Martijn kan niet meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig geen Geert Hoes dus. Ofja, gelukkig, ik heb geen idee hoe hij het zou doen, maar er moet wel echt íemand zitten. Geert Hoes leek me daarvoor te jong. Ik hoop nog steeds op Martijn of Winston
quote:Jeroen wordt Beau
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Volgens welingelichte kringen in Hilversum is de kogel door de kerk. Jeroen Kijk in de Vegte wordt de nieuwe Beau van Erven Dorens.
Jeroen, die binnenkort zijn opwachting maakt als presentator van het Veronica-televisieprogramma Be a Moviestar, wordt al lange tijd getipt als de nieuwe man naast Albert Verlinde in RTL Boulevard .
Het contract met programmadirecteur Leo van der Goot van RTL zou volgens de gossip de komende dagen worden getekend. Beau zou, zo weet het geruchtencircuit verder, toch nog één dag of meer in de week te zien blijven...
omdat hij sport wil blijven doenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:35 schreef Chepke het volgende:
Waarom niet gewoon Wilfred Genee, die heeft toch al laten zien dat hij het kan...
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:01 schreef Ole het volgende:
Of toch Jeroen? Ik zou het niet erg vinden..
[..]
dat zeg ik ook al maanden!!quote:Op zondag 20 februari 2005 10:08 schreef imago het volgende:
Albert Verlinde zei bij Raymann is Laat dat Jeroen KidV een goede kans maakte...
Jensen vond het net goed voor Jeroen.. Hij mag hem niet zo!quote:Veronica blokkeert komst Jeroen Kijk in de Vegte bij Boulevard
Wie ook de opvolger wordt van Beau bij RTl Boulevard, het is niet Jeroen Kijk in de Vegte!
Hij was weliswaar een goede kandidaat, werkgever Veronica van het concurerende SBS, blokkeert de overstap naar aartsvijand RTL.
Veronica houdt Kjk in de Vegte aan zijn contract bij die omroep, waar hij nu -sinds gisteren- Be a Moviestar presenteert.
Dat is overigens bepaald geen kijkcijfersucces met 150.000 kijkers voor de eerste aflevering...
Voorlopig zal Van Erven Dorens nog een maand bij het entertainmentprogramma te zien zijn.
Albert Verlinde is er overigens van overtuigd dat RTL Boulevard een wisseling van presentator zal overleven, wie dat dan ook wordt.
Zelf blijft hij er in ieder geval nog twee jaar zitten, hij heeft het erg naar zijn zin bij het programma.
quote:John Williams presenteert woensdag Boulevard.
John Williams is aanstaande woensdag presentator van RTL Boulevard en valt daarmee in voor Beau van Erven Dorens, waar een opvolger voor gezocht wordt.
Over een maand vertrekt Beau van Erven Dorens in Boulevard en men is nog steeds bezig met het zoeken naar de opvolger voor Beau. Jeroen Kijk in de Vegte, die in eerste instantie de grootste kanshebber zou zijn, werd vorige week door Albert Verlinde weggestreept. Hij zit vast aan een contract met Veronica, waar hij op het moment Be a moviestar presenteert. RTL Boulevard is iedere werkdag tussen 18:30 en 19:30 te zien op RTL 4.
Ja, leuk! Díe zie ik het nog wel doen (al ben ik geloof ik de enige in NLquote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
wie is de volgende als we zo doorgaan? Mike Staring?
Albert Verlinden is ook dol op Mike Staring, dus wie weetquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, leuk! Díe zie ik het nog wel doen (al ben ik geloof ik de enige in NL)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |