Inderdaad:quote:Op maandag 27 december 2004 18:21 schreef Jonathon het volgende:
Belastingdienst
quote:be·las·ting·dienst (de ~ (m.))
1 overheidsdienst die belastingen int => belasting, fiscus
quote:Op maandag 27 december 2004 18:25 schreef Dagonet het volgende:
Is "subforum" een Nederlands woord of schaar je die nog steeds onder het Latijn?
quote:Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Daar zit ik nu, op een callcenter. Maar wel inbound hoor. Problemen met je tiscali adsl? Bel mij (liever niet eigenlijk)quote:Op maandag 27 december 2004 19:24 schreef Dagonet het volgende:
Callcenter. Het is niet eens Nederlands, kan je nagaan hoe intens lelijk dát woord is.
Dat zijn er 2quote:Op maandag 27 december 2004 20:10 schreef Thieske het volgende:
normen en waarden
inderdaad, dit vind ik ook een lelijk woordquote:Op maandag 27 december 2004 20:30 schreef huggy_bear het volgende:
patat
Gadver... gewoon fluim is al ranzig... maar dit.quote:Op maandag 27 december 2004 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Fluimicil, dat hoestdrankje. Ook zo'n foeilelijke naam.
beter als "frietjes"quote:Op maandag 27 december 2004 20:30 schreef huggy_bear het volgende:
patat
quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:41 schreef Marjomuts het volgende:
friet
Ding Flof Bipsquote:Op maandag 27 december 2004 19:34 schreef theborg het volgende:
Bips... ofnee, dat is meer het meest belachelijke woord dat er is.
Ik zat al te denken terwijl ik het topic doorlas.. of het om de klank ging of de lading die men er aan geeft. Misschien meer een TTL topic.quote:Op maandag 27 december 2004 21:28 schreef FlyingFox het volgende:
Jammer dat bij het overgrote gedeelte van jullie infantiele onzinkleuters de hele strekking van dit topic weer eens totaal niet duidelijk is. Immers, het gaat echter niet over de betekenis van het woord, maar de uitspraak. Een grapje als neger, kanker of Balkenende is één keer leuk, maar niet het hele topic door. Nog een tip van de week voor de meeste van jullie: lees eens eerst een topic voordat je reageert. En dan het liefst ook nog begrijpend!
a) beter dan frietjesquote:
maar je kan het wel op je bek krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:04 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
...Het is godverdomme niet uit je bek te krijgen.![]()
het woord wel, ligt goed in de mond, je gebruikt het vaak etc..quote:
Ah, ge wilt unne patat op uw bakkes hebben! Ik zal sevens zien of ik tijd heb voor uquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:49 schreef El_Bartos het volgende:
maar je kan het wel op je bek krijgen![]()
Vooral niet zoals de Fransen het zeggen: ènnukââquote:Op woensdag 29 december 2004 00:16 schreef mrkanarie het volgende:
heineken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |