En jullie sporen verder serieus welquote:Op woensdag 29 december 2004 20:59 schreef Chen het volgende:
Inderdaad minder leuk bericht jongens.
Freek en ik gaan dus de komende dagen bekijken wie nog goed genoeg is. Er zullen waarschijnlijk mensen afvallen.
Iedereen wordt bekenen ook de betere.
Hamotje, HomerJ, Livingend, Naggel, RiX, Timmeeeh en TruSteH zullen opnieuw bekeken worden. Ook zullen de niet team members een kans krijgen om zich te bewijzen.
Ja, alleen freek soms niet...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En jullie sporen verder serieus wel![]()
Nou ik heb het geprobeerd even,en het is best grappig alleen die honden geven die puck nooit afquote:
Heb al aardig lang geoefend. Overspelen gaat super.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:07 schreef Palau het volgende:
Tis vooral een kwestie van goed oefenen, op tijd overspelen , weinig overtredingen maken en veel wegdraaien van tegenstanders.
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:48 schreef WasQ het volgende:
oh men komt heel fok!hattrick hier ook?
daarom lijkt mij het ook dat je juist een groter team moet hebben zodat niet iedereen altijd aanwezig hoeft te zijn. maar goed ieder zijn eigen visiequote:Op donderdag 30 december 2004 00:30 schreef timmeeeh het volgende:
Ik begin te merken dat ik een veel te echt leven heb om deel uit te maken van het team, aangezien ik niet 24/7 online kan zijn om aan de ijshockey "verplichtingen" te voldoen. Jullie (Freek, Chen) hebben blijkbaar je roeping gevonden. Nou, ik dus niet. Succes ermee verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |