jankerdquote:Op maandag 27 december 2004 09:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hier heb je een paar leuke links. Welkom newbies! Leesvoer! Huisregels Onzin voor je Leven!
nee wat leuks, mopjes, leuke verhalen, linkjes etcquote:Op maandag 27 december 2004 09:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je wilde toch wat te doen hebben
Krijg je wat ga je lopen zeiken![]()
doe me liever dat dampie van je strontjongquote:Op maandag 27 december 2004 09:31 schreef HeLLuM het volgende:
Met wat cyaankali is je dag snel voorbij, pisvlekje.
Ben je gefixeerd op dampjes ofzo?quote:Op maandag 27 december 2004 09:32 schreef piere het volgende:
[..]
doe me liever dat dampie van je strontjong
Vergeleken met achterlijken die heel Onzin volgooien met topics die mijn hond zou kunnen verzinnen (maar die dat niet doet omdat mijn hond, een beest dat zijn eigen kots eet, daar een te goed ontwikkelde smaak voor heeft) en ongeveer even grappig als sommige soorten kanker zijn?quote:
Dat heb je al gedaan.quote:Op maandag 27 december 2004 09:35 schreef piere het volgende:
we kunnen er ook een "Bash Piere topic" van maken, dat heeft ook wel wat
Ik denk het 2e lieve HeLLuMquote:Op maandag 27 december 2004 09:41 schreef HeLLuM het volgende:
Heb je een chronische spierziekte dat je constant met dat handje moet wapperen, of ben je zo'n latent mongooltje dat zijn hand niet kan stilhouden tijdens het bedenken van een ontieglijk saaie kutreactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |