quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:51 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vraag mezelf altijd af: Waarom hebben gelovigen nou een god geschapen?
Vind ik nou ookquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:51 schreef HAL9000S het volgende:
Om een discussie aan te wakkeren.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:49 schreef Dzenos het volgende:
Ik zit al een tijdje met een vraag... Waarom heeft god nou mensen geschapen die geen geloof hebben en waarom mensen van andere geloven?
Ik wou er al een lemming topic van maken...quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:51 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom? Om oorlogen te maken, om mensen die in een andere godsdienst geloven (die door God himself waren geschapen) te overtuigen terwijl dat levens kost van Christenen? Waarom niet meteen een hemel op aard?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:55 schreef knowall het volgende:
[..]
Om een discussie aan te wakkeren.
Hindoes danquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:57 schreef Monidique het volgende:
Jij met je Christenen...
Op alles ja.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:57 schreef Dzenos het volgende:
[..]
Waarom? Om oorlogen te maken, om mensen die in een andere godsdienst geloven (die door God himself waren geschapen) te overtuigen terwijl dat levens kost van Christenen? Waarom niet meteen een hemel op aard?
He shoots, he scoresquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:51 schreef HAL9000S het volgende:
Het is Zijn wil, hij heeft niet voor niets WC's geschapen heh..quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:03 schreef Nickthedick het volgende:
Waarom heeft god ons zo geschapen dat ik elke dag moet schijten; daar heb ik echt een hekel aan, thanks a lot god!
Omdat ze zulke lekkere eieren leggen!quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:08 schreef Nickthedick het volgende:
En waarom heeft 'ie schapen geschapen?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:05 schreef Dzenos het volgende:
[..]
Het is Zijn wil, hij heeft niet voor niets WC's geschapen heh..
Gelukkig dat ik hem nog net kon aantikken, hij was al bijna over de lijnquote:
Tja, het was ook net geen buitenspel.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:14 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik hem nog net kon aantikken, hij was al bijna over de lijn
Hahahahahahaha (Dzenos maakt een grapje)quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:16 schreef Dzenos het volgende:
Dit topic ff niet opvatten als een anti-godsdienst discussie, laten we het serieus houden:P
Nee maar ik wil nog wel ff antwoord op mijn Vraag..quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hahahahahahaha (Dzenos maakt een grapje)
quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:14 schreef Nickthedick het volgende:
-knip-
quote:"Man, they're still wearing crosses. Fuck it, I'm not goin, dad. No, they totally missed the point. When they start wearing fishes I might show up again, but... Let me bury fossil heads with you Dad, Fuck em - Let's Fuck with them! They're fuckin with me now, lets get em. Give me that brontosaurus head, Dad.
Helaas heeft ie de huidige mailaise nooit kunnen meemaken. Ben erg benieuwd wat zijn visie daarop was.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:21 schreef HAL9000S het volgende:
Bill HicksToendertijd al zo controversieel!
Mee eens, zet jij 'em op?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:23 schreef HAL9000S het volgende:
Tijd voor een Bill Hicks topic, Daggla??
Misschien verveelde hij zich. Wat wel bewijst dat god een man moet zijn, want vrouwen zijn IMO niet in staat tot zo'n spontaan creatieve inslag.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:49 schreef Dzenos het volgende:
Ik zit al een tijdje met een vraag... Waarom heeft god nou mensen geschapen die geen geloof hebben en waarom mensen van andere geloven? Waarom heeft hij uberhaupt mensen/wezens geschapen?
Hier zal vast wel weer iemand een antwoord op weten/denken dus ik wacht af!![]()
Jup, leip al even met het idee maar wilde wachten tot ik de 2 Bill Hicks boeken uit heb.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:23 schreef HAL9000S het volgende:
Tijd voor een Bill Hicks topic, Daggla??
De bitch!quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:30 schreef BGN het volgende:
Alhoewel: als God een vrouw was, had ze vast in een winkel gestaan waar gelovigen en ongelovigen verkocht werden. Koopziek als ze is, kocht ze ze allebei.
Lees een goed boek voor dat antwoord, de bijbel ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:49 schreef Dzenos het volgende:
Ik zit al een tijdje met een vraag... Waarom heeft god nou mensen geschapen die geen geloof hebben en waarom mensen van andere geloven? Waarom heeft hij uberhaupt mensen/wezens geschapen?
Hier zal vast wel weer iemand een antwoord op weten/denken dus ik wacht af!![]()
Maarja, Zij is een Hij..quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:30 schreef BGN het volgende:
Alhoewel: als God een vrouw was, had ze vast in een winkel gestaan waar gelovigen en ongelovigen verkocht werden. Koopziek als ze is, kocht ze ze allebei.
Waarom niet gewoon zo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:32 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Lees een goed boek voor dat antwoord, de bijbel ofzo![]()
Die autobio ga ik zeker checken, maak er een mooi topic van... te weinig mensen hebben kennis gemaakt met het genie Hicks.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jup, leip al even met het idee maar wilde wachten tot ik de 2 Bill Hicks boeken uit heb.
Dan kan je namelijk ook wat betere info geven over de persoon Bill Hicks en niet alleen de Bill on stage.
Dikke dikke aanrader btw wel American Scream (autobio) en Love All People (das een verzameling van quotes, brieven en gebeurtenissen die door hem op papier zijn gezet,.
Like I said, ik ben nof ff bezig met die boeken.quote:
Ik laat nog liever de schaamharen van m'n ballen afscheren met een samouraizwaard door de meest harige medewerkster van het blad Opzij.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:32 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Lees een goed boek voor dat antwoord, de bijbel ofzo![]()
Bah, straks ga je nog beweren dat er wel bewijs is dat er een god is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is net zoveel bewijs dat het een man is als dat het een vrouw is, geen namelijk..
zodat de gelovigen misdaden kunnen plegen tegen de ongelovigen, en het nog goed kunnen lullen ook..quote:[Waarom heeft god ongelovigen geschapen
Nee, daarvoor hebben gelovigen god geschapen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:48 schreef dutchmage het volgende:
[..]
zodat de gelovigen misdaden kunnen plegen tegen de ongelovigen, en het nog goed kunnen lullen ook..
Ik mail je er nog wel even over, was immers jouw ideequote:Op dinsdag 28 december 2004 02:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die autobio ga ik zeker checken, maak er een mooi topic van... te weinig mensen hebben kennis gemaakt met het genie Hicks.
Laatste offtopicness van vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |