en dat geldt niet alleen voor rattenquote:Op maandag 27 december 2004 22:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wilde zijn vaak verassend groot.
Nee, zeker niet als je die dag daarop weer moet werken. Maar jij bent morgen dus ook nog lekker vrijquote:Op maandag 27 december 2004 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik nu nog 2 daagjes![]()
woensdag en donderdag![]()
oja en woensdag naar een verjaardagvind ik nooit zo prettig na een hele dag werken .
Gewoon dat schotje tussen je oren openzetten, en er zo min mogelijk van opslaanquote:Op maandag 27 december 2004 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:hoop gezeik weer
In de privesfeer uiteraardDus ik ga er hier niks over zeggen
Ik zou de kooi juist wel openzetten als mensen er bang van zijn.quote:Op maandag 27 december 2004 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig nog nooit een tegengekomen.... Maar die schatjes die ik hier heb hoeft niemand bang voor te zijn (bovendien gaat de kooi niet open als ik ook maar vaag het idee heb dat iemand ze eng of vies vind).
Ze benaderen trouwens het formaat en gewicht van een cavia...
Da's een hufterstreekquote:Op maandag 27 december 2004 22:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zou de kooi juist wel openzetten als mensen er bang van zijn.
EEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 27 december 2004 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:hoop gezeik weer
In de privesfeer uiteraardDus ik ga er hier niks over zeggen
ligt het aan mij of is jou tekst een beetje onduidelijk?quote:Op maandag 27 december 2004 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 9-) 9-) 9-) 9-) 9-) 9-) 9-) 9-) 9-)
SpeedyyyyyyyyyyyyyyyyyGGGGGGGGJJJJJJJJJJJJJJJJ'ssssssssssss taalquote:Op maandag 27 december 2004 22:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt het aan mij of is jou tekst een beetje onduidelijk?
Zolang ze me niet bijten of schoppen, mogen ze van mij zo groot zijn als ze zelf willen.quote:Op maandag 27 december 2004 22:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dat geldt niet alleen voor ratten
quote:Op maandag 27 december 2004 22:43 schreef buzzer het volgende:
Ik Haaaaaat films die worden onderbroken door Hart van Nederland
het ligt niet aan mijquote:Op maandag 27 december 2004 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
SpeedyyyyyyyyyyyyyyyyyGGGGGGGGJJJJJJJJJJJJJJJJ'ssssssssssss taal
quote:Op maandag 27 december 2004 22:43 schreef buzzer het volgende:
Ik Haaaaaat films die worden onderbroken door Hart van Nederland
quote:Op maandag 27 december 2004 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het ligt niet aan mij
heb nl. zo'n 15 bier op
quote:
de mijne is ook mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|