Ze staan nu met naam en leeftijd op die site van dat ziekenhuisquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:40 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk zijn er veel sekstoeristen slachtoffer geworden

Zie de reacties al voor mequote:Op dinsdag 28 december 2004 01:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze staan nu met naam en leeftijd op die site van dat ziekenhuis

quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zie de reacties al voor me![]()
"Maar papa zou toch op zakenreis naar New York gaan? Wat deed hij dan in Pukh"

Ik hoop dat al die pedo's en andere sekstoeristen in bodybags terugkomenquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Pappie heeft heel wat uit te leggen bij terugkomst

Ik hoop het ook, al heb ik liever dat ze sterven na 30 dagen in het ziekenhuis te hebben liggen creperen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat al die pedo's en andere sekstoeristen in bodybags terugkomen

Ja maar dan zijn er weer zoveel ziektekosten verspild, die ook voor andere mensen gebruikt hadden kunnen wordenquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, al heb ik liever dat ze sterven na 30 dagen in het ziekenhuis te hebben liggen creperen.

Daar zit wat in inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn er weer zoveel ziektekosten verspild, die ook voor andere mensen gebruikt hadden kunnen worden

Die immers overal aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Normaalgesproken is een zeebeving niet gevaarlijk idd, door aanwezigheid van alarmsystemen.

Ach ja, het duurde zelfs uren voordat de vliegtuigen na '9/11' uit het luchtruim werden gehaald en dan moeten alle landen in de Indische Oceaan opeens tienduizenden kilometers strand in een paar uur nadat een beving wordt geregistreerd waarschuwen? Ja, dat vind ik ook... leuke theorie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De kust is inderdaad een aantrekkingskracht voor toeristen, maar als je zo graag veel wilt verdienen aan toeristen dan moet je ook maar wat geld uittrekken om rampzalige gevolgen bij een zeebeving zoveel mogelijk te voorkomen. Bijvoorbeeld door de infrastructuur aan te passen of door een waarschuwingssysteem aan te schaffen.

De VS heeft wel zo´n waarschuwingssysteem. Op TV zag ik dat mensen aan de kust in Afrika ook op de vlucht waren voor de zeebeving, omdat die die kant op aan het komen was.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach ja, het duurde zelfs uren voordat de vliegtuigen na '9/11' uit het luchtruim werden gehaald en dan moeten alle landen in de Indische Oceaan opeens tienduizenden kilometers strand in een paar uur nadat een beving wordt geregistreerd waarschuwen? Ja, dat vind ik ook... leuke theorie.

Een of andere minster had het over 25000 doden. Het zou mij weinig verbazen, Sumatra is het meest dichtbevolkt van Indonesie en bij eerdere zeebevingen van dergelijke kracht zijn soms ook wel 100000 doden gevallen. Bij een aardbeving in 1976 China zijn 250000 doden gevallen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:39 schreef HAL9000S het volgende:
WEL alleen Indonesie?.... terwijl het vandaag in Indonesie nog "maar" zo'n 5000 was

"Mogelijk 25.000 doden op Sumatra"quote:Op dinsdag 28 december 2004 03:47 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens dit bericht op nu.nl, laatst gewijzigd rond middernacht spreken ze nog steeds over 24.000 doden in totaal...het lijkt me dus waarschijnlijker dat het totale dodenaantal nu op 25k zit.

Volgens mij is de schatting nog te laag.quote:Op maandag 27 december 2004 17:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik ook, maar journalisten willen het zo spektaculair mogelijk maken, ze gaan dan wat roepen over aantallen doden, maar worden even later weer op de vingers getikt omdat ze in hun "enthousiasme" iets te gortig zijn geweest. Typisch volk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |