ik ookquote:Op maandag 27 december 2004 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon wel in Rotterdam, maar andere postcode
Haha, het klinkt bijna of je het meentquote:Op maandag 27 december 2004 21:30 schreef M_M het volgende:
Dan nog maar een keer in dit topic;
Ik woon op 3068PV.. Er wordt zoiezo 7 miljoen verdeeld over de postcodes die niet op de winnende letters vallen.
Echt super spannend.. Ik vraag me ook af hoeveel % er lid is van die postcode..
Zevenkamp, Ommoord.. (en omstreken?)quote:Op maandag 27 december 2004 21:36 schreef Libris het volgende:
Welk gedeelte van R'dam is het?
Een schizofreen is nooit alleenquote:
Op maandag 27 december 2004 21:30 schreef M_M het volgende:
Dan nog maar een keer in dit topic;
Ik woon op 3068PV.. Er wordt zoiezo 7 miljoen verdeeld over de postcodes die niet op de winnende letters vallen.
Op maandag 27 december 2004 21:36 schreef M_M het volgende:
[..]
Haha, het klinkt bijna of je het meent
Welke postcode heb jij dan?
Dan hoop ik wel dat het in een echte een achterstandbuurt valt. Dat gun ik die mensen wel.quote:
Alsof Rotterdam alleen achterstandsbuurten heeft. En nee, 3068 zijn geen 'achterstandsbuurten.'quote:Op maandag 27 december 2004 21:40 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat het in een echte een achterstandbuurt valt. Dat gun ik die mensen wel.
Nou, ik niet.. M'n ouders welquote:Op maandag 27 december 2004 21:40 schreef Libris het volgende:
Maar m_m, je speelt wel mee?
3068 ook niet..quote:Op maandag 27 december 2004 21:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alsof Rotterdam alleen achterstandsbuurten heeft. En nee, 3069 zijn geen 'achterstandsbuurten.'
Ik dank uquote:Op maandag 27 december 2004 21:39 schreef Ichi het volgende:
w0000t ik duim voor je !!!!
Gaan wij nu een keer uit?quote:Op maandag 27 december 2004 21:25 schreef M_M het volgende:
Er was al een soort van topic over; maar nu nog een echte
[..]
Nog meer mensen met 3068?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |