zo'n trein toeter is nog gekker...quote:Op maandag 27 december 2004 21:27 schreef the_contract_killer het volgende:
ik gaat in mn auto zo'n luchthoorn/scheepshoorn monteren voor wat meer "overtuigingskracht" dan mn oude claxon.
nu zag ik bij de halfords ook al een 2-tonige met compressor van 107dB en ook een 1-tonige scheepshoorn waar geen informatie bijstond.
heeft iemand ervaringen met deze dingen van de halforts en willen ze een beetje hard of het gewoon ruk?
Fout,quote:Op maandag 27 december 2004 22:23 schreef Stievus het volgende:
zolang het 1 toon is maakt hget niet uit, als er toonverschil in zit is het verboden om zowiets in te bouwen, dus ff opletten hiermee
onzin, heb er ook 1 in mijn kadett zonder orginele claxon, komt gewoon door de A.P.K.quote:Op maandag 27 december 2004 23:25 schreef Sjonnjoop het volgende:
Hou er wel even rekening mee dat zoiets de APK niet doorkomt en dat je dus je originele claxon moet kunnen aansluiten wanneer hij gekeurd moet worden
duurt inderdaad een halve seconde ongeveer.quote:[b]Op dinsdag 28 december 2004 12:06
en wat is de reactietijd,want ik geloof dat het nog een seconde duurt voordat die compressor op volle kracht is?
Welke keuring?quote:Op woensdag 29 december 2004 09:00 schreef Googolplexian het volgende:
info2: maak een schakelaar waarmee je kunt schakelen tussen de normale claxon en de (laten we het even een) stresstoeter (noemen). Scheelt bij keuring.
Hé!quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:17 schreef Swolly het volgende:
Mijn scooter is een Piaggio Liberty, type oude-lullen-scooter dus en het ding rijd 50, voordat iedereen weer begint te kankeren op scooterrijders.
Niet alle luchthoorns hebben daar last van hoor. Bij mij was dat niet zo, maar ik heb in verhouding ook een dure 3 tonige luchthoorn. Deze compressor schijnt beter te zijn. Maar in welk opzicht weet ik niet, dus misschien ook de reactie tijd?quote:Op woensdag 29 december 2004 11:27 schreef Sportguy het volgende:
Ja ik heb ook zo'n ding van de halfords.![]()
Moet em alleen nog even inbouwen, mmhm ik lees ergens dat er een halve seconde nodig is voordat hij op druk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |