quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:07 schreef Pther het volgende:
Oeh! Toevallig gisteren nog gedaan. Uit ervaring weet ik dat de handigste manier is om zo'n invaliden- of baby-kleedkamer te gebruiken. Daar heb je veel meer ruimte.
En probeer niet te veel herrie te maken, want dan krijg je commentaar van andere zwembad-bezoekers. En dat is totaal niet geil.
daarom proberen ze nou geen herrie te makenquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:45 schreef Devius het volgende:
[..]
fijn idee, als ik de volgende keer weer mijn dochter van 1,5 daar aan sta de kleden na het zwemmen...
In de zwoer zijn ze wel wat gewend, maar daar moet je de kleedhokjes niet pakken, maar de hokjes voor de zonnebanken, die zijn wat groter en er zit niet zoveel ruimte tussen de grond en het deurtjequote:Op woensdag 29 december 2004 00:41 schreef dribbel79 het volgende:
doggy style...nu maar hopen dat de mensen in "De Zwoer" een beetje doof zijn geweest
Dan moet je bezig blijven, krijg je het niet koud.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:44 schreef Ikbeneeneikel het volgende:
Ja een magazijn is natuurlijk heel spannend, vooral als de deuren eenmaal op slot zijn en het licht gaat uit en de temperatuur naar beneden.
quote:Op woensdag 29 december 2004 00:41 schreef dribbel79 het volgende:
doggy style...nu maar hopen dat de mensen in "De Zwoer" een beetje doof zijn geweest
Laat ik nou net in 'de Zwoer' werken...quote:Op woensdag 29 december 2004 12:39 schreef erodome het volgende:
In de zwoer zijn ze wel wat gewend, maar daar moet je de kleedhokjes niet pakken, maar de hokjes voor de zonnebanken, die zijn wat groter en er zit niet zoveel ruimte tussen de grond en het deurtje
foto's van dezbetreffende users bij de kassa neerleggenquote:Op woensdag 29 december 2004 17:22 schreef -calimero- het volgende:
[..]
[..]
Laat ik nou net in 'de Zwoer' werken...
doe maar lekker thuis ofzo...![]()
En voor inspiratie kijk je maar hier
quote:Op woensdag 29 december 2004 17:24 schreef Beach het volgende:
Neem haar gewoon keihard tegen het deurtje, net zohard dat iedereen komt kijken wat er aan de hand is![]()
Je wilt niet weten hoevaak ik in de zwoer geneukt heb, daar heb ik dus mijn man ontmoet en het is altijd een druk bezocht zwembad gebleven voor ons, maar als we nu komen zijn we een braaf gezinnetje met een kindje, dus om ons hoef je je geen zorgen meer te makenquote:Op woensdag 29 december 2004 17:22 schreef -calimero- het volgende:
[..]
[..]
Laat ik nou net in 'de Zwoer' werken...
doe maar lekker thuis ofzo...![]()
En voor inspiratie kijk je maar hier
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:30 schreef ivetje het volgende:
poepen...schijnen mensen nog weleens in pashokjes van V&D te doen...
* ivetje heeft helaas bewijs mogen aanschouwen van dit fenomeen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |