Mogelijk eindelijk een Scandinavische speler. Daar heb ik lang op zitten wachten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ze hadden het bijna goed. Hij traint sinds vandaag mee.
Verder gaan vandaag de onderhandelingen met Portsmouth over Wapenaar verder.
quote:Vitesse informeert ook naar Postma
Streuer acht komst niet haalbaar
Vitesse heeft interesse getoond in keeper Stefan Postma van Aston Villa als opvolger voor Dragoslav Jevric. Postma mag weg uit Birmingham. "Ik heb bij zijn zaakwaarnemer geinformeerd naar zijn situatie. Maar het lijkt mij niet haalbaar. Wij kunnen geen hoge transfersom betalen", zegt manager Voetbal Streuer.
Voor Postma moet ongeveer 1,3 miljoen euro betaald worden. Volgens de eigen site van Vitesse zou Streuer al met Postma hebben gesproken. "Klinklare nonsens", zegt de manager echter. Postma vertrok in 2002 bij De Graafschap waar hij twee jaar speelde.
jep, ruststand was al 0-3. Ze kregen de eerste helft alleen wat halve kansjes. malmo daar in tegen behoorlijk veel.. We zullen het vooral niet over de verdediging van vitesse hebbenquote:
hehe nou en of, rosenberg had sowieso de eerste 2 gescoord. na rust weet ik de doelpuntenmakers niet, want die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft Rosenberg er nog wat gemaakt? En Skoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |