Kzag ze voor het eerst op Lowlands, nog voor het eerste album uit was. Kwas maar heel toevallig in de juiste tent op het juiste moment, maar vond het meteen mooi.
Maarre... Gabriel, is dat een nieuw nummer? Is er een nieuw album?
quote:Gabriels is hun nieuwe nr
Op zaterdag 22 september 2001 23:13 schreef k_man het volgende:
Prachtig en erg origineel. Kheb de albums Lamb en Fear of Fours en vind vooral Zero een heel erg ontroerend nummer.Kzag ze voor het eerst op Lowlands, nog voor het eerste album uit was. Kwas maar heel toevallig in de juiste tent op het juiste moment, maar vond het meteen mooi.
Maarre... Gabriel, is dat een nieuw nummer? Is er een nieuw album?
Ik heb beide albums, zeer goed, prachtige heldere stem, snijdt door je heen echt... hmmm
*zet em nog maar eens op*
quote:Gorecki vind ik het mooiste nummer van Lamb, ik krijg er gewoon bijna kippenvel van. Het schijnt dat ze in november in Nighttown komen, weet iemand meer?
Op zondag 23 september 2001 14:28 schreef boud2k het volgende:
Lamb - Gorekihoe mooi...
maar vooral Lamb - Lamb is een aanrader!
* Hooghoudt is gelijk weer vrolijk
Dem, verkeerd gelezen
quote:Ze?
Op zondag 23 september 2001 15:03 schreef Tranceptor het volgende:
De ritmes zijn 1 van de vele parels van dit tweetal
( hoewel ze er een kleine bij hebben nu en wat andere muzikanten geloof ik)
En live hadden ze er altijd al een trompettist en percusionist bij.
quote:Ze zijn een koppel en hebben een dochter geloof ik
Op zondag 23 september 2001 20:18 schreef k_man het volgende:[..]
Ze?
Die twee zijn geen koppel hoor.
En live hadden ze er altijd al een trompettist en percusionist bij.
quote:Dit is 't enige nummer wat ik ken van Lamb (aftiteling van 'I still know what you did last summer'), en ik vind 't echt een steengoed nummer. Ik moet de rest nog steeds eens gaan luisteren.
Op zondag 23 september 2001 14:28 schreef boud2k het volgende:
Lamb - Gorekihoe mooi...
quote:Andy is iig niet de vader van de dochter van Louise. Als ze nu wel een relatie hebben (behalve de muzikale) is dat pas sinds kort.
Op vrijdag 12 oktober 2001 18:24 schreef Tranceptor het volgende:
Ze zijn een koppel en hebben een dochter geloof ik
Die twee werkten (eigenlijk net als bij Portishead) alleen muzikaal goed samen. Verder schijnen ze nogal verschillend te zijn. Louise een rustig huismusje met haar gezinnetje. Andy een party-animal die met zijn vrienden alle clubs nveillig maakt.
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 15:11 schreef k_man het volgende:Waar? Wanneer?
quote:Hoe dat er nu voor staat weet ik niet... zal ff kijken of er nog kaarten voor zijn.
Op woensdag 10 oktober 2001 00:35 schreef Vork in een ander topic over de nieuwe cd van Lamb het volgende:
Ben nogsteeds erg benieuwd. Ik ga maar eens heel erg snel de boel beluisteren.Ow Lamb komt eind van het jaar weer naar Nederland. Ze treden hier 3 keer op (en nog een keer in Brussel). (staat ook op hun site trouwens)
-12-11 in Nighttown, Rotterdan
-12-12 en 13-12 in Paradiso, Amsterdam (voorverkoop is daar geloof ik al van gestart)
-14-12 in Ancienne Belgique, Brussel
Optreden in Nighttown is zo goed als uitverkocht.
voor het optreden op de 12de in A'dam zijn nog kaartjes te verkrijgen, de 13de is uitverkocht.
Hoe dat met Brussel zit weet ik niet.
quote:Die remix ook die stiekum op de CD staat.
Op woensdag 24 oktober 2001 15:50 schreef deGVR het volgende:
Cotton wool blijft ook een zeer strak nummer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |