Als je de RSS live feed bedoelt dan is er in ieder geval een mogelijk voorlopig alternatief in de vorm van de remote tracker. Ik weet niet of je er iets aan hebt maar wilde toch even aanstippen aangezien de remote tracker de (p)reviews wel ondersteunt. Meer informatie vind je hier: http://games.fok.nl/news.php?newsid=4400quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef Roi het volgende:
Ik vindt het trouwens behoorlijke irritant dat Foksitenieuws en {p}reviews niet worden meegenomen in de livefeed.
Nee er komt wel een andere lay-out aan heel binnenkortquote:Op maandag 16 mei 2005 22:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geen speciale E3 lay-out? Had dat stiekem wel verwacht.
Mee eens, verder goeie actie!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:15 schreef gamecube_master het volgende:
Mooie balk hoor
Alleen moet die balk met laatste post, views, topicstarter enz wel naar beneden...
Idd wel groot ja, maar zo te zien hebben ze het wel zo compact mogenlijk geprobeert te maken. Kleiner kan haast niet door de afbeeldingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:16 schreef Rahl het volgende:
wow, ik had iets van, WOW WTF!
Maar tis best handigNogal groot, dat wel.
De balk wordt iedere 20 minuten ge-update op dit momentquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:22 schreef Cerbie het volgende:
Die balk werkt niet? De berichten die in de tracker staan zijn oud
Dit kan ik niet naspelen? Alle linkjes zojuist aangeklikt maar dit zie ik niet? Kan wellicht zo zijn dat een van de berichtjes was verwijderd, maar dat de balk toen nog niet was ge-update?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:22 schreef Cerbie het volgende:
en sommige geven de melding 'Op deze url kon geen bericht worden gevonden.'
Laatste FF versie onder Windows XP. Nu is ie geupdate, maar ik weet nog dat iig het bericht over Burnout screenshots de melding gaf. Maar die zal wel verwijderd zijn dan. De melding wasquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:38 schreef gieling het volgende:
Cerbie welke browser gebruik je en in welk OS zit je? Heb je het met andere browsers ook? Kan je misschien voorbeelden noemen van berichten die de melding dat ze niet gevonden zijn geven? En de URL die naar dat nieuwsbericht wijst
URL weet ik niet meer zo, staat er ook niet meer bij dusquote:ERROR
Op deze url kon geen bericht worden gevonden.
Die melding had ik gisteren dus ook, was een bericht van 18 05 geloof ik die gewist is op de 18equote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Laatste FF versie onder Windows XP. Nu is ie geupdate, maar ik weet nog dat iig het bericht over Burnout screenshots de melding gaf. Maar die zal wel verwijderd zijn dan. De melding was
[..]
URL weet ik niet meer zo, staat er ook niet meer bij dus
Verder is het wel handig, maar is die refreshrate niet wat laag?
Maar het zal wel gewoon wennen zijn hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:18 schreef Roolio het volgende:
Wat een ongeloveloos iritant en bovenal lelijk en nutteloos tering ding!
Maar wel goed voor de eenwording van GAM en Games!![]()
Gokje, deze?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:41 schreef Roolio het volgende:
Verdomme ik klikte zelfs net op een nieuwsbericht!
Die stomme balk werkt gewoon..!![]()
Bekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:De afk-laatste post bar moet natuurlijk onder de nieuwe games.fok balk komen, best storend zoals het er nu staat.
Oh! Blij dat jij effe zegt wat we moeten doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:De news headers van games.fok moeten natuurlijk helemaal te lezen zijn, ipv deze korte zinnetjes.
Je vergat het woordje moeten dit keer?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:Zet even een review header bovenin de review vakjes.
Dit is allemaal mogelijk en zal ook gebeuren van tijd tot tijd, maar als het mag van jou doen we dat niet altijdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:Waarom 2 reviews, en niet gewoon 1 review, en die andere vervangen door de laatste special of prijsvraag?
Ja mee eens inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:
Verder zou ik er geen andere achtergrond inzetten, zoals hier een aantal keer gesuggereerd wordt, het gaat om de integratie van games.fok in GAM, en niet andersom. Geef je het een andere layout, dan valt het buiten de huisstijl van het forum, en dat wil je denk ik voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |