Kom op, die documentaires zijn allemaal op TV uitgezonden! Erg bekend!quote:Op maandag 27 december 2004 14:17 schreef Bastard het volgende:
Die vage dvd's ook altijd van jou
Ook nooit van gehoord dus!
www.play.comquote:Op maandag 27 december 2004 14:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waar kan je die kopen?
Die reis door Tibet
Mist + zondagrijdersquote:Op maandag 27 december 2004 14:27 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=460626&c=10
Prima keukenquote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Bastard het volgende:
Quinny, ik weet niet hoe uitgebreid je wil gaan eten, maar Annie's heeft zelf ook een keuken he
Ohja das waarquote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Bastard het volgende:
Quinny, ik weet niet hoe uitgebreid je wil gaan eten, maar Annie's heeft zelf ook een keuken he
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?quote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Magneet het volgende:
Nadientje, ook deze keer staat het aanbod weer dat jullie vanaf Maarheeze mee kunnen rijdenscheelt jullie wat kosten en ik heb gezelschap
Ze heeft een zwak voor ons mannelijke geile Gijsjesquote:Op maandag 27 december 2004 14:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?![]()
Welke?quote:Op maandag 27 december 2004 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze heeft een zwak voor ons mannelijke geile GijsjesZe is bang dat ze zich niet kan beheersen
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
Zuipen:Iedereen
Eten:Quinny en Chocobo Nadine en Sven Strolie75 en Toadette choas Surfer en Fiona ? Neger?
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaan en daarna kwam die ouders meet naar voren en gaat ze daar maar naar toequote:Op maandag 27 december 2004 14:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?![]()
als het goed is blijven we logeren bij de mama van sven in Hoogerheidequote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Magneet het volgende:
Nadientje, ook deze keer staat het aanbod weer dat jullie vanaf Maarheeze mee kunnen rijdenscheelt jullie wat kosten en ik heb gezelschap
quote:Op maandag 27 december 2004 15:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaa
Waar de fuck is datquote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
als het goed is blijven we logeren bij de mama van sven in Hoogerheide
Goed geregeldquote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
als het goed is blijven we logeren bij de mama van sven in Hoogerheide
bergen op zoom in de buurt..quote:Op maandag 27 december 2004 15:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waar de fuck is dat
Oh.. hoi chick!
dat is op zich nog een klere eind rijden hoor vanuit Leidenquote:Op maandag 27 december 2004 15:10 schreef Nadientje het volgende:
[..]
bergen op zoom in de buurt..
haai![]()
Je mag ook wel zeggen dat ze ons niet leuk vind hoorquote:Op maandag 27 december 2004 15:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaan en daarna kwam die ouders meet naar voren en gaat ze daar maar naar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |