Sorry, had je reactie nog niet eerder gezien. Moet vaststellen na alles te hebben opgezocht dat ik geen losse voeding meer heb, helaasquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:05 schreef saban het volgende:
[..]
Mja, ik heb 2,5 uur geleden een kast inc voeding gekocht.
Hoeveel wil je voor die voeding ?
Misschien handig als backup.
Yepquote:Op woensdag 29 december 2004 14:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
Is het deze vesta?
[afbeelding]
Dan bied ik voor die cam en een sb live 15 euro incl. verz. kosten.quote:
20 excl. of 25 incl.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dan bied ik voor die cam en een sb live 15 euro incl. verz. kosten.
Dat is boven mn budget sorrie.quote:
waar woont je huis??quote:Op woensdag 29 december 2004 14:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat is boven mn budget sorrie.
Max 20 incl. verz.
Hoorn..Amsterdam (ik lees net dat jij ook in Amsterdam komt of iig kan komen).quote:
Deal! (die laatste dan)quote:Op woensdag 29 december 2004 15:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
30 incl verzenden of met 5x 128 voor 50 incl verzenden.
Ik voeg je wel ff toe op MSnquote:Op woensdag 29 december 2004 15:28 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Deal! (die laatste dan)
Doe maar even mail naar ehhhhAPENSTAARTJEikdachtietsmetPUNTnl
Okay, thanks voor je reactiequote:Op woensdag 29 december 2004 22:37 schreef BareFoot het volgende:
De scsi controllers zijn niet van het juiste type.... helaas
Is dus al verkocht ? Want ik zou morgen er nog even terug op komen.quote:* HP 8200i CD brander ¤5 VERKOCHT
Sja, je hebt gelijk... Foutje van mij. Ik ben al aan het kijken of ik wat kan regelen voor je....wordt vervolgdquote:Op donderdag 30 december 2004 00:52 schreef saban het volgende:
[..]
Is dus al verkocht ? Want ik zou morgen er nog even terug op komen.
Tering!!!! ding is helemaal compleet he, met AB en audio kabeltje en remote ontvang extension cord....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:58 schreef DDiem het volgende:
10 euro inclusief voor die tv kaart en dan mag je hem zo goedkoop mogelijk in een bubbelenvelop van 29 cent versturen.
Mail me even dan op diemus at gmail dot com waar ik het geld heen moet sturenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:18 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Tering!!!! ding is helemaal compleet he, met AB en audio kabeltje en remote ontvang extension cord....
Uitzuiger!!!!
Deal!
Heb een 4 speed scsi brandertje voor je gevonden....hebben??quote:Op donderdag 30 december 2004 00:52 schreef saban het volgende:
[..]
Is dus al verkocht ? Want ik zou morgen er nog even terug op komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |