Lees anders even die paar posts boven je.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is het nog niet bekend dan, wie de nieuwe presentator wordt?
Want ik hoorde afgelopen week op de radio dat het deze week bekend wou worden gemaakt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:53 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Lees anders even die paar posts boven je.
Dus tot die tijd is dit topic nog lekker open.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:35 schreef static het volgende:
Pas in maart.
Gelukkig maar.quote:Estelle Gullit gaat ondanks eerdere geruchten níet naar RTL Boulevard en ze zal hier dus ook geen screentest voor doen. De vrouw van Ruud Gullit zou in het programma optreden als lifestyledeskundige. Maar volgens RTL-woordvoerder Jaap Paulsen is daar niets van waar: “Ik snap ook niet waar ze dat vandaan halen. Ze is nooit gevraagd voor RTL Boulevard.”
Ook over de opvolging van vertrekkend presentator Beau van Erven Dorens is nog niets bekend. “Geert Hoes wordt het in ieder geval niet,” aldus Paulsen in de Telegraaf. Eerder werden er ook geruchten verspreid dat de voormalig Goede tijden, slechte tijden-acteur een aardige kans zou maken op de vervanging van Beau.
Binnenkort moet bekend worden wie de opvolger van Beau wordt, want na dit seizoen Boulevard houdt de presentator ermee op.
Geert Hoes.. vreemd, om een of andere manier, zie ik hem wel daar zittenquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geert Hoes.. vreemd, om een of andere manier, zie ik hem wel daar zitten
Ik ben Winston Gerstanogiets en dit is RTL Boulevardquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat mij betreft wordt het Jeroen Kidv of Winston Gerstanogiets.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er een opvolger moet komen voor Beau van Erven Dorens, dan zou Jeroen Kijk in de Vegte er het meest geschikt voor zijn.
Jeeeejquote:Boulevard kan geen opvolger vinden
Het programma heeft nog steeds geen vervanger voor Beau van Erven Dorens gevonden.
Daarom worden er volgende week opnieuw vijf kandidaten getest. Zij presenteren - net zoals eind december -ieder één uitzending. Toen maakten Martijn Krabbé, Jeroen Latijnhouwers, Cilly Dartell en Jeroen Kijk in de Vegte een test-uitzending. De opvolger van Beau van Erven Dorens moet al over een maand aan de slag.
Gerardquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Gerard Gerard Gerard moet het worden
bronquote:Gisteravond werd bij Shownieuws bekend gemaakt dat Martijn Krabbé de opvolger is van Beau van Erven Dorens. Shownieuws heeft deze informatie uit betrouwbare bronnen in tv land. Martijn gaat dus RTL Boulevard presenteren. De laatste tijd werd geroepen dat Geert Hoes de opvolger kon worden maar dat leek ons al erg onwaarschijnlijk omdat Geert totaal geen presenteerervaringen heeft. Krabbé presenteert op Noordzee FM iedere doordeweekse dag zijn programma Showtime en dat programma sluit aan bij het thema van RTL Boulevard. In zijn radioprogramma komt Albert Verlinde ook dagelijks in de uitzending om het laatste nieuws door te nemen en de onderwerpen van Boulevard. Deze samenwerking is blijkbaar zo goed bevallen dat Martijn nu ook op televisie zijn visie op het shownieuws mag gaan verkondigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |