Admin dinsdag 19 oktober 1999 @ 16:24:00 #19
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_140668
Spannende films...vraag het de expert...

Mijn tip "Fallen"
Altijd leuk als de slechterik wint....

Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_140669
BAD BOYS met Will Smith, Martin Lawrence en Tea Leoni

favoriete scenes > "Where is the cup holder ? / It's just a shiny dick with 2 chairs in it"

en "This is bad....This is Bad...No i'll tell u what it is...THIS IS FUCKED UP !!!"

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_140670
quote:
op 10-19-1999 om 02:40 PM schreef JayTaph het volgende:
Barb: ik ben een paar daagjes geleden dus naar de haunting geweest........etc
Anywayz, wel iets om te gaan kijken..

Jay, fijn dat je er aan dacht. Denk dat ik hem niet in de bios ga kijken, maar wacht tot hij op DVD uitkomt.

pi_140671
Wat ik me eigenlijk afvraag, hoeveel filmliefhebbers hier hebben al een DVD-speler aangeschaft?
  Admin vrijdag 22 oktober 1999 @ 05:14:00 #23
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_140672
Ikke.. 2 zelfs.
1 voor in m'n pc en 1 voor in m'n stereo set.
wil alleen nog een echte AC3 set hebben (moet het nu doen met dolby pro logic surround), maar dan moe'k nog ff sparen.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 17:29:00 #24
81 JayTaph
pi_140673
ik kon vanaf vorig jaar DVD'tjes branden omdat we software schreven om DVD'tjes te branden.. maar ja.. kwerk niet meer bij dat bedrijf... maar ze zijn nie meer zo duur geloof ik...

DVD lezen heb ik dus nie veel aan.. DVD brander is al een stuk leuker..

pi_140674
Over the haunting:
Ik vond m erg meevalen. Ik had er veel slechte dingen over gelezen (in de trant van mooie special effects, slecht verhaal). Maar ik was dus bklij verrast. het is een erg simpel spookhuis verhaal, erg cliche, maar toch erg leuk.
What a piece of work is a man! How noble in reason! How infinite
in faculties! In form and moving, how express and admirable! In action, how
like an angel! In apprehension, how like a god! The beauty of the world! The
paragon of animals!
pi_140675
Ik heb een DVD-speler met een Dolby Digital 5.1 versterker (5x 150 Watt). Ik heb alleen geen actieve subwoofer gekocht, moet toch een beetje aan de buren denken.... of niet!

Zo'n setje Realy Kicks Ass

The Matrix is Gaaf, zeker met een beetje geluid erbij. Dan kan je gewoon niet in slaap vallen.........

zaterdag 23 oktober 1999 @ 17:37:00 #27
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_140676
DVD-speler?? ik heb niet eens genoeg geld voor een klein fannetje in m'n computer
I need a job, a good one.
Hej danny, verdien of verlies je nou eigenlijk met fok?
pi_140677
Thanx Saolee, voor de review
Ikzelf heb een combi-speler (DVD en Laserdisc) en een AC3-set; ik zie geen bioscoop meer van binnen....
  Moderator zondag 24 oktober 1999 @ 00:03:00 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_140678
Ik heb ook een DVD-speler en heb deze week The Matrix gezien. Je moet inderdaad het geluid zo hard mogelijk aanzetten, alhoewel de buren waarschijnlijk gedacht hebben op sommige momenten dat iemand de hele kamer aan het verbouwen was.....
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_140679
quote:
op 10-24-1999 om 12:03 AM schreef Mike het volgende:
....dat iemand de hele kamer aan het verbouwen was.....

Verbouwen, mijn buren klaagde of ik mijn flatje aan het slopen was, vooral bij de scene dat Trinity en Neo in het "Zwaar" bewaakte kantoor pand binnen liepen en alles overhoop schoot.......

Admin zondag 24 oktober 1999 @ 13:52:00 #31
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_140680
Bij die scene vind ik de muziek weer fantastisch. Alleen voor die combinatie beeld/muziek moet het volume zo hard dat het bloed uit je oren, ogen en neus komt eigenlijk.
Uiteraard heb ik de soundtrack, en GELUKKIG staat 'ie daar gewoon op
  Redactie Frontpage zondag 24 oktober 1999 @ 14:55:00 #32
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140681
Eindelijk een site die niet barst van de topics, zoals BB. Ik ben iemand die veel films kijkt, liefst bios maar anders video of gewoon tv op een van de 378 zenders.
Ik denk dat jullie allemaal hier al vaker komen, dus stel ik me even voor met mijn favorite film top5:

Leon
La Double Vie de Veronique
Paris Texas
True Romance
T2 (special edition)

Oke, deze top 5 verandert soms, omdat je Paris Texas bv eens in de 5 jaar moet zien, niet vaker. Wat Leon betreft, daarvan ga ik binnenkort op zoek naar de speciale editie. Er is een langere versie, met franse ondertitels. Ik was vorig jaar in Italie en daar hadden ze m alleen in het Italiaans:-(
T2, de speciale editie, is ook een favoriet. Deze editie gaat dieper in op de relatie tussen John en de Terminator. Ook meer effecten.
La Double Vie de Veroniqe is gewoon prachtig. Als je echt van films houdt, raadt ik je aan die te huren.
Tot zo ver mijn introductie. Wil je meer recensies van mij lezen, surf dan eens naar: http://comments.imdb.com/CommentsAuthor?Stefan+Tetelepta

pi_140682
Als de soundtrack van The Matrix zo gaaf is, ga ik m morgen wel ff halen.

Mijn top 5
The Matrix (Sci-fi, errug gaaf )
Fifth Element (Sci-fi, nice graphics )
Contact (Sci-fi, Jody foster did it cool )
Event Horizon (Sci-fi - darkhorror, je moet er van houden )
Ronin (Actie, Franse achtervolgins film, met Jean Reno, Robert DeNero)

Moderator zondag 24 oktober 1999 @ 23:24:00 #34
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_140683
Mij top-5:

1. The Shawshank redemption
2. Face/off
3. Seven
4. Casablanca
5. Goodfellas

Mijn favourite soundtrack is van Pulp fiction.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Frontpage maandag 25 oktober 1999 @ 01:24:00 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140684
quote:
[b]op 10-24-1999 om 10:51 PM schreef
Event Horizon (Sci-fi - darkhorror, je moet er van houden )

Net Event Horizon gezien
Niet slecht, al raakt het me niet zoals bv Aliens of Contact. Is spannend maar na de laatste scene is het gevoel ook meteen verdwenen. Contact laat meer te raden over, hou ik persoonlijk meer van. Alhoewel, Aliens laat ook niks te raden over. Ik hou van Happy Endings, I guess

pi_140685
dan ga ik ook maar mee doen

1: Blade Runner
2: Pulp Fiction
3: City of lost children (mooie plaatjes, bizar verhaal)
4: Psycho (al is het alleen voor de muziek)
5: Full Metal Jacket

deze lijst verandert trouwens met de dag, ik denk meestal niet in termen van beste film ooit ofzo.. maar deze 5 vind ik wel erg leuk..

What a piece of work is a man! How noble in reason! How infinite
in faculties! In form and moving, how express and admirable! In action, how
like an angel! In apprehension, how like a god! The beauty of the world! The
paragon of animals!
pi_140686
Nou dan doe ik ook nog een duit in't zakje:

1. Seven
2. Usual Suspects
3. Dead Poets Society
4. Hell Raiser
5. Falling down

Oh ja nog een leuke tip voor diegenen die dat nog niet weten: op de site van VPRO staat een filmdatabase. Het leuke is dat je zelf aan films die je gezien hebt een waardering kunt geven. Vervolgens komt een vernuftig systeempje met allerlei suggesties van films. En deze suggesties kunnen je ook nog ge-meeld worden als ze op de TV komen.

Werk echt niet bij de VPRO

woensdag 27 oktober 1999 @ 14:41:00 #38
910 Barbie
Graduated Fool
pi_140687
Hmmm, helemaal niemand over Eyes Wide Shut??Niemand gezien of niet okee?
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_140688
quote:
op 10-27-1999 om 02:41 PM schreef Barbie het volgende:
Hmmm, helemaal niemand over Eyes Wide Shut??Niemand gezien of niet okee?

Nog niet gezien, wil ik wel gaan doen. Heb er nu zo veel over gehoord, dat ik er het mijne van wil weten...

vrijdag 29 oktober 1999 @ 11:03:00 #40
1351 heropsychodreamer
Als jij het zegt...
pi_140689
Ok, ik ben nieuw hier en het staat me wel aan hier.

Mijn beste films! (in wilekeurige volgorde)
Bravehart
Martix
Natural born killers
From dusk till dawn (tarantino = )
face/off

Kent iemand nog een goeie cult film ala natural born killers, pulp fiction, from dusk till dawn enz (als er maar harde aktie in zit)

Diplomacy:

Telling some one that he can go to hell in such a way that he is looking forward to the trip

Admin vrijdag 29 oktober 1999 @ 12:03:00 #41
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_140690
Eyes Wide Shut is een ongelofelijk saaie klotefilm. Ik heb 'm hier op m'n hd staan en alles is ZOOOO ontzettend traag in die film dat 't gewoon irritant is.
Elke scene duurt onnodig 8 minuten terwijl er 2 zinnen tekst in zitten etc.
Ik vond 't echt bagger en 't is jammer dat Kubrick zijn leven niet beeindigd heeft met een film van het kaliber Full Metal Jacket.
pi_140691
Voor elke filmliefhebber:www.imdb.com
Snuffel daar maar eens rond, je vind er bijna alles.

Gisteren naar The Haunting geweest: viel reuze mee na alle dodelijke kritiek. Het einde was erg zwak, de specials en decors te gek, de acteurs goed.

Sneak vorige week: Do not disturb. Ik zag First Floor Features en dacht: oh nee heh, geen Big Brother film, maar het was een Nederlands achtige Engelstalige film. Redelijk. Het meisje van 10 in de film was erg goed. Film was op een kneuterige manier spannend en op verkeerde momenten hilarisch.

Dan de film waar ik voor post, de aanrader:
The General's Daughter. Probeer als het je lukt om de trailer -niet- te zien (ik zag hem gisteren bij The Haunting). Oogjes en oortjes dicht houden dus. De trailer is meer een spoiler terwijl de film vreselijk goed is. Verdere info over deze film op http://us.imdb.com/Details?0144214

Sunhill: Why was she murdered?
Brenner: Well, possible motives for murder are profit, revenge, jealousy, to conceal a crime, to avoid humiliation, or plain old homicidal mania. Right there in the manual.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 31 oktober 1999 @ 23:48:00 #43
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_140692
Vandaag gezien op video: American History X.
Goeie film met wederom een fantastische prestatie van een van mijn favoriete acteurs, Edward Norton... - okee, nieuwe topic

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_140693
My all time favourites:

Godfather I&II. Ja en III is wat minder maar die moet je toch wel zien na I&II. Ik geloof dat ik I ondertussen zo een keer of 35 heb gezien en II ook zo een keer of 20. Thuis de special edition. Met intervieuw met Francis Ford Coppela en audities oa Burt Renolyds voor de rol van Michael. Ben ik ff blij dat hij het niet is gewoden. Was het toch wel een heel wat mindere film geworden. Omdat er gewoon geen enkele acteur beter is dan Al Pacino naar mijn mening dan. O dat hoort eigenlijk in een ander topic thuis. Forgive me.

2: Usual Suspects. Weinig aan toe te voegen, gewoon fantastische film, die je gezien moet hebben.

3: Bad Boys. Je ligt constant in een deuk van de combinatie Will Smith, Martin Laurence. Please vaker samen in een film. En die porsche is natuurlijk ook supergeil.

4: Pulp Fiction. Moet daar nog iets over gezegd worden?

5: True Romance/Face OFF kon eigenlijk niet kiezen dus maar allebei.

En moet bekennen dat ik van een film als Grease ook nog wel erg kan genieten.

Zie wel zoveel mogelijk films in de bioscoop, omdat je tv toch nooit op kan tegen zo een scherm en dat geluid.
En tsja een dvd-speler, waar moet ik die in godsnaam van betalen als arme kutstudent.

pi_140694
Voor overheerlijke, domme, blonde jaren tachtig humor:

"Romy and Micheles High School Reunion"

Met alle gadgets en muziek uit de Eighties...

Redactie Frontpage donderdag 4 november 1999 @ 00:48:00 #46
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140695
quote:
op 10-29-1999 om 12:03 PM schreef Danny het volgende:
Eyes Wide Shut is een ongelofelijk saaie klotefilm. Ik vond 't echt bagger en 't is jammer dat Kubrick zijn leven niet beeindigd heeft met een film van het kaliber Full Metal Jacket.

IK heb m twee maal proberen te kijken in de bios en ben twee keer weggelopen. Kutfilm inderdaad.
Als Stanley humor had gehad had hij in deze film de single "me so Horney" van 2livecrew opgenomen. Want zoals jullie misschien weten zitten in deze single sample's uit Full Meatle Jacket. "Me so horney, me love you long time"

helaasssssss

donderdag 4 november 1999 @ 01:41:00 #47
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_140696
Er wordt hier nogal over de DVD gesproken. Ik zit er aan te denken om er ook een aan te schaffen.Ik klink misschien wel dom met de volgende vragen, maar jullie zijn denk ik wel eerlijker dan de meeste verkopers bij de electrozaak. Maar welke is de beste? Is er ook een DVD om andere DVD's op te nemen? En kun je er eigenlijk films mee opnemen van de video? Ik heb toch een aantal video banden die ik niet verloren wil zien gaan. En hoelang is de speelduur van zo'n DVD-schijfje? Totslot hoeveel ben ik kwijt als ik een fatsoenlijke DVD wil? ( hij moet kunnen opnemen).

Ik hoor het wel.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

FOK!fossiel vrijdag 5 november 1999 @ 14:45:00 #48
1455 Keroppi
kool kikker
pi_140697
Weetje wat ook een goeie film is?
La vita e bella. Deze italiaanse film (oskar voor beste buitenlandse film) gaat over een man die met zijn zoontje is WO2 naar een concentratie kamp moet. Alleen, hij vertelt het jongetje dat het 1 groot spel is waarbij ze punten moeten halen. Wie het eerst duizend punten heeft krijgt een tank. Het jongetje gelooft dit allemaal. In tegenstelling van wat je zou denken is deze film ook erg grappig. Nu in de videotheek.

Dom blondje in de videotheek tegen mij: Laa fieta ee bellaa? Is dat Spaans?

Chick on a mission
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 november 1999 @ 15:29:00 #49
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_140698
Top 3:
1. Boyz in the Hood
2. La Haine
3. True Romance

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_140699
quote:
op 10-23-1999 om 05:37 PM schreef risk one het volgende:
ik heb niet eens genoeg geld voor een klein fannetje in m'n computer

Arme jongen. In mijn PC zitten er 3, anders brandt die opgeclockte pentium een gat in de tafel

pi_140700
FILMS:

The Matrix: roelt
Blair Witch Project: sucks

Leukste film dit jaar: The Big Lebowski (of was dat alweer vorig jaar?)

Enkele oldies die ik nog steeds elk jaar een paar keer bekijk:
Godfather I + II (prachtig, die beklemmende sfeer)
Once Upon a Time in The West (ook voor de sfeer)
Pulp Fiction (lekker absurd)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')