abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24338838
Bram Verbist wordt genoemd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24338947
Klopt, maar ook Wapenaar hoor ik steeds......
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_24355454
Lees net op TV Gelderland Tekst dat de transfer van Jevric definitief rond is. Hij heeft een contrac getekent voor 3 en een half jaar bij Ankara Sport. Vitesse reageert waarschijnlijk deze week nog op het al verwachte vertrek van Jevric. Ze zijn met 2 gelijkwaardige keepers bezig, waarvan Wapenaar er 1 is.
pi_24355797
Ik denk dat het Wapenaar gaat worden. Een Nederlandse keeper die het in Nederland niet verkeerd heeft gedaan en nu weg wil uit Engeland omdat hij daar nauwelijks speelt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24355997
Maar zijn salaris is een struikelblok.
www.thuisuiteten.nl
pi_24356025
Hofs per direct naar Feyenoord:
quote:
Feyenoord wil Hofs nu per direct

Feyenoord heeft zich dit weekeinde gemeld bij Vitesse om Nick Hofs per direct over te nemen. Hofs werd vorige maand al voor drie jaar vastgelegd door de Rotterdammers. "Ze willen hem nu met onmiddelijke ingang van ons overnemen", meldt manager voetbal Jan Streuer. "Ze zitten daar toch wat in de problemen. Er valt zeker over te praten als het voor ons financieel aantrekkelijk is."

Vitesse trok in de persoon van Youssouf Hersi al een vervanger aan voor Hofs. Hersi traint maandag al mee. Een direct vertrek van Hofs in de winterstop naar Feyenoord lijkt dan ook logisch.

Streuer: "Ik denk dat als de één speelt, de ander op de bank komt te zitten. Ze spelen toch min of meer op dezelfde positie aan de rechterkant." De vervroegde komst van Hofs naar de Kuip lijkt extra noodzakelijk nu Thomas Buffel waarschijnlijk vertrekt naar Glasgow Rangers.
Bron: RTV Gelderland
pi_24363692
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
Maar zijn salaris is een struikelblok.
Het is kiezen of delen voor Wapenaar. Of inleveren en bij Vitesse elke week onder de lat of voor het geld kiezen en bij Portsmouth blijven en verder niet huilen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24370909
Utrecht 2 olé olé
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 3 januari 2005 @ 15:21:37 #34
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24372915
Ik heb begrepen dat ze achter Stefan Postma aanzitten...zou geen slechte keus zijn.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24373668
Ik begreep dat ze me twee keepers bezig zijn. Wapenaar en een ervaren buitelandse keeper die transfervrij is....
pi_24374719
quote:
Op maandag 3 januari 2005 00:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is kiezen of delen voor Wapenaar. Of inleveren en bij Vitesse elke week onder de lat of voor het geld kiezen en bij Portsmouth blijven en verder niet huilen.
Zijn contract bij Portsmouth noemde hij zelf zijn "oude dag voorziening". Dus ik weet niet of hij die 1 1/2 jaar wil missen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24377965
Hmm, Wapenaar en de beide clubs doen nu schijnbaar toch hun best om eruit te komen. Ben benieuwd, het zou toch wel eens Wapenaar kunnen worden.
  maandag 3 januari 2005 @ 21:06:22 #38
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_24378643
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht 2 olé olé
ja dat staat mij ook niet zo aan.....
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_24379986
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:06 schreef Elvislives het volgende:

[..]

ja dat staat mij ook niet zo aan.....
Wapenaar, Vreven en Gluscevic waren ook nog eens nummers 1, 2 en 3 in de groepshiërarchie toentertijd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24380230
Wapenaar is natuurlijk wel een degelijke eredivisiekeeper.
www.thuisuiteten.nl
pi_24380282
Ik hoop voor Vitesse dat hij de nieuwe keeper wordt, dan weet je zeker dat je een goede keeper hebt aangetrokken.
That's all folks!
  maandag 3 januari 2005 @ 23:23:03 #42
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24381189
quote:
Stefan Postma alternatief als Wapenaar niet komt
Vitesse ziet in Stefan Postma een goed alternatief als Harald Wapenaar niet haalbaar mocht blijken als vervanger voor de naar Ankara vertrokken Jevric. Stefan Postma is op dit ogenblik reservekeeper bij Aston Villa en komt niet veel aan spelen toe.

Stefan Postma begon zijn carriere bij FC Utrecht, maar brak daar, onder andere door concurrentie van Harald Wapenaar nooit door. Na twee succesvolle seizoenen bij De Graafschap werd de Utrechter uiteindelijk aangetrokken door Aston Villa, maar daar is de goalie, ondanks enkele goede invalbeurten, nooit doorgebroken.

http://www.eredivisievoetbal.com/evnieuws_040639.shtml
Moet elke nieuwe speler nu per sé een Utreg-verleden hebben Beetje bij beetje wordt het Utreg-2
  maandag 3 januari 2005 @ 23:25:21 #43
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24381235
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef methodmich het volgende:
Wapenaar is natuurlijk wel een degelijke eredivisiekeeper.
Da's waar, alhoewel het laatste seizoen van Wapenaar bij de FC zeker niet zijn sterkste seizoen was.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 januari 2005 @ 13:28:38 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24390759
wat triest, die jognen speelt gewoon voor zn plezier een toernooitje:
quote:
Vitesse beboet illegaal optreden Hofs

4/1/2005 11:03

Nicky Hofs speelde tijdens zijn vakantie mee in een zaalvoetbaltoernooi in Limburg. Een blessure hield hij er niet aan over, maar wel een boete. Want Vitesse was niet gediend van een dergelijke vakantieactiviteit.

Vitesse reageerde verbolgen op de uitgelekte deelname van Hofs. De Arnhemse club, die het illegale optreden afdeed als 'tamelijk onverantwoord' en 'onprofessioneel', heeft de zaak afgedaan met een boete. De middenvelder zelf was zich van geen kwaad bewust.

Hofs was niet de enige prof die donderdag tegen de wens en zonder toestemming van diens club in de zaal actief was. Ook het De Graafschap-trio Patrick Ax, René Bot en Jhon van Beukering deed mee in Landgraaf.

'Dat kan natuurlijk niet. Die jongens zijn profs en kunnen niet zomaar even in de zaal gaan voetballen, met alle gevolgen van dien', reageerde De Graafschap-directeur Johan Tukker. Het drietal kan evenals Hofs een boete tegemoet zien voor het ongeoorloofde optreden in Landgraaf.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:57:55 #45
3485 kavorka
lure of the animal
pi_24393323
Terecht dat Vitesse hier boos om is. Zaalvoetbal is een blessure-gevoelige sport en dat soort sporten moet je als prof-voetballer niet gaan opzoeken. Voetballers mogen vaak ook niet gaan skien (afhankelijk wat er in het contract staat).
animal magnetism sexual attractive state
pi_24401717
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:57 schreef kavorka het volgende:
Terecht dat Vitesse hier boos om is. Zaalvoetbal is een blessure-gevoelige sport en dat soort sporten moet je als prof-voetballer niet gaan opzoeken. Voetballers mogen vaak ook niet gaan skien (afhankelijk wat er in het contract staat).
Mee eens, het is wel zo dat Vitesse de salarissen mag doorbetalen als er wat gebeurt....
pi_24414283
quote:
Vitesse test Noorse middenvelder

[05/01/2005] EXCLUSIEF. Vitesse test vanaf zaterdag de 25 jarige Christer George. De middenvelder heeft een aflopend contract bij de Noorse topclub Rosenborg en hoopt nu bij Vitesse een nieuw contract te verdienen.

George speelde eerder al drie jaar voor Strømsgodset IF voordat hij een transfer naar Rosenborg verdiende. De middenvelder speelde vorig seizoen nog een aantal duels voor Córdoba uit de Spaanse Segunda Division.

Bron: www.voetbalplus.nl
Ze hadden het bijna goed. Hij traint sinds vandaag mee.

Verder gaan vandaag de onderhandelingen met Portsmouth over Wapenaar verder.
pi_24414459
George, dat was vroeger een talentvolle speler, maar bij RBK haalde hij het net niet. Is voor de rechterkant, die jongen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24419885
quote:
Streuer in Portsmouth voor Wapenaar

Jan Streuer was woensdag in Engeland om doelman Harald Wapenaar los te weken van Portsmouth. De Arnhemmers willen Wapenaar als opvolger van doelman Dragoslav Jevric, die zondag met Ankaraspor tot een akkoord kwam. Manager voetbal Jan Streuer bevestigde woensdagmiddag dat hij in Portsmouth onderhandelt over een eventuele verhuur of verkoop van Wapenaar, maar deed hier verder geen uitlatingen over. "Ik kan er nu nog niets over zeggen." Wapenaar is derde keeper bij Portsmouth en wil dolgraag voor Vitesse spelen. De keeper zal in elk geval een deel van zijn salaris moeten inleveren.

Bron : Omroep Gelderland
Ik verwacht dat het Wapenaar gaat worden, Steuer gaat daar niet heen als hij geen kansen ziet
pi_24420143
quote:
Jan Streuer lijkt voor niets naar Portsmouth te zijn afgereisd. Pogingen om Wapenaar in te lijven door Vitesse zijn tot op heden mislukt. Portsmouth weigert mee te werken aan een transfer van de voormalige Utrecht-goalie. Ook de salariseisen van Wapenaar zijn te gortig voor de Arnhemse club. De kans is erg groot dat Vitesse andere opties gaat afwegen om de opvolger van Dragoslav Jevric binnen te halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')