abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24236958
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heeft FOK! haar eigen gamesite FOK!Games. Aangezien wij (niet) perfect zijn kun je hier al je complimenten kwijt, maar natuurlijk ook al je commentaar en vragen.

Ook zit een groot gedeelte van de crew op irc en wel in het kanaal #gam. Voor informatie en instructies hoe dit werkt, klik dan hier. Heb je geen zin om dit allemaal te lezen klik dan hier vul je nickname en kies GAM als kanaal.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24236990
Uberprijsvraag
pi_24238209
De search werkt brak en sommige dingen werken niet zoals ze moeten...
voorderest ist goed
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 27 december 2004 @ 17:36:02 #4
65516 gieling
Live from NYC
pi_24238337
quote:
Op maandag 27 december 2004 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
sommige dingen werken niet zoals ze moeten...
Dan is het zaak om te weten wat!
pi_24238872
zoals de search...ik zocht voor die prijsvraag nieuws van...16 december geloof ik...khad em tot 30 dagen geleden staan die search...vind die niks...dus ik doe 999 dagen zodat ie alles pakt met dat onderwerp...staat die er wel...dat soort dingetjes...
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:09:31 #6
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24259739
complimenten voor de prijsvragen

stickers!!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:12:46 #7
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24261112
Ik wou dat die search is bleef staan als je wat intikt. Ik moet bijvoorbeeld 5 keer achter elkaar t/m 200 dagen geleden opzoeken maar veranderd het steeds weer terug naar 30, kan hij niet blijven staan op 200?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24266995
overgens wil ik ff kwijt dat als ik 90 goede antwoorden heb met die prijsvraag dat ik geen sticker wil winnen...er zit al 2 of 3 uur zoeken op games.fok.nl naar antwoorden, en een sticker als prijs zou erg kut zijn
pi_24272014
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
overgens wil ik ff kwijt dat als ik 90 goede antwoorden heb met die prijsvraag dat ik geen sticker wil winnen...er zit al 2 of 3 uur zoeken op games.fok.nl naar antwoorden, en een sticker als prijs zou erg kut zijn
Ofwel: dan hoeft GD niks en mag je het aan mij geven.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:58:21 #10
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24274503
Ik heb 2 dagen meegedaan aan de kerstprijsvragen. Reden: Vragen zijn nogal inspiratieloos.

Ik hoopte op leuke retro vragen over wie/wat in welke game etc. Maar dit is gewoon saai alsmaar de search pagina van fokgames gebruiken. Gaaap.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_24275776
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:58 schreef BMH het volgende:
Ik heb 2 dagen meegedaan aan de kerstprijsvragen. Reden: Vragen zijn nogal inspiratieloos.

Ik hoopte op leuke retro vragen over wie/wat in welke game etc. Maar dit is gewoon saai alsmaar de search pagina van fokgames gebruiken. Gaaap.
Bij de echte leuke retro vragen dan zit je alsmaar de search van google te gebruiken...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 29 december 2004 @ 14:07:53 #12
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24275847
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:03 schreef Tain het volgende:

[..]

Bij de echte leuke retro vragen dan zit je alsmaar de search van google te gebruiken...
Dan leer je weer wat over de geschiedenis van games.
pi_24275929
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:07 schreef BMH het volgende:

[..]

Dan leer je weer wat over de geschiedenis van games.
we proberen de users zoveel mogelijk wegwijs te maken op de site.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_24282971
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:24 schreef Thomper het volgende:

[..]

Ofwel: dan hoeft GD niks en mag je het aan mij geven.
pi_24290306
quote:

Sorry. We hebben natuurlijk onderliggende doelen met deze prijsvraag. Ik zie wel eens websites waar je ontzettend ingewikkelde prijsvragen hebt die alleen leuk zijn voor de mensen die hem bedenken en een select aantal mensen dat genoeg kennis heeft om de antwoorden via google te kunnen vinden. Wij gebruiken prijsvragen als middel om mensen bekend te maken met de content van FOK!games. Daarnaast is het gewoon zo dat FOK! en dus ook FOK!games een volwassener en meer casual publiek aantrekt, die vooral items lezen en dus minder reageren. Door dit soort prijsvragen te houden die (hopelijk!) leuk zijn om te doen, hopen we meer mensen ertoe over te halen om een username aan te maken en om in het vervolg ook lekker mee te reageren.
pi_24292717
quote:

Ok, zullen we eens wat vragen gaan stellen over de dps?
pi_24293527
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:33 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Sorry. We hebben natuurlijk onderliggende doelen met deze prijsvraag. Ik zie wel eens websites waar je ontzettend ingewikkelde prijsvragen hebt die alleen leuk zijn voor de mensen die hem bedenken en een select aantal mensen dat genoeg kennis heeft om de antwoorden via google te kunnen vinden. Wij gebruiken prijsvragen als middel om mensen bekend te maken met de content van FOK!games. Daarnaast is het gewoon zo dat FOK! en dus ook FOK!games een volwassener en meer casual publiek aantrekt, die vooral items lezen en dus minder reageren. Door dit soort prijsvragen te houden die (hopelijk!) leuk zijn om te doen, hopen we meer mensen ertoe over te halen om een username aan te maken en om in het vervolg ook lekker mee te reageren.
Ik gok dat een 'casual' publiek niet het type is dat 100 vragen maakt.
  donderdag 30 december 2004 @ 11:03:31 #18
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24293732
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:33 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Kortom: meer views = goed.
pi_24295086
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:03 schreef BMH het volgende:

[..]

Kortom: meer views = goed.
Nee, meer reacties zijn goed. Je merkt nu al duidelijk dat games.fok een breder publiek aantrekt dan andere sites, wat natuurlijk komt doordat de gemiddelde FOK!ker in de twintig is en relatief hoogopgeleid is. Dit levert geregeld erg leuke discussies op, wat de site weer leuker maakt voor iedereen om te bezoeken. Het uiteindelijke doel van een site als games.fok is natuurlijk om de FOK!-community groter te maken.
pi_24295307
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:50 schreef Thomper het volgende:

[..]

Ik gok dat een 'casual' publiek niet het type is dat 100 vragen maakt.
Ben ik niet met je eens. Het enige waar het casual publiek zich in onderscheidt met 'de hardcore gamer' is dat ze games als leuk tijdsverdrijf zien en heel selectief gamenieuws lezen ipv dat ze al het nieuws volgen en bediscussiėren. Ik denk dan ook niet dat je de deelnemers en niet-deelnemers aan de prijsvraag kunt opdelen in casual en hardcore, maar mensen die moeite willen doen en mensen die geen moeite willen doen. Voorbehoud is wel dat je de vragen algemeen genoeg stelt dat men de antwoorden kan vinden door van de functionaliteiten van de site gebruik te maken, ipv dat mensen dingen al moeten weten. En dat streven we dan ook na.
pi_24295462
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:23 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Het enige waar het casual publiek zich in onderscheidt met 'de hardcore gamer' is dat ze games als leuk tijdsverdrijf zien en heel selectief gamenieuws lezen ipv dat ze al het nieuws volgen en bediscussiėren. Ik denk dan ook niet dat je de deelnemers en niet-deelnemers aan de prijsvraag kunt opdelen in casual en hardcore, maar mensen die moeite willen doen en mensen die geen moeite willen doen. Voorbehoud is wel dat je de vragen algemeen genoeg stelt dat men de antwoorden kan vinden door van de functionaliteiten van de site gebruik te maken, ipv dat mensen dingen al moeten weten. En dat streven we dan ook na.
Toch gok ik, dat als je zou kijken, dat er veel minder casual dan hardcore gamers meedoen. Casual gamers checken niet vaak iedere dag gamesites, en zijn dan ook minder bekend met het nieuws. Waar hardcore de helft al uit zijn hoofd weet, moet casual alles opzoeken, wat ervoor zorgt dat ze eerder afhaken. Bovendien kijken ze ook niet iedere dag naar de vragen.

Wat ik iig wel durf te zeggen is dat hardcore dan beter scoort.
pi_24296900
Waar is de kerstprijsvraag heen ? Ik gok zo dat dag 7 geplaatst word
pi_24325070
Mijn complimenten voor de laatste dag van de prijsvraag jongens . Er zaten erg leuk gevonden omschrijvingen bij (al snap ik enkele nog steeds niet), en het stukje creativiteit aan het einde is een welkome afwisseling, ook al is het niet voor iedereen weggelegd.
pi_24325861
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:37 schreef DinoPK het volgende:
Mijn complimenten voor de laatste dag van de prijsvraag jongens . Er zaten erg leuk gevonden omschrijvingen bij (al snap ik enkele nog steeds niet), en het stukje creativiteit aan het einde is een welkome afwisseling, ook al is het niet voor iedereen weggelegd.
-5 inlikken bij de crew. laag hoor, laag
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_24325966
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:15 schreef pkwarts het volgende:

[..]

-5 inlikken bij de crew. laag hoor, laag
Hey ik heb het alleen over een paar vragen die wel bevallen hoor. De rest was natuurlijk compleet ruk. En de vragen werden ook nog eens steeds later gepost. Stelletje amateurs

Mijn favoriete omschrijving is toch wel deze:
Een dodelijk staaltje van pugilistisch bedrog
Echt geniaal gevonden, ik zat echt ff te denken wat the fuck pugilisme was... Tot het mij te binnen schoot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')