nee helaas niet, maar ik neem aan dat je ze wel kent, vaak zie je ze met visjesquote:Op maandag 27 december 2004 17:27 schreef Skv het volgende:
Hmm, ook Enschede..
heb je een foto van zo'n ding in werking?
veel plek heeft zo'n ding niet nodig hooguit 25 vierkante cm.quote:Op maandag 27 december 2004 17:34 schreef Skv het volgende:
Zal er ff over nadenken, kijken of ik er plek enzo voor heb..
het maakt wel geluid ja, ik vindt het nog wel meevallenquote:Op maandag 27 december 2004 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
maakt alleen een takke herrie
klopt, maar ik ga nu geen 10* natte was in de droger doenquote:Op maandag 27 december 2004 20:05 schreef root1980 het volgende:
Indien je een condens droger hebt, kun je ook dat water gebruiken
9 liter water uit een condensdroger halenquote:Op maandag 27 december 2004 20:05 schreef root1980 het volgende:
Indien je een condens droger hebt, kun je ook dat water gebruiken
ja, dat is heel wat keren de was in de droger doenquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
9 liter water uit een condensdroger halen
ik kan wel een foto maken van dat ding zonder water, maar dan kun je er toch niet veel van makenquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:28 schreef deriopramos het volgende:
heb wel interesse, maar zonder een afbeelding of iets dergelijks is het moeilijk . Heb je geen merk of iets dergelijks?
HEEY, da's mijn foto!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:56 schreef mtv het volgende:
http://picserver.mirror.t(...)PEG/1104266587//tu42
om maar eventjes een idee te geven
de mijne is dus groter, en er zit dus die extra buis in
er zit een metalen voet aan, in pyramidevorm, en een aparte regelbare pomp voor de bubbels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |