voor 15 ex verzenden is ie van jouquote:Op woensdag 29 december 2004 10:20 schreef Snurk het volgende:
ow die tekst is wel cool, ¤15 inclusief verzenden?
Wat jij wil, je bod was genoteerd i.i.g. Zal hem weer wegstrepenquote:Op donderdag 30 december 2004 00:36 schreef Snurk het volgende:
ok, dan maar niet
hehequote:Op donderdag 30 december 2004 01:47 schreef Geqxon het volgende:
Waar is het te passen?
In een bubbeltjesenvelop is het 3 euroquote:Op donderdag 30 december 2004 09:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat zijn de verzendkosten tegenwoordig? Kan een maat van me vast een plezier doen met zo'n shirt.
hoogste bod staat op 15 incl. verzenden, dus nog niet verkochtquote:Op donderdag 30 december 2004 11:50 schreef Reloaded het volgende:
Heb je hem al verkocht?
Anders wil ik hem wel overnemen.
hehe hij is niet vaal, amper gedragen.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:58 schreef Reloaded het volgende:
16 euro incl. mits hij niet vaal is![]()
Valt hij echt zo groot uit?quote:Verbaasde me wel even toen ik met mijn 1,87 nog een S moest hebben...
Thx, dus het shirt ligt hier nog netjes te wachten op een nieuwe koper.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Hoogste bieder kwam de afspraken niet na, dus weer open
Meet hem even af bij een shirt die je goed past:quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh, Haarlem zie ik.. ik woon in Groningen.. denk je dat ie goed past? Die gast op die foto is iets breder dan ik denk ik, en die heeft nog wat lengte over.. hm..
ok ik laat het je morgen weten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:31 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Meet hem even af bij een shirt die je goed past:
Lengte:
Schouder tot schouder: 40 cm
Bovenkant tot onderkant: 58cm
[edit] Ik verzend hem via tpg in een extra dikke envelop, een dag na verzenden ligt het shirt dus in prima staat op je deurmat.[/edit]
Prima, ik probeer zo veel mogelijk te kijken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
ok ik laat het je morgen weten.
Mja het is een soort musscle fitted shirtje, dus de mouwen zijn wat korter dan normaal waardoor de schouders ook een beetje anders zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hey.. ik denk dat ik het wel aandurf.. als ie nou echt niet past, stuur ik 'm gewoon naar je terug.. maar ik heb even gemeten.. en 40 voor de schouders is wel erg smal.. maar ik weet niet precies hoe je dat gemeten hebt.
Nog breder?quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh, Haarlem zie ik.. ik woon in Groningen.. denk je dat ie goed past? Die gast op die foto is iets breder dan ik denk ik, en die heeft nog wat lengte over.. hm..
primas, ik laat er even een slotje opgooien. Bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ok ik heb m aan m'n huisgenote gegeven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |